Pozycjonowanie Gorzów

Co daje pozycjonowanie strony lub sklepu w Google?

Pozycjonowanie stron i sklepów w Gorzowie pozwala na skuteczne pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google. Usługa SEO pozwala na wyświetlanie Twojej strony internetowej na wysokich pozycjach często wyszukiwanymi frazami kluczowymi. Jeśli wpiszesz w Google Agencja SEO Gorzów albo strony www Gorzów chcesz zobaczyć firmy, które świadczą odpowiednie usługi.

Pozycjonowanie i optymalizacja jednak to długotrwały proces, który dopiero z biegiem czasu okazuje się inwestycją rentowną, stabilną i skuteczną.

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch
CEO SEMLife. Search Engine Marketing
Sprawdź, co pomoże Twojej stronie w Google!

Pozycjonowanie stron Gorzów

Pozycjonowanie stron www to ciągła praca nad witryną internetową tak, aby jak najlepiej spełniała oczekiwania użytkowników, a także wyszukiwarek internetowych.

Użytkownicy i wyszukiwarki internetowe dążą do tego samego: szybkich stron internetowych odpowiadających najlepiej na ich zapytanie wpisane w wyszukiwarce.

Skuteczne pozycjonowanie stron to głównie praca nad tekstami witryny, odpowiednie budowanie kategorii i podstron tak, aby treści w niej były jak najbardziej dopasowane do zapytań z wyszukiwarki.

Pozycjonujemy strony internetowe poprzez procesy:

  • on-site - opierające się na działaniach w obrębie danej domeny
  • off-site - działania poza witryną np. wpisy sponsorowane

Pozycjonowanie stron internetowych to ciągła rywalizacja z konkurencją o TOP3 listy wyszukiwania, które zgarnia ponad 60% kliknięć wszystkich kliknięć.

Pozycjonowanie sklepów Gorzów

Gorzów to miasto prężnie rozwijające się w branży e-commerce. Nowe sklepy internetowe rosną praktycznie w każdej branży, a liderzy nie poprzestają na tym co wypracowali do tej pory. Chociaż w internecie jest miejsce dla każdego, to właśnie pozycjonowanie sklepów internetowych daje ogromne możliwości pozyskiwania klientów.

Jeśli weźmiemy pod uwagę koszt kliknięcia reklamy pod najpopularniejszymi frazami kluczowymi, szybko okaże się, że wydatki na pozycjonowanie rozliczone w skali roku lub półrocza są bardzo atrakcyjne. Zwłaszcza że pozycjonowanie to efekt stabilny w bardzo długim okresie.

Pozycjonowanie sklepów long tail Gorzów

Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych oznacza wykorzystanie metody long tail. Polega ona na tym, aby dobrać frazy kluczowe o długości 3 czy nawet 4 wyrazowej. Frazy kluczowe długiego ogona często są wyszukiwane po kilkaset razy miesięcznie, co nie jest liczbą ogromną. Jednak siła pozycjonowania szerokiego słów kluczowych polega na ich ilości. Dziesiątki, a nawet setki fraz kluczowych pozwolą zaspokoić sprzedaż niejednego sklepu internetowego, przy niskim koszcie pozycjonowania.

Ograniczając SEO (pozycjonowanie i optymalizację) do fraz long tail zmniejszamy ilość konkurencji, którą musimy przeskoczyć w pozycjach. Niestety dobre przeanalizowanie fraz kluczowych, czyli wybór takich, które cieszą się zainteresowaniem, a przy tym nie są trudne do osiągnięcia to zadanie dla Agencji SEO, która skorzysta z niejednego płatnego narzędzia.

Pozycjonowanie sklepów - jaka platforma jest najlepsza?

Chcesz dużo sprzedawać w internecie? Wybierz platformę, która nie będzie Cię ograniczać. Zlecając budowę sklepu internetowego, zadbaj o to, aby możliwości marketingowe były jak najlepsze.

Jako Agencja SEO pozycjonująca sklepy internetowe z całej Polski, spotykamy się często z licznymi brakami w panelach CMS. Sklep bez takich opcji jak poniższe nigdy nie osiągnie wysokich sprzedaży:

  • wersja mobilna bez błędów w Search Console
  • wykorzystanie znaczników danych strukturalnych do opisu kategorii i produktów
  • poprawna semantyka kodu HTML w opisach
  • szybkość skryptu

To tylko zagadnienia techniczne, ale koniecznie sprawdź co wpływa na zwiększenie sprzedaży czytając artykuł 10 wskazówek jak ułatwić klientowi zakupy

Pozycjonowanie sklepów Shoper

Pozycjonowanie sklepów Shoper

Agencja SEMLife. nie obawia się pozycjonowania sklepów SaaS, które działają jako platformy zamknięte do edycji kodu źródłowego.

Shoper to platforma zarówno dla dużych e-commerce, jak i dla osób budujących swój pierwszy sklep internetowy. Producent tego oprogramowania, zadbał w najnowszej wersji o prawie każdy aspekt optymalizacji sklepów pod wyszukiwarki.

Więcej na ten temat przeczytasz: Pozycjonowanie platformy SaaS Shoper

Shoper w panelu zarządzania ma funkcje sprzyjające rywalizacji o najlepsze wyniki tj. możliwość edycji i zautomatyzowanego tworzenia metatagów, pola indywidualnych opisów kategorii i produktów, czy optymalizację grafik dodawanych do produktów.

Główną zaletą Shopera jest również stała aktualizacja oprogramowania pod kątem nowych wytycznych Google czy zmian wtyczek do zarządzania sklepem takich jak kurierzy, dostawy czy płatności.

95% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google

Dane StatCounter.com z początku 2021 roku

Pozycjonowanie PrestaShop

Pozycjonowanie PrestaShop

PrestaShop to najpopularniejsze oprogramowanie e-commerce na świecie. Na ten status na pewno miał typ licencji “open source”, który pozwala na dowolność modyfikacji w kodzie źródłowym.

Platforma powstała w 2005 roku i cieszy się coraz większą popularnością, więcej na ten temat w PrestaShop Pozycjonowanie

PrestaShop a pozycjonowanie

Jeśli chcesz pozycjonować sklep internetowy, wykonany na platformie PrestaShop to nic nie stoi na przeszkodzie. W wersji standardowej sklep ma wszystkie funkcje niezbędne do osiągnięcia wysokich pozycji.

Jednak jak każde oprogramowanie do wszystkiego ma kilka wad, których wyeliminowanie przyniesie lepsze rezultaty. Jako Agencja SEO wypracowaliśmy autorskie dodatki do optymalizacji kategorii oraz sprawdzania dostępności pozycjonowanych produktów.

Nasz system SEO, monitoruje dostępność najważniejszych podstron sklepu i w razie problemów zgłasza alert do administratorów i właścicieli witryny.

Pozycjonowanie lokalne Gorzów

Czy pozycjonowanie stron jest dla małych lokalnych biznesów? Oczywiście!

Wcale nie musisz rywalizować z największymi firmami w Polsce, możesz prowadzić biznes odnoszący sukces w danym mieście czy nawet okolicy jak osiedle Gorzowa.

Pozycjonowanie lokalne dla firm z Gorzowa to przede wszystkim zadbanie o frazy, które wpisują osoby mieszkające w pobliżu Twojej działalności. Nie chcesz dzwonić do mechanika z innego miasta czy sprawdzać menu restauracji, do której masz dziesiątki kilometrów, prawda?

Pozycjonowanie lokalne rozwiązuje te problemy i Google skutecznie promuje takie biznesy w wyszukiwarce. Wpisując ogólną frazę, bez podawania miasta dostaniesz wyniki powiązane z Twoją lokalizacją dzięki danym o IP lub położeniu GPS. To znacznie ułatwia znalezienie usług lokalnych, a więc zwykle małych i średnich biznesów.

Optymalizacja strony internetowej Gorzów

Zadbaj o swoją stronę internetową, wykorzystując wytyczne Google. Zobaczysz, że to się opłaci! Google od dawna reaguje na strony internetowe tak jak zwykły użytkownik przeglądarki. Liczy się przede wszystkim użyteczność i szybkość witryny.

Jeśli Twoja strona internetowa działa wolniej niż konkurencyjne (granica 3 sekund, po której rośnie wskaźnik odrzuceń) to tracisz klientów.

Optymalizacja szybkości strony internetowej polega przede wszystkim na:

  • przyśpieszeniu działania witryny minimalizując opóźnienia skryptów,
  • zmniejszaniu wielkość grafik,
  • a w skrajnych przypadkach zmieniając serwer na szybszy.

Brzmi prosto prawda? Jednak w optymalizacja szybkości to nie wszystko.

Trzeba w tym wszystkim jeszcze zadbać o to co robi użytkownik na naszej witrynie. Sprawdzamy statystyki i zachowanie użytkowników na poszczególnych podstronach.

Często zmiana koloru przycisku, podniesienie go w układzie podstrony może doprowadzić do częstszej sprzedaży lub rejestracji dokonywanych przez naszych klientów.

Audyt SEO strony

Komu potrzebny jest audyt strony pod kątem pozycjonowania? Tak naprawdę to wszystkim zainteresowanym daną witryną.

Audyt strony to dokument, który ma wytyczne dla wszystkich członków zespołu SEO w naszej agencji. Audyt SEO obnaża wszystkie braki Twojej witryny i daje cenne wskazówki, jaką strategię wybrać, aby trafnie pozyskiwać klientów z Google.

Audyt pozwala stwierdzić, jak dużo brakuje witrynie do liderów branży, co również pozwala oszacować czas i budżet na pozycjonowanie.

Z audytu SEO mogą skorzystać:

  • analitycy, wybierając strategię pozycjonowania
  • programiści, poprawiając parametry witryny
  • copywriterzy, planując publikację treści
  • link builderzy analizując skąd pozyskiwać linki
Zapraszamy do kontaktu