Geolokalizacja Google
Nikt przecież nie będzie jechał na drugi koniec miasta, aby np. wymienić opony w aucie, jeśli szukany przez siebie zakład wulkanizacyjny, znajdzie w Google na swoim osiedlu.
Jeśli oczywiście, wyszukiwarka wskaże mu dane teleadresowe, które ułatwią mu kontakt z firmą — z pewnością, skorzysta z usług właśnie tego wulkanizatora. Wystarczy więc „być" w Google, a Klienci sami się pojawią!
Jak wskazują statystyki 88% osób, poszukujących usług na lokalnym rynku, nawiązuje kontakt ze znalezionymi w sieci firmami, w ciągu 1 doby.
Warto więc pozycjonować się lokalnie, ponieważ gwarantuje to wysoką konwersję, a także ułatwia kontakt osobami, które są zdecydowane i chcą dokonać zakupu produktu lub usługi.
Baner: Najczęściej wyszukiwane usługi lokalne w wyszukiwarce to sklepy, usługi, zdrowie, pomoc drogowa oraz rozrywka. Internauci często szukają również punktów gastronomicznych, gdzie mogą pójść lub zamówić posiłki z dowozem.