PPC: Rodzaje kampanii Google Ads

Wykorzystaj wszystkie rodzaje kampanii Google Ads, aby trafić do swojego klienta

Jedna kampania na koncie Google to stanowczo za mało. Rozróżniamy wiele modeli kampanii, które charakteryzują się odmiennymi sposobami pozyskania kliknięcia w reklamę, oraz miejscem docelowym, gdzie dana reklama będzie się wyświetlać.

Najlepszym sposobem na zainteresowanie potencjalnych klientów naszymi usługami jest wykorzystanie wszystkich rodzajów kampanii. Sprawdzając skuteczność reklam, statystyki witryny, wykonująć testy różnych rozwiązań - otrzymamy najskuteczniejszą kampanię Google Ads.

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch
CEO SEMLife. Search Engine Marketing
95% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google

Dane StatCounter.com z początku 2021 roku

Reklamy Google Ads

Skuteczność reklam Google Ads jest niepodważalna. Oprócz takich zalet jak

  • szybkość, z jaką możemy uruchomić pierwszą reklamę i pozyskać klientów,
  • elastyczność budżetu, który chcemy zainwestować,

Kluczowa jest różnorodność kampanii i szeroki wachlarz rodzajów reklam.
Narzędzia Google - Google Ads, Google Analytics, Google Search Console - pozwalają na monitorowanie sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów, a także wzbudzenie zainteresowania osób, które już kiedyś korzystały z naszych usług.

Dlaczego warto wykorzystywać wszystkie kampanie?

Jeśli chcemy szybkich efektów, kampania Google Ads wydaje się być najlepszym rozwiązaniem. Wykorzystując jak najbardziej opcje, które daje nam lider rynku reklam internetowych (Google) mamy bardzo duży zakres potencjalnych klientów.

Google jest jest niedoścignionym liderem na rynku reklamowym. Zastosowanie kampanii Google Ads to najlepsza dostępna metoda, zapewniająca uzyskanie błyskawicznych efektów.

Kampania Display

Reklamy graficzne w sieci partnerskiej Google. Strony internetowe należące do systemu Google AdSense emitują reklamy Google Ads. Ten typ kampanii również jest skierowany na słowa kluczowe czy branżę.

Zalety kampanii display

Kampania Display to kampania graficzna dla naszej firmy. Mamy możliwość wprowadzenia reklam graficznych przygotowanych w naszych aplikacjach jak również Google Ads ma swój kreator, który pozwoli nam zastosować szablonowe wyglądy z naszymi informacjami.

  • kampania display świetnie działa w remarketingu - śledzeniu odbiorcy, który wcześniej nas odwiedził. Możemy wykorzystać taką opcję np na
  • zaproponowanie dokończenia zakupów, zainteresowanie klienta innymi produktami powiązanymi z tymi, które wcześniej oglądał itd
  • reklama display jest bardzo często tańsza niż ta w wyszukiwarce
  • nasze reklamy mogą wyświetlać się na najpopularniejszych portalach z branży i informacji w bardzo niskich kosztach
  • łatwość przygotowania wielu wariacji reklam

Kampania Produktowa

Kampania sprzedażowa w sieci wyszukiwania. Wyniki naszych produktów widnieją najwyżej na liście wyników wyszukiwania, nawet nad reklamami.
Zalety kampanii produktowej

  • jedna z najtańszych form reklamowych
  • możliwość całkowitego zautomatyzowania procesu wystawiania produktów z różnych kategorii
  • wyniki produktowe wyświetlają się najwyżej w wyszukiwarce, co przykuwa uwagę użytkowników

Kampania Youtube

Kampania graficzna i video dedykowana portalowi Youtube. Reklamy emitowane są obok odtwarzacza video, podczas przerw w filmach a także na początku i końcu video.

SEO - Pozycjonowanie

Bądź widoczny w Google

Skutecznie pozyskuj klientów z organicznych wyników wyszukiwania

Kampanie PPC

Reklamuj się w Google Ads

Płać za kliknięcia w Twoją reklamę w wyszukiwarce Google

Zapraszamy do kontaktu