Pozycjonowanie Sky-Shop

Jak pozycjonować sklep internetowy z platformy Sky-Shop?

Prowadzenie własnego sklepu internetowego jest rewelacyjnym pomysłem na biznes, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, gdzie z powodu pandemii funkcjonowanie tradycyjnego handlu jest mocno ograniczone. Z każdym dniem coraz więcej osób przekonuje się do zakupów online, a według badania Gemius (2021 rok), 77% użytkowników sieci kupuje w sklepach internetowych.

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch
CEO SEMLife. Search Engine Marketing

Agencja SEO Sky Shop

Przed zaoferowaniem swoich produktów lub usług online, musimy zdecydować, jakimi kanałami będzie odbywać się ich sprzedaż. Internet oferuje wiele możliwości w tym zakresie: portale aukcyjne, platformy zakupowe, porównywarki cenowe, media społecznościowe czy własny sklep internetowy. Nie możemy zapomnieć także o działaniach marketingowych, takich jak pozycjonowanie czy płatne reklamy Google Ads.

Oprogramowanie Sky-Shop

Docenionym i popularnym oprogramowaniem SaaS na rynku e-commerce jest autorska platforma Sky-Shop. Jest to polski projekt, stworzony przez znanego w informatycznym świecie Przemka Matogę. Prowadzenie i obsługa sklepu internetowego jeszcze nigdy nie były tak proste jak dziś. Zawdzięczamy to między innymi systemom takim jak Sky-Shop. Na start, przez 14 dni za darmo można zapoznać się z pełną funkcjonalnością tego oprogramowania.

Posiadanie sklepu internetowego to nie wszystko. Aby nasz sklep zaczął sprzedawać i przynosić zyski, musi zaistnieć w wynikach wyszukiwania. Należy umożliwić potencjalnym klientom znalezienie naszych usług i produktów. W tym celu zajmiemy się pozycjonowaniem sklepu Sky-Shop.

Pozycjonowanie sklepu Sky-Shop

Pozycjonowanie sklepu
Sky-Shop

Pozycjonowaniem nazywamy wszystkie działania w obrębie domeny i poza nią, które skutkują wyświetlaniem się sklepu internetowego na wysokich pozycjach (TOP10) w wynikach wyszukiwania pod konkretnymi zapytaniami użytkowników.

Pozycjonowanie sklepu Sky-Shop skupia się na:

  • dobraniu właściwych fraz kluczowych, zgodnych z ofertą sklepu;
  • audytu strony, który wytypuje niezbędne działania;
  • optymalizacji witryny pod kątem SEO;
  • stworzeniu wartościowych, oryginalnych treści;
Pozycjonowanie sklepu Sky-Shop2

Pozycjonowanie long tail Sky-Shop

Pozycjonowanie sklepu internetowego metodą long tail jest najlepszą sposobem pozyskiwania klientów z wyszukiwarki internetowej. Dlaczego sprawdza się na sklepach zrealizowanych na różnych platformach? Dlatego, że ta metoda polega na rozwijaniu sklepu internetowego poprzez indywidualne i oryginalne opisy produktów i kategorii. Budowanie treści na stronie internetowej wzmacnia jej autorytet i podnosi pozycje w wyszukiwarce.

Długi ogon fraz kluczowych to pozycjonowanie takich zwrotów, które bezpośrednio opisują produkt, który użytkownik chce kupić. Fraza zestaw kluczy nasadowych do 400zł pozwala jasno wykryć intencję potencjalnego klienta, czyli to czego oczekuje od naszego sklepu.

Przyciągnięcie użytkownika na naszą witrynę i zaprezentowanie mu produktów w ściśle określonych przez niego atrybutach tj klucze nasadowe oraz cena do 400zł skutecznie doprowadzi do sprzedaży.

Tak właśnie działa Agencja SEO SEMLife. rozwijająć Twój sklep internetowy!

Budujemy architekturę sklepu internetowego, aby klienci trafiali w miejsca, które spełniają ich oczekiwania w 100%. Klient oczekuje znalezienia produktu jak najszybciej, wiec pokażmy mu to czego szuka już w Google.

Dlaczego oprogramowanie Sky-Shop jest przyjazne SEO?

Twórcy Sky-Shop doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak ważne jest pozycjonowanie sklepu internetowego. Z tego względu programiści opracowali platformę w taki sposób, aby była jak najbardziej przyjazna dla algorytmów wyszukiwarek.

Jakie pozycjonować sklep Sky-Shop w Google?

  • ustawienie indywidualnego tytułu i opisu strony za pomocą ścieżki: Panel administracyjny > Marketing > Pozycjonowanie SEO > Pozycjonowanie SEO;
  • automatyczne generowanie mapy strony w zakładce: Marketing > Ustawienia SEO > Mapa strony;
  • ustawienie przekierowań 301 i własnych linków: Marketing -> Ustawienia SEO -> Przekierowania;
  • automatyczne ustawienie przyjaznych adresów URL;
  • kod sklepu Shy-Shop jest zoptymalizowany pod kątem SEO;
  • inteligentne przekierowania z nieistniejących produktów, które zindeksowane są w wyszukiwarce;
Bezpieczeństwo
Zadbamy o bezpieczeństwo Twojej strony
Optymalizacja
Usuniemy zbędny kod i przyśpieszymy stronę
Użyteczność
Zadbamy o wygodę użytkowników

Funkcjonalność Sky-Shop

System pozwala na samodzielne zbudowanie oryginalnego wyglądu witryny za pomocą prostego w użytkowaniu kreatora, działającego na zasadzie „przeciągnij i upuść w wybranym miejscu”. Gotowe szablony są responsywne, co oznacza, że dopasowują się do różnych rozdzielczości ekranów (np. smartfonów, tabletów).

Nie każdy jednak chce (i potrafi) samodzielnie skonfigurować konto i ustawienia sklepu. Sky-Shop oferuje rozwiązania w postaci:

  • pomocy specjalisty, z którym można skontaktować się za pomocą czatu, Facebooka, e-maila, a nawet telefonicznie;
  • szerokiej bazy wiedzy, tematycznego bloga i poradników;
  • dostępnych filmów instruktażowych;

Bardzo ważną funkcją platformy jest możliwość integracji różnych kanałów sprzedażowych takich jak Allegro, Facebook, eBay, Instagram w jednym miejscu, a także sprzedaży w modelu dropshippingowym.

Dla bardziej zaawansowanych właścicieli sklepów internetowych pozytywną informacją będzie fakt, że oprogramowanie Sky-Shop działa na serwerach klasy Enterprise, które cechują się wysoką wydajnością i bezpieczeństwem. System wykorzystuje technologię Cloud, a także wykonuje kopie zapasowe sklepu.

Dzięki odpowiednio zoptymalizowanej funkcjonalności koszyka ilość porzuconych koszyków jest zminimalizowana.

Zalety sklepu internetowego na platformie Sky-Shop

Platforma Sky-Shop dba o wszystkie najważniejsze aspekty, jakimi powinien cechować się sklep internetowy:

  • jest bezpieczny - dysponuje koniecznym w branży certyfikatem bezpieczeństwa SSL, a zespół programistów nieustannie rozwija oprogramowanie i wprowadza aktualizacje;
  • prosty w obsłudze - zaopatrzony w intuicyjny panel zarządzania, umożliwia prostą obsługę sklepu bez posiadania technicznej wiedzy;
  • responsywny - dostosowany do wyświetlania się na wszystkich rozdzielczościach ekranu - laptopach, smartfonach, tabletach itp.;
  • oferuje pomoc - w razie jakichkolwiek problemów można skorzystać z pomocy specjalistów w zakresie prowadzenia i funkcjonowania sklepu;
  • prosty w tworzeniu - dostępny kreator stron pozwala na samodzielne zaprojektowanie wyglądu sklepu, można także skorzystać z gotowych szablonów;
  • zintegrowany - umożliwia integrację e-sklepu z setkami hurtowni i platformami zakupowymi, a także dropshipping.
Sprawdź e-commerce

Pozycjonowanie Shoper

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch -

Jak pozycjonować sklep typu SaaS na przykładzie Shoper?

Zapraszamy do kontaktu