Pozycjonowanie Sopot

Dlaczego pozycjonowanie opłaca się w turystyce?

Pozycjonowanie stron internetowych to bardzo szczególna usługa polegająca na wzmacnianiu wizerunku Twojej witryny w sieci. Dzięki bardziej dopracowanej witrynie Twoja firma zacznie więcej zarabiać, a użytkownicy poczują się na niej bardziej komfortowo.

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch
CEO SEMLife. Search Engine Marketing

Czym jest pozycjonowanie dla turystyki z Sopotu?

Jeśli prowadzisz ośrodek związany z turystyką np. hotel, motel, pensjonat możesz pozyskiwać klientów bezpośrednio z wyszukiwarki internetowej.

W Google aż 46% zapytań dotyczy lokalizacji!

Klienci szukają firm z danego miasta i regionu. Wpisują więc zapytania takie jak hotel Sopot, hotel blisko morza itd.

Bez pozycjonowania nie zarabiasz w Internecie

Brak pozycjonowania oznacza, że musisz pozyskiwać klientów innymi kanałami niż wyszukiwarka. Co prawda pod hasłami związanymi z nazwą lub nazwiskiem Twoja witryna może być wysoko, ale co z osobami, które jeszcze nie przekonały się o potencjale Twojej firmy?

Pozycjonowanie na najpopularniejsze frazy w Sopocie może na początku nie być najlepszym rozwiązaniem, ale na pewno da się znaleźć frazy kluczowe, które okażą się rentowne i zapewnią szybki zwrot z inwestycji w reklamę internetową.

Bez pozycjonowania nie zarabiasz
Pozycjonowanie lokalne Sopot

Pozycjonowanie lokalne Sopot

Jako Agencja SEO możemy pozycjonować Twoją stronę internetową lokalnie z bardzo wysoką skutecznością pozyskiwania klientów dla Twojego hotelu czy pensjonatu! Przekonaj się, jak działamy i porozmawiajmy o pozycjonowaniu dla Twojej firmy.

Rozbudujemy Twoją stronę internetową, wprowadzając unikalne i ciekawe treści. Przykujemy uwagę czytelnika, zbudujemy autorytet Twojej marki i pozyskamy klientów z wyszukiwarek internetowych!

 

Jak pozycjonujemy strony w Sopocie?

Do pozycjonowania stron internetowych w Sopocie wykorzystujemy wszystkie możliwe dozwolone techniki. Z naszą Agencją SEO Sopot możesz czuć się bezpiecznie o realizowaną pracę i stabilny wynik.

Agencja SEO SEMLife. to bardzo strategiczne podejście do pozycjonowania. Analiza konkurencji i obecnej sytuacji na stronie, planowanie publikacji i tematów na wpisy. Harmonogram prac copywritera i programisty — to jest nasz klucz do sukcesu!

 

Analityka fraz kluczowych w pozycjonowaniu

Dlaczego tak dużo czasu poświęcamy na planowanie działań SEO?

Dlatego, że nie każda fraza kluczowa jest tak samo ważna. Najpopularniejszą frazą kluczową związaną z Sopotem jest: “pogoda Sopot” - 110k zapytań miesięcznie! Ale jakie znaczenie ma ta fraza dla pozycjonowania hotelu? Znikome…

Kolejne frazy kluczowe są już dość oczywiste:

  • hotele Sopot 14.8K mc
  • hotel Sopot 14.8K mc
  • Sopot hotels 14.8K mc
  • Sopot noclegi 14.8K mc

Analityka pozwoli oszacować, ile czasu potrzebujemy, aby zaistnieć w TOP10 najczęściej wyszukiwanych fraz kluczowych. Ze względu na fakt, że pozycjonowanie to proces długotrwały musimy skupiać się na frazach o generujących jak najszybszy zwrot z inwestycji, ale również budujących możliwość zdobycia najtrudniejszych fraz.

Analityka fraz kluczowych w pozycjonowaniu

Dlaczego warto zaufać Agencji SEMLife.?

Nasza Agencja ma liczną konkurencję, jednak my dajemy możliwość sprawdzenia naszych usług:

  • Pierwsza umowa na 3 miesiące — daj nam czas na wykazanie się w swojej dziedzinie i sprawdź jak działamy.
  • Kolejna umowa na 12 miesięcy — z możliwością wypowiedzenia przed skończeniem tego okresu!
  • Raportowanie prac zrealizowanych w danym miesiącu i rozliczenie na podstawie faktury VAT.

Nasze umowy są jasne i zabezpieczają zarówno klientów jak i naszą Agencję SEO. Jesteśmy w stanie dostosować warunki współpracy z klientami, tak aby obie strony były zadowolone.

Bezpieczeństwo
Zadbamy o bezpieczeństwo Twojej strony
Optymalizacja
Usuniemy zbędny kod i przyśpieszymy stronę
Użyteczność
Zadbamy o wygodę użytkowników

Pozycjonowanie a audyt strony

Po podpisaniu umowy rozpoczynamy niezwłocznie prace nad Twoją stroną internetową. Realizujemy 3 poziomowy audyt działań SEO:

  • Audyt Twojej strony internetowej — aspekt techniczny, użytkowy, aktualna widoczność oraz podjęte wcześniejsze działania
  • Audyt linków wewnętrznych i zewnętrznych
  • Audyt konkurencji z TOP10 najpopularniejszych fraz kluczowych.

Poprawny audyt strony to podstawa planowania i kosztorysowania prac pozycjonerskich. Audyt jest ponawiany podczas współpracy wielokrotnie, dając podgląd statystykom witryny i rezultatom prac pozycjonerskich.

Zapraszamy do kontaktu