SEO marketing
Znacznie więcej niż pozycjonowanie strony w wyszukiwarce
Answer The Public (answerthepublic.com) to jedno z pierwszych narzędzi, jakie poznaje się na początku drogi w SEO. Podczas doboru fraz kluczowych, powinniśmy kierować się tym, o co pytają użytkownicy wyszukiwarek, a nie opierać się na własnych przypuszczeniach.
Strona startowa to duża wyszukiwarka ciekawie zaprojektowana. Wideo, które jest w warstwie pod formularzem wyszukiwania, zawsze jest interesujące. Sam formularz jest przejrzysty, pozwala wybrać język i kraj zapytania. Dzięki temu dostajemy bardziej precyzyjnie dopasowane zwroty.
Wyszukiwanie fraz kluczowych opiera się na:
System tworzy frazy kluczowe na temat naszego wyszukiwania. Bardzo często są to długie ogony fraz kluczowych, ale w tym również ciekawe pytania blogowe. System, sam prezentuje zapytania, które mogą pojawiać się w Google jako autouzupełnienia naszej frazy kluczowej.
Kto powinien korzystać z tego systemu? Każdy, kto szuka fraz kluczowych na zadany temat. Nie ma tam co prawda statystyki, ale z jednej frazy kluczowej możemy zrobić bardzo wiele zagadnień, niezbędnych wręcz podczas pisania wpisów blogowych.
Analiza pytań i fraz długiego ogona pozwoli zbudować długie, ciekawe i dobrze rankujące artykuły niemal każdej dziedziny. Pisanie artykułów na podstawie tego systemu to bardzo dobra strategia podnoszenia widoczności witryny w Google. Większa widoczność oznacza więcej odwiedzających nasze witryny!
Bardzo często pytania, które widnieją w Answer The Public są widoczne na pozycjach 0 w wynikach wyszukiwania.
Answer The Public to przede wszystkim generator fraz kluczowych, które powinny się znaleźć w naszych artykułach, które pozycjonujemy. System prezentuje w przejrzysty sposób wyniki, które oparte są o ciekawy wykres jak i o zwykłą tabelę grupującą frazy alfabetycznie.
Wykresy można zapisać do pliku i później opublikować na własnej stronie internetowej, lub przedstawić klientowi w propozycjach fraz kluczowych. Wszystkie frazy można eksportować do pliku CSV, umożliwiając pracę na innych edytorach czy systemach.
Znacznie więcej niż pozycjonowanie strony w wyszukiwarce
Jak działa Google i czy wykorzystuje sztuczną inteligencję?
Dlaczego Google zmienia swoje algorytmy?