Pozycjonowanie Bielsko-Biała

Zdobywaj klientów dzięki wyszukiwarce Google

Jeśli Twoja strona internetowa lub sklep nie są dochodowe, tracisz nie tylko klientów, ale również czas i pieniądze. Odpowiednie prowadzenie strony internetowej to podstawa.

  • Aktualne merytoryczne treści pozwolą skutecznie pozyskiwać użytkowników z wyszukiwarki.
  • Trafnie opisane produkty z autorskimi zdjęciami zwiększą wiarygodność Twojej marki.
  • Szybkość witryny i jej poprawna funkcjonalność zaowocuje powrotami do witryny oraz poleceniami na mediach społecznościowych.

To wszystko umożliwia pozycjonowanie stron internetowych w Bielsku!

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch
CEO SEMLife. Search Engine Marketing
95% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google

Dane StatCounter.com z początku 2021 roku

Pozycjonowanie stron Bielsko

Dlaczego kierujemy naszą ofertę bezpośrednio do mieszkańców Bielska? To właśnie siła pozycjonowania lokalnego! Prowadząc działalność, musisz być pewny, do kogo kierujesz swoją ofertę.

Prowadząc niedużą firmę, świadczącą szybkie usługi tj. jak fryzjerstwo, kosmetologia czy ogólna mechanika pojazdowa nie warto rywalizować z konkurencją z całej Polski, ponieważ rynek lokalny pozwoli w pełni zaspokoić potrzeby naszej firmy.

Pozycjonowanie lokalne Bielsko

Pozycjonowanie lokalne Bielsko

Kierując swoją stronę do odbiorców lokalnych, zwróćmy uwagę, jaka forma marketingu będzie dla nas najlepsza. Pozycjonowanie lokalne odpowiada już na blisko 46% wszystkich zapytań do Google. Patrząc dodatkowo na statystykę kliknięć w reklamy (tylko 20%) widać, ze wyniki organiczne sprawdzą się w każdej branży.

Pozycjonowanie lokalne polega na podniesieniu widoczności Twojej firmy w wynikach wyszukiwania dla fraz związanych z lokalizacją tj. miasta, województwa, a nawet ulicy.

Pozycjonując stronę www lokalnie, zyskasz wysoka trafność klientów — nikt nie chce oddać auta do mechanika z innego miasta czy kupować kawy w kawiarni oddalonej o kilkadziesiąt kilometrów od aktualnego położenia.

Wyniki pozycjonowania lokalnego są generowane zarówno dzięki frazie kluczowej powiązanej z daną lokalizacją np. mechanik Bielsko-Biała jak i frazie mechanik, po udostępnieniu położenia.

Pozycjonowanie sklepów internetowych Bielsko-Biała

Sklepy internetowe to witryny, na których mogą popisać się swoim kunsztem. Liczne kategorie, setki produktów to idealne miejsce do promowania w wyszukiwarce. Pozycjonowanie sklepów internetowych to głównie umiejętny rozwój treści witryny umożliwiający dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców.

Pozycjonując sklepy, staramy się zwiększyć przede wszystkim ilość fraz kluczowych, pod jaką można znaleźć jego podstrony i produkty. Aby nie robić powtórzeń treści, wykorzystujemy metodę budowania fraz kluczowych zwaną long tail.

Pozycjonowanie long tail

Pozycjonowanie long tail

Pozycjonowanie long tail opiera się na sprzedaży produktów, które są w specyficznej niszy. Pod ekonomicznym względem jest to zaprzeczenie zasady Pareto, znanej z biznesu, gdzie 80% dochodów jest wypracowane zaledwie przez 20% produktów.

Co to oznacza dla prowadzących sklepy internetowe?
Możliwość zaistnienia na rynku e-commerce.

 

Nie musisz rywalizować z największymi firmami z Google, aby odnosić sprzedaż. Wystarczy, że znajdziesz zainteresowanie produktami wśród użytkowników wpisujących dłuższe niż 2 wyrazowe hasła. Bardziej precyzyjne frazy to większa sprzedaż.

Jeśli szukasz w Google butów sportowych, nie jesteś zdecydowany ani na kolor, ani markę, natomiast po wpisaniu frazy buty Nike air force max 270
prawdopodobnie wiesz o produkcie już wszystko i szukasz tylko najlepszego miejsca na kupno.

Nieograniczony zasięg

Ilość fraz kluczowych zbudowanych na podstawie cechy produktów jest wręcz nie do wyczerpania. Bardzo ważna okazuje się tu strategia SEO, która pozwoli na wytypowanie i sprawne osiągnięcie pozycji przynoszących najskuteczniejszy efekt.

Pozycjonowanie platform e-commerce

Jako Agencja SEO i SEM specjalizujemy się w pozycjonowaniu sklepów internetowych. Skutecznie rywalizujemy o sprzedaż w internecie, podnosząc systematycznie wskaźniki witryn w wyszukiwarkach.

Podejmując współpracę, zadbamy o jakość witryny, szybkość oraz użyteczność wśród odbiorców. Nie obawiamy się poprawek programistycznych czy contentowych.

Audyt SEO: Strategia w pozycjonowaniu

Każda usługa marketingowa powinna być dokładnie zaplanowana. W pozycjonowaniu strategia również jest kluczowa.

Przed rozpoczęciem współpracy, klienci pytają, ile to będzie kosztować i jak długo będzie to trwało. Aby powiedzieć coś konkretnego, potrzebna jest gruntowna analiza strony oraz konkurencji, którą nazywamy audytem SEO.

Jeśli audyt jest przeprowadzony bardzo dobrze (czasem trwa to nawet kilka dni) można oszacować czas pracy oraz kosztów potrzebnych do osiągnięcia pozytywnych wyników w wyszukiwarce.

Audyt strony zawiera przede wszystkim informacje o szybkości witryny, poprawności kodu, a także wytyczne co do treści witryny.

FAQ

12 lat doświadczenia, doświadczony zespół programistów i copywriterów, tysiące fraz monitorowanych w Google

Umowy w SEMLife. trwają od 3 do 12 miesięcy z możliwością przedłużenia i zerwania wcześniej.

Wszystko zależy od branży. Dolny pakiet SEO to już 699zł netto za pozycjonowanie kilku fraz kluczowych, które bedą dla Ciebie pracować.

Ułatwisz nam pracę jeśli ktoś z Twojej firmy również będzie dbał o sklep czy witrynę. Przeszkolimy Twoich pracowników pod kątem pisania treści związanych z SEO, tak abyśmy razem szybciej osiągali dobre wyniki w wyszukiwarce.

Zapraszamy do kontaktu