Jedna kampania na koncie Google to stanowczo za mało. Rozróżniamy wiele modeli kampanii, które charakteryzują się odmiennymi sposobami pozyskania kliknięcia w reklamę, oraz miejscem docelowym, gdzie dana reklama będzie się wyświetlać.
Najlepszym sposobem na zainteresowanie potencjalnych klientów naszymi usługami jest wykorzystanie wszystkich rodzajów kampanii. Sprawdzając skuteczność reklam, statystyki witryny, wykonująć testy różnych rozwiązań - otrzymamy najskuteczniejszą kampanię Google Ads.
Dane StatCounter.com z początku 2021 roku
Skuteczność reklam Google Ads jest niepodważalna. Oprócz takich zalet jak
Kluczowa jest różnorodność kampanii i szeroki wachlarz rodzajów reklam.
Narzędzia Google - Google Ads, Google Analytics, Google Search Console - pozwalają na monitorowanie sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów, a także wzbudzenie zainteresowania osób, które już kiedyś korzystały z naszych usług.
Jeśli chcemy szybkich efektów, kampania Google Ads wydaje się być najlepszym rozwiązaniem. Wykorzystując jak najbardziej opcje, które daje nam lider rynku reklam internetowych (Google) mamy bardzo duży zakres potencjalnych klientów.
Google jest jest niedoścignionym liderem na rynku reklamowym. Zastosowanie kampanii Google Ads to najlepsza dostępna metoda, zapewniająca uzyskanie błyskawicznych efektów.
Reklamy graficzne w sieci partnerskiej Google. Strony internetowe należące do systemu Google AdSense emitują reklamy Google Ads. Ten typ kampanii również jest skierowany na słowa kluczowe czy branżę.
Kampania Display to kampania graficzna dla naszej firmy. Mamy możliwość wprowadzenia reklam graficznych przygotowanych w naszych aplikacjach jak również Google Ads ma swój kreator, który pozwoli nam zastosować szablonowe wyglądy z naszymi informacjami.
Kampania reklam skierowana na użytkowników wyszukiwarki Google. Możemy ją uruchomić na frazy kluczowe w odpowiednim dopasowaniu, zawęzić użytkowników pod kątem wieku, lokalizacji, zainteresowań.
Wykorzystując reklamy w wyszukiwarce Google pod wybranymi frazami zyskamy na pewno:
Kampania sprzedażowa w sieci wyszukiwania. Wyniki naszych produktów widnieją najwyżej na liście wyników wyszukiwania, nawet nad reklamami.
Zalety kampanii produktowej
Kampania graficzna i video dedykowana portalowi Youtube. Reklamy emitowane są obok odtwarzacza video, podczas przerw w filmach a także na początku i końcu video.
Skutecznie pozyskuj klientów z organicznych wyników wyszukiwania
Płać za kliknięcia w Twoją reklamę w wyszukiwarce Google