Płatność za reklamę Google Ads
Google Ads to system bardzo elastyczny, jeśli chodzi o budżet. Możemy dowolnie manipulować kosztami kampanii reklamowej w Google poprzez zmianę stawki dziennej i kosztów kliknięcia czy pozyskania klienta.
Ile kosztuje reklama w Google?
Google Ads monitoruje działania i zawsze dobiera tak koszty reklamy, aby w skali całego miesiąca nie przekroczyły znacząco wyznaczonego budżetu miesięcznego kampanii. Dzięki temu system stara się maksymalizować przychód z prowadzonej kampanii i uczy się jak pozyskiwać najlepszych dla nas klientów.
To, ile kosztuje reklama Google Ads w Kielcach, zależy od tego, pod jakim hasłem wyświetla się w wynikach Google. Koszt kliknięcia uzależniony jest między innymi od konkurencji na rynku, która chce wyświetlać się pod daną frazą. Firmy licytują pomiędzy sobą stawkę CPC (cost per click - koszt kliknięcia). CPC oblicza się poprzez podzielenie łącznego kosztu kliknięć przez liczbę kliknięć w określonym czasie.
W zależności od kaloryczności (korzyści z) frazy kluczowej koszt reklamy Google Ads może wynieść od kilkudziesięciu gorszy do kilku, a nawet kilkunastu złotych za kliknięcie.