Pozycjonowanie Lublin

Pozycjonowanie to klucz do sukcesu w Internecie.

Internet to medium, z którego korzystają już prawie wszyscy. Niezależnie od branży, wieku klientów czy ilości sprzedawanych produktów każdy może znaleźć tam miejsce dla siebie.

Podstawowym warunkiem jest dotarcie do klienta, który będzie u nas kupował produkty lub zamawiał usługi. Możliwości jest wiele, reklama PPC, media społecznościowe czy dotarcie do klienta z wyszukiwarki, czyli pozycjonowanie strony.

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch
CEO SEMLife. Search Engine Marketing

Dlaczego pozycjonować w Lublinie już teraz?

Pozycjonowanie stron internetowych to stabilna długoterminowa forma reklamy w internecie. Osiągnięte wyniki utrzymują się zwykle kilkanaście miesięcy, a strona podczas pozycjonowania jest systematycznie rozwijana, więc jej wartość dla algorytmów wyszukiwarek stale rośnie.

Pozycjonowanie często trwa od 6 do 12 miesięcy. Jeśli zwlekasz z decyzją zlecenia takiej usługi, sprawdź koniecznie, co robi Twoja konkurencja.

Każdy miesiąc zwłoki to czas kiedy firmy z branży rosną w siłę, a dogonienie ich w wyszukiwarce może stawać się coraz trudniejsze.

Ile kosztuje pozycjonowanie w Lublinie?

Ile kosztuje pozycjonowanie w Lublinie?

Koszt pozycjonowania zależy w głównej mierze od tego gdzie w wyszukiwarce znajduje się Twoja strona internetowa. Jeśli prowadzone wcześniej zabiegi pozycjonerskie przyniosły efekty np. wejścia do TOP50, dla nas to już jest sygnał o konkurencyjności fraz, wartości Twojej domeny oraz dobra baza do analizy fraz kluczowych.

Cennik pozycjonowania jest zależny od pracy, jaką Agencja SEO Lublin musi wykonać na poczet osiągnięcia wysokich pozycji. Mogą to być poprawki kodu witryny (i najczęściej od tego zaczynamy), rozwijanie działów jak blog czy trafne opisy produktów.

Agencja SEMLife. to zgrany zespół:

  • programistów do zadań specjalnych
  • copywriterów piszących, tak że ludzie chcą czytać i kupować
  • linkbuilderów pozyskujących linki
  • analityków i strategów SEO
84 %
Skuteczność
TOP 1-3
93%
Skuteczność
TOP 4-10
98 %
Przedłużanych
umów

Jak pozycjonujemy lokalnie w Lublinie?

Jako Agencja SEO i SEM widzimy niesamowity trend, jakim są wyszukiwania oparte o lokalizację użytkownika. Są to zapytania powiązane z lokalizacją użytkownika, która determinuje jakie firmy są prezentowane w wyszukiwarce.

Jeśli pytasz w wyszukiwarce o restaurację, chcesz zobaczyć wyniki związane z Twoją lokalizacją. Dlatego podobne wyniki zapytania otrzyma ktoś z Lublina wpisując restauracja jak również osoba spoza miasta precyzując zapytanie “restauracja Lublin”

Według statystyk wyszukiwarki Google zapytania oparte o lokalizację to aż 46% wszystkich zapytań.

Najpopularniejszymi zapytaniami w Lublinie są frazy:

  • pogoda Lublin — informacje na temat pogody
  • Lublin 112 - portal informacyjny z miasta Lublin i okolic
  • frazy związane z MPK Lublin
Jak pozycjonujemy sklepy w Lublinie?

Jak pozycjonujemy sklepy w Lublinie?

Pozycjonowanie sklepów internetowych z Lublina odbywa się według sprawdzonej metody długiego ogona dla wyszukiwanych produktów. Na czym polega pozycjonowanie długiego ogona? Przede wszystkim na znalezieniu produktów, które pozwolą stworzyć zapytania do wyszukiwarki, które są dłuższe niż 2-3 wyrazy np.

  • koszula nocna ciążowa czarna
  • elegancja bluza ciążowa
  • zielona bluza dresowa z kapturem

Co dają nam frazy kluczowe long tail?

proste w pozycjonowaniu. Stworzenie kilkudziesięciu opisów produktów, wykorzystujących takie frazy kluczowe doprowadzi do pierwszych sprzedaży. Stabilność takich fraz jest bardzo wysoka, bo i konkurencja nie rośnie tutaj z dnia na dzień.

Każdy z opisywanych unikalne produktów powinien zawierać od kilku do kilkunastu fraz kluczowych stworzonych z cech produktów takich jak rozmiar, kolor czy detale.

Co dają nam frazy kluczowe long tail?

Od czego zależy pozycjonowanie sklepów Lublin?

Sklepy internetowe różnią się od siebie gruntownie. Podobnie jak w zarządzaniu sklepem internetowym tak też przy pozycjonowaniu najważniejsza jest platforma, na jakiej zrealizowany jest sklep.

Sklepy internetowe realizowane na platformach Open Source takich jak PrestaShop czy WooCommerce mają otwarty kod źródłowy i bez problemu programiści wdrażają tam swoje poprawki, aby optymalizować, przyśpieszać i ulepszać sklepy.

Sklepy internetowe zrealizowane w technologii SaaS np. Shoper, Shopify to sklepy, gdzie nie mamy dostępy do plików, jednak administracja tych platform zdaje sobie sprawę, że bez SEO nie ma sklepów internetowych, które sprzedają. Platformy e-commerce SaaS w mniejszym lub większym stopniu rozwiązały bolączki zamkniętych systemów, udostępniając w panelach CMS coraz to lepsze funkcje wspierające pozycjonowanie.

Dlaczego pozycjonowanie się opłaca?

Pozycjonowanie ciągle się opłaca. Zdajesz sobie sprawę, że aż 80% ludzi wybiera wyniki organiczne, a nie reklamy wyświetlające się w wyszukiwarce?

80% ludzi oczekuje lepszego dopasowania witryn do zapytania z wyników organicznych, ponieważ one wydają się bardziej naturalne dla odbiorcy. Algorytm wyszukiwarki jest już tak rozwinięty, że rzadko kiedy zdarza się przechodzenie na 2 stronę wyników wyszukiwania zwłaszcza jeśli chodzi o informacje czy zakupy.

Dlaczego Agencja SEMLife?

  1. Znamy się zarówno na pozycjonowaniu jak i optymalizowaniu. Z nami osiągniesz wysokie pozycje i poprawisz to co ma wpływ na sprzedaż.
  2. Prowadzimy również kampanie reklamowe PPC i social media.
  3. Wieloletnie doświadczenie i prywatne systemy do analizy pozycjonowania to ogromny atut
  4. Terminowość i współpraca. Razem możemy więcej
  5. Umowy, które zachęcają do współpracy, a nie odstraszają! Pierwsza umowa na 3 miesiące. Wypróbuj, jak pracujemy!
Zapraszamy do kontaktu
Sprawdź e-commerce

Pozycjonowanie Shoper

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch -

Jak pozycjonować sklep typu SaaS na przykładzie Shoper?