Szkoła Jazdy WEGA w Krakowie

Szkoła Jazdy WEGA w Krakowie

  • Ilość fraz kluczowych w TOP10: >35
  • Ilość wejść na stronę z wyszukiwarki: 20-40/dzień
  • Ilość wyświetleń strony: 800-1500/dzień
  • Data zawarcia umowy: grudzień 2022
  • Najważniejszy cel: zdobycie konwersji
    - kontakt telefoniczny lub mailowy

POZYCJONOWANIE + WWW + HOSTING

Dane z dnia 29.05.2023

Case study: szkolawega.pl

300% więcej wejść na stronę w 6 miesięcy

Serdeczne podziękowania kierujemy w stronę pana Andrzeja Świercza, który zdecydował się na skorzystanie z usług naszej agencji marketingu internetowego. Pierwszym zadaniem SEMLife. było stworzenie nowej strony www, atrakcyjnej dla użytkowników i zoptymalizowanej pod kątem SEO. Zajęliśmy się wszystkim od A do Z. Poprzez projekt i szatę graficzną witryny, wartościowe treści, po analizę konkurencji i przygotowanie skutecznej strategii pozycjonowania w Krakowie. W kolejnych miesiącach rozwiniemy kanały sprzedaży o reklamy w Google Ads oraz prowadzenie social media.

Regularny kontakt z panem Andrzejem, a także statystyki działań SEO utwierdzają nas w przekonaniu, że nasza praca jest skuteczna. Szkoła Jazdy WEGA z każdym dniem notuje coraz większą ilość kursantów, którzy znaleźli ofertę w wynikach wyszukiwania. I właśnie o to chodzi w SEO - nasza strategia ma na celu zwiększenie sprzedaży produktów i/lub usług, a nie tylko wypozycjonowanie jak największej ilości fraz, które nie przynoszą żadnych zysków.

 

Nie straszna nam konkurencja

Kraków - drugie największe pod względem ludności miasto w Polsce. Konkurencji, która promuje swoje szkoły jazdy w wyszukiwarkach, jest naprawdę dużo. Nieszczególnie przejęliśmy się tym faktem. Po rzetelnej analizie SERP na wyniki związane z branżą nauki jazdy byliśmy przekonani, że uzyskanie wysokich pozycji w TOP10 na sprzedażowe frazy kluczowe to tylko kwestia czasu. Nie wróżymy z fusów. Posiadamy kompletną wiedzę i doświadczenie w pozycjonowaniu, a przede wszystkim pasję i zaangażowanie przy realizowaniu projektów.

Nie straszna konkurencja

Punkt wyjścia

Pierwsze rozmowy z Panem Andrzejem, Jarek Snoch (CEO SEMLife.) prowadził aż rok przed rozpoczęciem obecnej współpracy. Właściciel Szkoły jazdy WEGA długo się wahał, jednak przez kolejne miesiące utwierdził się w przekonaniu, że bez marketingu internetowego nie ma szans na przebicie się przez tak liczną konkurencję. Wtedy postanowił na poważnie podejść do naszej oferty.

Strona www, którą dostaliśmy do zaudytowania była w opłakanym stanie. Brakowało na niej praktycznie wszystkich elementów, które pozwalałyby na widoczność w wyszukiwarkach, ale też pozyskanie klientów. Technicznie strona była bardzo wolna, nie miała certyfikatu bezpieczeństwa czy mapy strony. Treści ograniczały się do nieoznakowanych nagłówków, nie było CTA (call to action) ani żadnego formularza kontaktowego. Ponadto brakowało osoby, która byłaby odpowiedzialna za opiekę nad stroną, poprzez np. aktualizację contentu, przez co zarówno zdjęcia, jak i informacje były nieaktualne i wprowadzały potencjalnych kursantów w błąd.

Jakie działania SEO podjęliśmy?

Jakie działania SEO podjęliśmy?

Nowa strona www

Bez większych spekulacji zdecydowaliśmy się na stworzenie nowej, użytecznej zarówno dla użytkowników, jak i algorytmów Google witryny. Efekty naszej pracy, z której jesteśmy niezwykle dumni, a nasz Klient w pełni usatysfakcjonowany, można zobaczyć pod adresem https://szkolawega.pl.

  • nowy, atrakcyjny wygląd strony
  • łatwość w odnalezieniu informacji
  • kompletna optymalizacja techniczna
  • intuicyjny panel zarządzania
  • linkowanie wewnętrzne
  • widoczne numery telefonów i CTA
  • pełna responsywność i bezpieczeństwo

Adres URL nie był nigdy wcześniej pozycjonowany, dlatego możemy powiedzieć, że zaczynaliśmy tak naprawdę od zera. Od pojedynczych wejść na stronę i znikomej ilości wyświetleń.

Podział i statystyki fraz kluczowych

Wiele branż charakteryzuje się tym, że użytkownicy wpisują różnego rodzaju frazy kluczowe, szukając dokładnie tej samej usługi. Przykładowo: nauka jazdy, szkoła jazdy, kurs prawo jazdy.

Zadaniem naszego analityka było dobranie fraz kluczowych i rozmieszczenie je na stronie w taki sposób, aby uniknąć kanibalizacji. Tak, żeby każda z wypozycjonowanych fraz pracowała pełną mocą nad zdobywaniem nowych kursantów.

W efekcie w niecałe pół roku z poziomu maksymalnie 5 fraz w TOP10 przeszliśmy do stałego wzrostu, który na ten moment wynosi 36 fraz* i nie zamierza się zatrzymywać ;)

*dane z dnia 29.05.2023

Podział i statystyki fraz kluczowych

W poszukiwaniu złotego strzału

Jednym z największych atutów i wyróżników w ofercie naszego klienta były kursy na prawo jazdy w języku angielskim i hiszpańskim. Przygotowanie indywidualnych podstron ze szczegółowymi opisami, które dostosowane były do grupy docelowej zaowocowały licznymi formularzami kontaktowymi.

  • analiza grupy docelowej
  • wykorzystanie zalet i wyróżników klienta
  • stworzenie dedykowanych podstron

Formularze kontaktowe i CTA

Uprzednio jedyną możliwością zapisu na kurs w Szkole Jazdy WEGA był kontakt telefoniczny. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom dzisiejszych użytkowników, umieściliśmy na stronie wiele CTA, a także widocznych formularzy kontaktowych umożliwiających bezpośrednie zapisanie się na kolejny kurs.

  • stworzenie formularzy kontaktowych
  • umieszczenie formularzy w intuicyjnych miejscach
  • opatrzenie formularzy i podstron skutecznymi CTA
Formularze kontaktowe i CTA

Wartościowy content

Działania SEO nie mogłyby obyć się bez wartościowych treści, które stworzyli nasi doświadczeni copywriterzy. Na podstawie dokładnej analizy konkurencji i słów kluczowych przygotowaliśmy content plan, który już dzisiaj pracuje na sukces naszego klienta.

  • analiza konkurencji i fraz kluczowych
  • przygotowanie content planu
  • stworzenie wartościowych treści
  • skuteczny podział podstron ze szczegółowo opisanymi usługami
  • stale rozwijana zakładka Blog obfitująca w najważniejsze dla przyszłych kierowców informacje
  • atrakcyjny design podstron - zdjęcia, CTA, różne układy treści, krótkie i zwięzłe akapity, listy wypunktowane
Wartościowy content

Link building

Ponieważ w pozycjonowaniu niezwykle istotny jest link building, nie mogliśmy pominąć przekierowania "mocy" na stronę klienta z innych wartościowych domen. Obszerne i wysokiej jakości zaplecza SEO skutecznie wpływają na ranking pozycji w wyszukiwarkach. Nie ograniczamy się tylko do jednego kanału pozyskiwania efektywnych linków, ale nie będziemy zdradzać wszystkich naszych sztuczek ;) #OnlyWhiteHatSEO

Link building

Długofalowa współpraca

To dopiero początek naszej współpracy, gdzie skupiliśmy się na najważniejszych aspektach promocyjnych. Większa liczba kursantów pozyskanych za pomocą organicznych wyników wyszukiwania przynosi naszemu klientowi zwrot z inwestycji w SEO, która z każdym kolejnym dniem staje się coraz bardziej opłacalna.

Sukcesywnie będziemy kontynuować wzrost liczby fraz kluczowych oraz ich pozycji w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo poszerzymy działania marketingowe o:

W ramach usługi marketingu internetowego dla klienta

W ramach usługi marketingu internetowego dla klienta zajmujemy się:

  • optymalizacją strony www i wszelkimi aktualizacjami,
  • pozycjonowaniem strony w wynikach organicznych,
  • kampanią Google Ads,
  • prowadzeniem social media - Facebook,
  • wizytówką Moja Firma,
  • dbaniem o pozytywny wizerunek firmy
  • raportowaniem podjętych i przyszłych działań,
  • pomocą w każdym aspekcie obejmującym nasze kompetencje.

Dzięki zaufaniu naszego klienta możemy rozwijać wszystkie kanały pozyskiwania klientów i dbać o pozytywny wizerunek firmy w sieci. Bardzo dziękujemy za owocną współpracę, którą mamy nadzieję, będziemy kontynuować przez kolejne lata.

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. kujawsko-pomorskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. lubelskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. lubuskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. małopolskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. opolskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. podkarpackie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. podlaskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. warmińsko-mazurskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. zachodniopomorskie

Formularz kontaktowy