Audyt SEO Kielce

Jak przedstawia się Twoja strona w wyszukiwarce Google?

Nasz zespół ekspertów przeprowadzi dogłębną analizę SEO Twojej witryny pod kątem technicznym, treści, słów kluczowych i linków. Otrzymasz raport zawierający wszystkie niezbędne informacje oraz rekomendacje dotyczące niezbędnych poprawek. Zleć specjalistom SEMLife. audyt SEO Kielce, aby naprawić wszystkie błędy i dostać się do ścisłego TOP 10 Google.

Marketing internetowy Kielce

Z wyników organicznych Google korzysta 80% użytkowników sieci. Mogą Cię tam znaleźć?

Na czym polega i jak zrobić audyt SEO?

Audyt SEO strony to pierwszy etap pozycjonowania. Jest to w rzeczywistości lista zadań do zrealizowana, aby poprawić widoczność strony internetowej w sieci.

Dokładna analiza pozwala na sprecyzowanie koniecznych działań, ale też ilości czasu potrzebnego na ich wykonanie. Raport z audytu to źródło wiedzy o tym, co trzeba poprawić na stronie internetowej (optymalizacja) oraz jakie rozwiązania należy wprowadzić, aby wypromować firmę w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie. Audyt SEO Kielce obejmuje analizę różnych aspektów strony internetowej, które wymieniamy poniżej.

Frazy kluczowe

Przeprowadzając audyt strony www, zidentyfikujemy najkorzystniejsze słowa kluczowe dla strony internetowej, biorąc pod uwagę konkurencję i wolumen wyszukiwań. Ocenimy także, jak dobrze docelowe frazy kluczowe są integrowane z treścią i opisami meta, wskażemy potencjalne problemy z nadmiernym użyciem fraz.

Poprzez identyfikację możliwości i problemów związanych z użyciem słów kluczowych, audyt SEO może pomóc stronie internetowej poprawić widoczność w wyszukiwarkach i zwiększyć ruch organiczny. Dodatkowo może pomóc zidentyfikować nowe frazy kluczowe, które firma może pozycjonować, aby poprawić swoje pozycje w wynikach wyszukiwania i zwiększyć sprzedaż produktów/usług.

Frazy kluczowe

Konfiguracja techniczna

Audyt strony www zawiera analizę aspektów technicznych, które są bardzo istotne w pozycjonowaniu. Chodzi o ocenę struktury strony i weryfikację, czy:

  • witryna jest prawidłowo zbudowana, a poszczególne elementy mają odpowiednie oznaczenia,
  • adresy URL są przyjazne dla wyszukiwarek i zawierają frazy kluczowe,
  • każda podstrona ma zoptymalizowane tagi meta z frazami kluczowymi,
  • witryna posiada mapę, która jest odpowiednio skonfigurowana,
  • strona ma odpowiednią szybkość, jakie są potencjalne problemy z szybkością,
  • odpowiednie podstrony są zindeksowane i nie ma błędów uniemożliwiających indeksację,
  • wprowadzone zostały przekierowania,
  • strona poprawnie wyświetla się i jest funkcjonalna na wszystkich rodzajach urządzeń (w różnych rozdzielczościach),
  • został wprowadzony certyfikat bezpieczeństwa (SSL) i strona jest zabezpieczona przed atakami hakerskimi.
Weryfikacja konkurencji

Weryfikacja konkurencji

Raport zawiera także listę firm i informacje na temat widoczności konkurencji w Kielcach. Audyt SEO to checklista, która pomoże Ci pokonaniu branżowej konkurencji, bez względu na to, czy prowadzisz firmę lokalną, czy rywalizujesz z firmami w całym kraju (a nawet i za granicą). Na celownik bierzemy: strategię SEO, frazy kluczowe, treści na stronie, ilość linków, media społecznościowe i pozycjonowanie lokalne konkurencji.

Treści na stronie i grafiki

Bez zoptymalizowanych, wartościowych i ubranych we frazy kluczowe treści nie ma większych szans na wysokie pozycje w Google. Audytując stronę www sprawdzamy, czy teksty na stronie oraz ich architektura są poprawne. Kolejnym, a zarazem jednym z najważniejszych aspektów dotyczących treści, który musimy zweryfikować, jest ich niepowtarzalność. Analiza SEO strony w formie raportu będzie uwzględniać rekomendacje dotyczące opisów poszczególnych podstron.

Analizujemy również grafiki, ponieważ m.in. odpowiedni format, opisanie atrybutów alt, zgodność z tematyką witryny mogą wpłynąć na widoczność strony w wyszukiwarce. Ponadto zdjęcia, ikony i inne elementy graficzne urozmaicają aspekt witryny i są przyjazne użytkownikom.

Linki

W trakcie audytu SEO Kielce badamy linki przychodzące, czyli linki z innych stron internetowych, które prowadzą do Twojej witryny, aby ocenić ich jakość, trafność i ilość. Otrzymane dane porównamy z wynikami konkurencji, dzięki czemu można określić, ile pracy trzeba będzie włożyć w działania, by prześcignąć rywali w wynikach wyszukiwania. Sprawdzimy także, czy, jakie i dlaczego linki zostały utracone.

Linki
Chcesz poprawić pozycję swojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania i zwiększyć jej widoczność?

Kiedy przyda się audyt SEO?

Analizę SEO strony warto przeprowadzać regularnie, co jakiś czas, by być na bieżąco ze statystykami i zmianami w wynikach wyszukiwania. Poza rutynową weryfikacją stanu witryny istnieją 3 sytuacje, kiedy warto przeprowadzić audyt SEO strony:

  1. Rozpoczęcie współpracy z agencją marketingową. Wykonanie audytu SEO jest niezbędne do stworzenia strategii pozycjonowania, dlatego każda firma zajmująca się pozycjonowaniem przeprowadza dokładną analizę strony www, która jest fundamentem późniejszych działań SEO.
  2. Widoczny spadek widoczności, ruchu na stronie. Monitorowanie wyników i skuteczności witryny jest bardzo ważne. Utrzymanie sklepu internetowego musi się opłacać, a raport z audytu SEO może wskazać, które obszary witryny wymagają poprawek. Konkurencja nie śpi, a jej działania w zakresie pozycjonowania mogą spowodować spadek Twojej strony w wynikach organicznych.
  3. Wprowadzenie większych zmian. Zmiana domeny, systemu zarządzania treścią (CMS), migracja serwisu czy nowy wygląd witryny może wpłynąć na widoczność i generować problemy. Rzetelny audyt SEO pozwoli na szybkie wyłapanie i skorygowanie błędów, zanim doprowadzą do negatywnych konsekwencji.

Jak wykorzystać otrzymany raport z audytu SEO?

Jak wspominaliśmy, raport z audytu SEO jest checklistą, którą należy wykonać, aby poprawić widoczność strony w wyszukiwarce Google. Wiele z tych zadań wymaga minimum podstawowej wiedzy z zakresu programowania, analityki i copywritingu. Jeżeli potrafisz wprowadzić te zmiany samodzielnie, do dzieła! Jeżeli jednak wolisz poświęcić ten czas na prowadzenie firmy, warto zlecić pozycjonowanie i inne działania SEO specjalistom.

SEMLife. jest firmą z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży. Z nami możesz podpisać krótką, 3-miesięczną umowę, a później zdecydować, co dalej. Przeprowadzimy dla Ciebie i Twoich pracowników bezpłatne szkolenie SEO. Zadzwoń do nas lub wypełnij formularz, a otrzymasz wycenę pozycjonowania w ciągu godziny. Zapraszamy do współpracy!

Audyt pozycjonowania Kielce

Audyt pozycjonowania Kielce

Jeżeli nie jesteś pewny, czy agencja SEO, z którą współpracujesz, wywiązuje się ze swoich obowiązków lub chcesz sprawdzić, jakie działania zostały podjęte, zdecyduj się na audyt pozycjonowania. Przebiega on w podobny sposób, co zwykły audyt SEO Kielce. Na podstawie raportu możesz sprawdzić, jak na przestrzeni czasu zmieniła się widoczność Twojej witryny, jakie są statystyki fraz kluczowych i wejść na stronę, co można jeszcze poprawić i jak przedstawia się aktualnie branżowa konkurencja w sieci.

SEO - Pozycjonowanie

SEO - Pozycjonowanie

Sklepy internetowe Kielce

PrestaShop, Shoper, Woocomerce, a może dedykowany?


Przyśpiesz swoją stronę.

Przyśpiesz swoją stronę.

Strony internetowe Kielce

Stwórz stronę internetową, która sprzedaje!