Pozycjonowanie IdoSell

Jakie korzyści osiągniesz dzięki pozycjonowaniu IdoSell?

Posiadasz sklep internetowy na platformie IdoSell? To nie wystarczy, aby zarabiać! Jeśli chcesz cieszyć się wysoką konwersją, powinieneś zainwestować w pozycjonowanie IdoSell.

Co zyskasz dzięki współpracy z Agencją SEO SEMLife.?

  • Większy zysk ze sprzedaży
  • Przewagę konkurencyjną
  • Świadomość marki

Pozycjonowanie IAI Shop, czyli obecnego IdoSell

IdoSell to platforma pełna funkcjonalności, które można wykorzystać w SEO.

IdoSell, jeszcze niedawno znany jako IAI Shop to platforma działająca w oparciu o model SaaS. Podobnie, jak Shoper czy Sky- Shop, IdoSell również pobiera od swoich Użytkowników comiesięczny abonament, który zgodnie z aktualnym cennikiem wynosi od 35 złotych.

IdoSell to obecnie jedna z popularniejszych platform e-commerce do pozycjonowania, ponieważ Użytkownicy posiadają dostęp do rozbudowanego panelu zarządzania. Dzięki temu, w prosty sposób można przeprowadzać działania SEO głównie content marketingowe.

Na czym polega pozycjonowanie IdoSell? Już tłumaczymy.

Integracja z popularnymi narzędziami Google

Jedną z nich jest integracja IdoSell z Google Search Console, Google Tag Manager, Google Analytics, a także z Google Maps. Integracja ze wskazanymi narzędziami SEO umożliwia dogłębną analizę danych sklepu internetowego, na podstawie której wyznaczamy strategię zmian w obrębie strony. 

Google Search Console

Sugerując się najczęściej wyszukiwanymi podstronami oraz CTR i wskaźnikami konwersji można sprawdzić, z jakimi produktami utożsamiana jest dana marka, a które produkty zupełnie się „nie szukają”. I właśnie te niepopularne strony rzetelnie sprawdzamy pod kątem SEO, aby następnie zoptymalizować stronę zgodnie z wytycznymi Google

W tym celu edytujemy meta opisy, jeśli te ręcznie zaczytane ze strony nie są wystarczająco sugestywne dla potencjalnego Klienta i nie zachęcają go do wejścia na stronę i skorzystania z oferty.   

Google Analytics

Co więcej, dzięki integracji z Google Analytics można również zweryfikować całą ścieżkę sprzedażową, a także porzucone zamówienia. Wszystko dzięki modułowi Universal Analytics z Enhanced Ecommerce w wersji kodu śledzenia. 

Content marketing

W ramach optymalizacji treści w sklepie internetowym działającym na platformie IdoSell nasi copywriterzy dokonują także optymalizacji opisów kategorii i nazw produktów.

Ręczna zmiana opisów to ogromny atut IdoSell, który sprzyja pozycjonowaniu. Agencja SEO może bowiem, bezpośrednio dodawać teksty zarówno we wspomnianych kategoriach, jak i produktach, a także przy opisie producentów na stronie głównej.

Content marketing

Aby zwiększyć ilość użytych fraz kluczowych i uatrakcyjnić przekaz, polecamy też prowadzenie bloga. Nasi copywriterzy posiadają niezbędne doświadczenie i wiedzę z zakresu wielu dziedzin, co przyczyni się do jeszcze lepszego efektu pozycjonowania Idosell.

Przekierowania

Przekierowania

IdoSell oferuje obsługę przekierowań 301, co również ma znaczenie z punktu widzenia SEO. Przekierowania 301 bowiem, umożliwiają zmianę adresu URL bez ryzyka wystąpienia błędów w indeksacji strony.

Biorąc pod uwagę fakt, że wskazane przekierowania można definiować samodzielnie, nie trzeba obawiać sie np. migracji sklepu. Zapewnia o tym komunikat w sekcji Przekierowania i otwieranie stron, który brzmi ,,Podawaj tylko początek adresu źródłowego. Wszystkie możliwe końcówki adresu będą również działały”.  

Rich snippets

Pozycjonowanie IdoSell to także edycja rich snippets, które uatrakcyjnią informacje wyświetlane w SERP, czyli na liście wyszukiwań Google. Zwane także danymi strukturalnymi, znaczniki, nie tyle wizualnie urozmaicają treści ukazujące się pod linkiem, ale także kierują roboty Google i pomagają im poprawnie zindeksować stronę. Wszystko dzięki odpowiednio skomponowanej nawigacji breadcrumbs, która wizualizuje strukturę menu.

Sitemap

Co jeszcze wspomaga algorytm i ułatwia mu poruszanie się po stronie? Jest to sitemapa XML. Posiadając sklep internetowy IdoSell, można bez większych problemów wygenerować mapę strony. Co prawda, ta czynność teoretycznie nie przekłada się na lepszą widoczność w Google i nie ma znaczenia dla pozycjonowania IdoSell, ale sprzyja lepszemu działaniu sklepu internetowego. 

Sitemap

Responsywność

Warto dodać jeszcze, że IdoSell udostępnia także mobilną wersję sklepu, co wspiera działania marketingowe. Dzięki temu Twoi Klienci mogą dokonywać zakupów na Twojej platformie, korzystając zarówno z wersji komputerowej strony, ale również z poziomu smartfona. Zgodnie ze statystykami, ponad 60% Polaków korzysta z urządzeń mobilnych do surfowania w sieci, stąd ma to ogromne znaczenie dla Twojego biznesu.

IdoSell - pozycjonowanie, w które warto inwestować

IdoSell to „uniwersalny" sklep internetowy. Oznacza to, że jest polecany dla wszystkich przedsiębiorców. Z platformy zadowoleni będą zarówno właściciele mniejszych sklepów internetowych, jak i serwisy oferujące sprzedaż na większą skalę. IdoSell doskonale sprawdza się w przypadku obsługi B2C, a także B2B. W prosty sposób można bowiem powiązać to narzędzie z np. hurtownią lub magazynem. 

Platforma działająca na silniku SaaS oferuje nieskończone możliwości i… realne zyski. Na IdoSell samodzielnie możesz obsługiwać setki klientów - i to za pomocą kilku kliknięć myszy. Nie dziwi więc fakt, że platforma cieszy się coraz większym gronem zwolenników.

Aktualnie z IdoSell korzysta 6000 sklepów Internetowych. Za marką kryje się ciekawa historia, o której warto wspomnieć.

Historia IdoSell

Nieoficjalnie początki IdoSell datuje się na rok 2000. Ponad 20 lat temu Paweł Fornalski i Sebastian Muliński, którzy stworzyli platformę, rozpoczęli pracę nad swoim pierwszym projektem- serwisem Hip-hop.pl. Portal przypominał „muzyczną Wikipedię", ponieważ tworzyli go użytkownicy, nie krytycy, czy dziennikarze. Projekt okazał się strzałem w dziesiątkę, który utorował drogę do sukcesu jego twórcom. Musieli poczekać na nie jednak kilka lat.

Po tryumfie Hip-hop.pl Paweł Fornalski i Sebastian Muliński rozpoczęli kolejny projekt. Tym razem był to sklep internetowy skateshop.pl. Dostrzegając ogromny potencjał w e-commerce, dokładnie w 2004 duet programistów opracował pierwowzór IdoSell, czyli IAI-Shop.com.

Co interesujące stało się to dopiero przed wprowadzeniem pojęcia SaaS, czyli Software as a Service. Wynalazczość i nowatorstwo IAI Shop zostało docenione nie tylko przez pierwszych użytkowników platformy, ale także inwestorów. W 2009 firma trafiła na NewConnect, przez co ugruntowała swoje miejsce wśród polskich twórców Internetu.

Agencja SEO SEMLife.

Na czym polega usługa pozycjonowanie IdoSell?

IdoSell, dawniej IAI Shop to platforma, która z roku na rok rośnie w siłę. Choć obecnie korzysta z niej zdecydowanie mniej Użytkowników niż z konkurencyjnego Shopera, to nie można odmówić twórcom IAI Shop pomysłowości. 

Warto więc zainwestować w pozycjonowanie IdoSell, aby móc odnosić jeszcze większe sukcesy w sprzedaży swoich usług i produktów. Powołując się na statystyki, od 2017 roku  liczba wyszukiwań „Gdzie kupić” wzrosła o 200%. Jest to świetny dowód na to, że użytkownicy wolą zakupy online niż w galerie handlowe

Pozycjonowanie sklepów internetowych

W pozycjonowaniu sklepów internetowych tkwi więc ogromny potencjał. Tylko w ten sposób można zapewnić sobie wysoką pozycję w rankingu Google pod frazami kluczowymi związanymi z produktami z oferty Twojego sklepu

Pozycjonowanie IAI Shop to gwarancja sukcesu. Aby go osiągnąć, należy jednak ustroić się w cierpliwość. Jako specjaliści w SEO sklepów internetowych zapewniamy, że po pierwszych miesiącach zauważysz pierwsze efekty! Zapraszamy do współpracy - oferujemy krótką, bo 3-miesięczną i niezobowiązującą umowę. Przekonaj się o naszej skuteczności i poznaj nasz sposób działania. 

Autorskie oprogramowanie SEMLife.

Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi SEO, pracujemy także na autorskim oprogramowaniu, do którego otrzymasz dostęp, jak wszyscy nasi Klienci. Dzięki temu będziesz mógł monitorować postęp naszych prac i sprawdzać statystyki. Wstępnie dokonamy audytu Twojego sklepu internetowego, następnie zaczniemy optymalizować treści pod wytyczne Google, aby finalnie wywindować Twoją platformę w Google pod określonymi frazami kluczowymi.  

Kampanie PPC

Zadbamy też o poprawne linkowanie wewnętrzne i wartościowe linki zewnętrzne. W szczycie sezonu natomiast pomożemy Ci zorganizować kampanię PPC, która w dodatkowy sposób przyczyni się do wzrostu konwersji na Twojej stronie. 

Oferujemy Marketing All in One, co sprawia, że przy naszym wsparciu będziesz miał większą szansę na rozwój swojej Firmy.

Działamy systematycznie i skutecznie. Możesz być więc pewien, że wraz z czasem, będzie rosła także świadomość Twojej marki w sieci. W ramach usługi pozycjonowania IdoSell przeszkolimy też Twoich pracowników! 

Zapraszamy do kontaktu
Sprawdź e-commerce

Pozycjonowanie Shoper

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch -

Jak pozycjonować sklep typu SaaS na przykładzie Shoper?