Pozycjonowanie w mapach

Dlaczego widoczność w Google Maps jest ważna w prowadzeniu lokalnego biznesu?

Prowadzisz mały biznes, ale masz wielkie plany na sukces? Pozycjonowanie w Google Maps pomoże Ci zaistnieć na mapie regionu i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców! Aż 88% użytkowników korzysta z Google Maps, aby znaleźć adres firmy. Co więcej, 78% z nich odwiedza poszukiwany sklep w przeciągu 24 godzin.

Nie czekaj aż konkurencja przejmie Twoich Klientów — skorzystaj z usług SEMLife. i zdobądź top 3 w Mapach Google!

Czy wiesz, że?
72% e-klientów potwierdza, że sugeruje się wynikami z Google Maps

Profil Firmy w Google, dawniej Moja Firma w Google

Google Moja Firma to bezpłatny profil firmy, nazywany także Wizytówką Google, na którym, podobnie jak na papierowym kartoniku widnieją takie informacje jak:

  • nazwa firmy,
  • godziny otwarcia,
  • adres firmy,
  • dane kontaktowe,
  • opinie klientów,
  • wpisy,
  • zdjęcia oraz logo,
  • rodzaj przyjmowanych płatności.

Zwiększ swoją lokalną widoczność dzięki pozycjonowaniu w Mapach Google 

Poza płatnymi reklamami w Google Ads, profile firmy w Google (dawniej Google My Business, Moja Firma) są jednymi z najczęściej klikanych wyników wyszukiwania w SERP.

Jak stworzyć wizytówkę Google?

Pozycjonowanie w mapach, które polega na optymalizacji wizytówki Google zgodnie z wymaganiami algorytmów wydaje się być całkiem łatwe. Wystarczy bowiem, że zalogujesz się na stronie Google, wejdziesz w zakładkę Business i podasz nazwę i lokalizację swojej firmy.

Kolejny krok to odebranie pocztówki od Google, na której będzie kod niezbędny do pełnego aktywowania wizytówki.

To jednak nie wszystko. Na pozycjonowanie w Google Maps wpływa wiele innych czynników, które decydują o tym, na jakiej pozycji sklasyfikują Cię algorytmy.

Jeśli Twoja strona nie jest na bieżąco aktualizowana, a profile na social mediach są zapomniane — nie możesz liczyć na top 3 w mapach, nawet jeśli starannie uzupełniłeś każde pole profilu firmy w Google.

W takich momentach z pomocą przychodzi agencja SEO, która zadba o to, aby w przeciągu najbliższych 3 miesięcy każdy Internauta zainteresowany produktami, jakie oferujesz, zauważył Twoją wizytówkę w Google!

Twoja konkurencja jest w mapach, a Ty nie?
Napisz do nas!

Jak wypozycjonujemy Twoją Firmę w Google Maps?

Jako agencja SEO/SEM z wieloletnim doświadczeniem oferujemy pełen pakiet usług optymalizujących.

W ramach pozycjonowania w mapach zapewniamy kompleksową obsługę Twojego profilu firmy w Google. Aby Twoja firma ukazywała się na szczycie wyników wyszukiwania w Google Maps, zajmiemy się takimi aspektami jak:

  • odpowiedni dobór fraz kluczowych
    Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi SEO, dzięki którym znajdziemy frazy, na które warto pozycjonować Twoją Firmę. Z nami zostawisz konkurencje daleko w tyle!
  • wpisy
    Nie masz czasu na informowanie Internautów o nowościach i promocjach? Nasi copywriterzy zrobią to za Ciebie! Jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie w mapach w SEMLife, kreatywne opisy produktów i posty zachęcające do odwiedzenia Twojego sklepu będą pojawiały się w sieci na bieżąco. Potencjalni klienci na pewno ich nie pominą!
  • grafiki
    Zdajemy sobie sprawę, jak ważne w pozycjonowaniu w Google Maps są treści wizualne. Z tego względu, postaramy się, aby wszelkie grafiki, jakie nam dostarczysz, dobrze się prezentowały i były spójne ze stylem Twojej marki. Wizytówki Google ze zdjęciami silnie oddziałują na e-klientów i uatrakcyjniają przekaz, zwiększając CTR nawet dwu krotnie.
  • opinie
    Internauci ufają pozycjonowaniu w mapach. Oznacza to, że im wyżej w rankingu wyświetla się Twoja strona, tym więcej e-klientów ma zaufanie do Twojej marki. Wniosek jest więc prosty, a brzmi: Dobre opinie prowadzą do lepszej konwersji. Jeśli nie masz pomysłu, jak zachęcić klientów pozostawienia rekomendacji — wyręczymy Cię w tym. Co więcej, będziemy także odpowiadać na komentarze i wspierać decyzje zakupowe Twoich klientów.
  • monitorowanie statystyk
    Lokalni przedsiębiorcy często nie sięgają po statystyki z profilu w Google Maps. Agencje SEO natomiast bazują na wszystkich dostępnych informacjach z Twojej witryny i profili firmowych. Jeśli postawisz na SEMLife. możesz być pewien, że będziemy często zaglądać na Twój panel Google Moja Firma, w którym znajduje się zakładka poświęcona analizie interakcji użytkowników z Twoją wizytówką. Zestawienia na Profilu Firmy w Google pozwalają nam zrozumieć, jak klienci Cię szukają, czy przeglądają zdjęcia, pytają o trasę oraz to, z czego znana jest Twoja firma.

Dlaczego warto pozycjonować się w mapach?

Pozycjonowanie w mapach to usługa, która świetnie sprawdza się w połączeniu z kampaniami w Google Ads oraz systematyczną optymalizacją strony internetowej w Google. Po prostu zajmujesz więcej miejsc na pierwszej stronie Google.

Pozycjonowanie w Google Maps prowadzi również do wzrostu Twojej wiarygodności w sieci, dzięki której możesz zyskać zaufanie Internautów. Budując pozytywny wizerunek swojej marki w wyszukiwarkach, masz też pełen dostęp do statystyk, co umożliwia Ci monitorowanie wyników działań optymalizacyjnych, jakie agencja SEO podejmuje w celu poprawienia Twojej pozycji w Google.

Ponadto, pozycjonowanie w Mapach to świetne medium do wchodzenia w interakcje z e-klientami. Wizytówka Google daje możliwość "czatowania” z Internautami, dzięki czemu możesz dawać pozytywny feedback Twoim odbiorcom i na bieżąco odpowiadać na ich zapytania.

Spróbujesz pozycjonować Profil Firmy w Google samodzielnie?
Tak, dzięki za podpowiedź!
Nie... Wole zlecić to Wam!
Jarek

Dziękuję za odpowiedź!

To bardzo cieszy, gdy nasze treści są pomocne!

Jeśli chcesz porozmawiać o ofercie, zapraszam do kontaktu:

Zadzwoń: 881 493 134 lub napisz [email protected]

Jarek

Dziękuję za odpowiedź!

Dziękujemy za zaufanie, to ważne, jeśli nasze treści są pomocne!

Jeśli chcesz porozmawiać o ofercie, zapraszam do kontaktu!

Zadzwoń: 881 493 134 lub napisz [email protected]

Pozycjonowanie w mapach, zrób to sam!

Kilka porad od naszej Agencji SEO, aby skutecznie pozycjonować swój profil firmy w Google.

 

Aby poprawić swoją pozycję w Google Maps, powinieneś nie tylko zabiegać o pozytywne opinie Twoich Klientów, ale również regularnie publikować newsy w Google Maps. Ponadto należy także zaktualizować swoją stronę internetową i przeprowadzić audyt SEO. Jakość Twojej strony internetowej wpływa na pozycję w Google Maps. Jeśli nie prezentuje się ona najlepiej, nie możesz liczyć na topową pozycję w wynikach wyszukiwania Google Maps.

W tym celu najlepiej uzupełnić wizytówkę Google o słowa kluczowe. Niejednokrotnie to przez brak fraz kluczowych wizytówka Google nie jest widoczna zarówno w SERP jak i w mapach. Warto również zaktualizować swoje dane, dodać grafiki, a także udostępnić aktualne godziny pracy Twojej firmy.

Agencja SEO oferuje kompleksowe usługi w zakresie optymalizacji strony internetowej pod wyniki wyszukiwania Google. Zlecając nam pozycjonowanie w mapach, możesz być pewien, że zajmiemy się również poprawą Twojej pozycji w SERP, a także przeprowadzimy audyt Twojej strony i zlikwidujemy wszelkie nieprawidłowości, jakie wystepują w jej obrębie.

Zapraszamy do kontaktu