Pozycjonowanie Gdańsk

Skuteczna firma od pozycjonowania

Jak wyróżnić swoją firmę na tle konkurencji w internecie? Reklamy to efekt doraźny, wartościowy i skuteczny, a po wyczerpaniu budżetu ruch na Twojej stronie www znika. Skuteczniejsza i bardziej opłacalna metoda pozyskiwania klientów z internetu to pozycjonowanie stron internetowych.

Pozycjonowanie potocznie zwane również SEO polega na zwiększaniu widoczności Twojej witryny w Google i uzyskiwaniu jak najtrafniejszych wejść na Twoją witrynę. Dlaczego ta metoda sprawdzi się również dla Ciebie? Sprawdź poniżej.

Zacznij pozycjonować sklep internetowy z Gdańska i pokonaj konkurencję.

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch
CEO SEMLife. Search Engine Marketing

Dlaczego pozycjonowanie stron www jest skuteczne?

Wyszukiwarka Google jest liderem wśród wyszukiwarek internetowych. Funkcjonalność, szybkość i najbardziej trafne wyniki to jest to, co doceniają użytkownicy. Co ciekawe, większość użytkowników korzysta z wyników organicznych niż z reklam wykupionych na konkretne frazy kluczowe.

Około 80% użytkowników Google pomija wyniki sponsorowane, oczekując od wyników organicznych lepszej trafności na zadane zagadnienie. To właśnie przemawia za pozycjonowaniem, a nie Google Ads.

Pozycjonowanie pozwala również skuteczniej dotrzeć do użytkownika zainteresowanego zakupem produktu, ponieważ zapytania takie jak czarne słuchawki douszne philips TAT100 to fraza kluczowa, która generuje wysoki wskaźnik konwersji przy niskim koszcie osiągnięcia wyniku, a efekt utrzymuje się dość długo.

Pozycjonując stronę www czy sklep internetowy w Gdańsku możesz osiągnąć wysokie pozycje fraz kluczowych nie tylko lokalnie, ale także w całej Polsce, a nawet za granicą. Wszystko zależy od Twojej branży i oferowanych usług/produktów.

Pozycjonowanie sklepów Gdańsk

Pozycjonowanie sklepów Gdańsk

Nasza Agencja SEO Gdańsk specjalizuje się w pozycjonowaniu sklepów internetowych, ponieważ e-commerce pozwala na nieskończone możliwości optymalizacji SEO produktów, kategorii, podstron informacyjnych i blogowych.

Pozycjonowanie sklepu internetowego to przede wszystkim rozwijanie contentu - treści, która ma zaciekawić użytkownika i nakłonić go do kupienia produktu. Opisywany produkt czy kategoria powinna być również nasycona frazami kluczowymi, aby zwiększyć zakres widoczności danej podstrony.

Skuteczność pozycjonowania jest liczona przede wszystkim w konwersjach, czyli sprzedaży przez stronę www oraz pozyskanych kontaktach od użytkownika. Dzięki takiej analizie wiemy, które produkty sprzedają się przez pozycjonowanie i jak zwraca się ta usługa na przestrzeni lat.

Warto także zaznaczyć, że z każdym rokiem coraz więcej internautów dokonuje zakupów poprzez strony www. Jeżeli posiadasz własny sklep internetowy i odpowiednie stany magazynowe, zacznij się pozycjonować nie tylko w Gdańsku, ale na terenie całego kraju. Dzięki SEO gdański sklep internetowy może konkurować ze sklepami bez względu na lokalizację.

Jakie sklepy internetowe pozycjonujemy?

Jako Agencja SEO, w Gdańsku oferujemy swoje doświadczenie w pozycjonowaniu e-commerce na wielu platformach. Pracujemy na systemach zamkniętych takich jak SaaS jak i open source PrestaShop i WooCommerce.

 

Jak pozycjonować sklepy internetowe?

Najpopularniejsze systemy obsługiwane przez SEMLife. to:

  1. Pozycjonujemy sklepy internetowe PrestaShop — otwarte oprogramowanie e-commerce, rozwijane bardzo systematycznie. Oferuje najważniejsze funkcje ułatwiające sprzedaż internetową i obsługę klienta. PrestaShop to sklep, do którego można kupić wiele wtyczek i dodatków, rozwijając funkcjonalność i możliwości platformy.
  2. Pozycjonujemy sklepy internetowe Shoper - jest to platforma SaaS (Software as a Service) oznacza to w skrócie, że kupujemy miesięczną licencję na używanie tej platformy a o funkcjonalność, szybkość i aktualizacje dba już firma Shoper. Jest to wygodna alternatywa dla platform, gdzie opieką nad witryną musiał zajmować się programista, jednak zamknięty kod źródłowy nie pozwala na własne rozwiązania np. zliczenie najczęściej sprzedawanych produktów od wybranego dostawcy w zadanym okresie.
  3. Sklepy internetowe WooCommerce - to jeden z liderów rynku open source, który tak naprawdę jest rozszerzeniem platformy Wordpress. Wiele osób decyduje się na dobudowanie sklepu internetowego do swojej witryny i w przypadku WP to rozwiązanie jest bardzo skuteczne i szybkie.

Pozycjonowanie sklepów: frazy kluczowe

W wyszukiwarce internetowej możemy wytypować dla własnej firmy wiele fraz kluczowych. Jedne są pewniakami i przynoszą sprzedaż bardzo szybko, inne zaś to frazy kluczowe mniej popularne, ale ilością nadrabiamy skuteczność. Wybór fraz kluczowych i odpowiednia strategia pozycjonowania to jest klucz do sukcesu.

Pozycjonowanie lokalne Gdańsk

Jeśli prowadzisz działalność, której zasięg jest ograniczony np. przez możliwości produkcyjne czy problemy z dostawą, dobrym rozwiązaniem okazuje się pozycjonowanie strony www na frazy związane z gdańską lokalizacją tj. miastem, miejscowością czy dzielnicą.

Pozycjonowanie lokalne według statystyk Google to blisko 46% wszystkich zapytań do wyszukiwarki.

Pozycjonowanie lokalne Gdańsk

Frazy lokalne powinny zawierać w sobie nazwę miasta, ale nie zawsze. Jeśli fraza jest ogólna, ale urządzenie udostępnia położenie użytkownika, wtedy również wyniki wyszukiwania zostaną zawężone do lokalnych firm.

Wykorzystując pozycjonowanie lokalne sklepu internetowego w Gdańsku, można pokonać tutejsze konkurencyjne firmy i wypromować swoją markę wśród mieszkańców miasta.

Pozycjonowanie szerokie long tail

Pozycjonowanie szerokie: long tail

Jeśli Twój sklep internetowy posiada setki produktów i kategorii, najefektywniejszym rozwiązaniem, aby zacząć sprzedawać przez wyszukiwarkę jest zbudowanie contentu w taki sposób, aby podnieść widoczność całej witryny w Google.

W przypadku fraz long tail (długiego ogona) skupiamy się na bardzo szczegółowym opisaniu produktu w sposób, który umożliwi znalezienie go w wyszukiwarce zorientowanym i dociekliwym użytkownikom.

Pozycjonowanie fraz długiego ogona, jest najskuteczniejszą metodą pozyskiwania klientów, którzy bezpośrednio są zainteresowani skorzystaniem z usług/produktów. Za pomocą fraz long tail trafiamy do najbardziej zdecydowanych odbiorców, których zainteresowania i potrzeby są ściśle opisane i dostępne na naszej witrynie.

Pozycjonowanie grafik

Jeśli sprzedajesz unikalne produkty, to wyszukiwanie grafik jest też miejscem dla Ciebie. Użytkownicy Google często korzystają z tej funkcji, szczególnie poszukując czegoś bardzo nietypowego, rzadko spotykanego czy po prostu chcąc zaoszczędzić czas.

Wprowadzenie własnych grafik obok unikalnych tekstów podniesie je w rankingu i dzięki temu pozyskasz klientów.

 

Pozycjonowanie grafik

Audyt strony Gdańsk

W naszej agencji SEO audyt strony jest kluczowy do rozpoczęcia działań SEO strony czy sklepu internetowego. Audyt to obszerny dokument zawierający informacje na temat witryny klienta oraz jej konkurencji.

Audyt strony jest kluczowy dla wszystkich pracowników agencji SEO. Każdy niezależnie od stanowiska ma wyznaczone zadania, które należy zrealizować jeśli chcemy osiągać wysokie pozycje.

Audyt SEO jest przeprowadzany również kilkukrotnie podczas współpracy w ramach pozycjonowania w Gdańsku, ponieważ strony się rozwijają, pozycje i konkurencja również, a my jako agencja SEO musimy zadbać o to, aby pracować na aktualnych danych.

 

Audyt strony Gdańsk

Dlaczego wybrać naszą Agencję SEO?

12 lat doświadczenia w pozycjonowaniu stron internetowych, to dość sporo. Przeszliśmy wszystkie możliwe drogi w walce o wysokie pozycje.
Raportowanie i automatyzacja danych to właśnie na tym budujemy naszą wiarygodność we współpracy z klientem.

Krótkie umowy nawet od 3 do 12 miesięcy, które można przedłużać i zmieniać. Pracownicy agencji zaproponują najlepsze rozwiązania dla Ciebie i Twojego biznesu.

Szkolenia dla Twoich pracowników. Jeżeli chcesz zmniejszyć koszty pozycjonowania strony www w Gdańsku, a Twoi pracownicy biorą czynny udział w budowaniu witryny, pozwól nam ich przeszkolić, wtedy razem będziemy walczyć o wspólny cel.

Dlaczego wybrać naszą Agencję SEO?

Czego wymagamy od klientów?

  • Dostęp do serwera, aby skutecznie pozycjonować sklep internetowy albo stronę, potrzebujemy dostępu do plików witryny, dzięki czemu będziemy mogli ją optymalizować. Dbamy o bezpieczeństwo, wiec wszystkie wprowadzane zmiany są szczegółowo omawiane z klientem oraz wdrażane i testowane na kopii, zanim wprowadzimy je docelowo na witrynę.
  • Potrzebujemy dostępu do panelu CMS witryny, aby optymalizować treść witryny. Copywriterzy są biegli w panelach takich platform jak Shoper, Sky-Shop, PrestaShop czy Wordpress (WooCommerce). Bez trudu odnajdujemy się również w platformach dedykowanych.
  • Niezbędne w pozycjonowaniu jest zaufanie. Tworzymy je, raportując nasze prace, przedstawiając osiągnięte wyniki oraz planując dalsze kroki. Każdy krok pracy jest omawiany z klientem, a dostęp do wyników prac jest udostępniany pierwszego dnia od podpisania umowy.
Zapraszamy do kontaktu