Nie marnuj potencjału swojej firmy. Wykorzystaj całą moc strony internetowej, aby skutecznie pozyskiwać klientów z województwa świętokrzyskiego, jak i całej Polski!
Zalety pozycjonowania to przede wszystkim:
Jeśli chcesz zaistnieć w internecie ze swoją ofertą, połącz siły wyszukiwania organicznego i reklam Google Ads!
Pozycjonowanie to najskuteczniejsza forma reklamy w internecie.
Dlaczego? W wyniki organiczne klika średnio 80% użytkowników wyszukiwarki. Pozostałe 20% to reklamy Google Ads oraz zmiana wyszukiwanej frazy kluczowej.
Połączenie usług SEO i Ads daje ogromne możliwości. Szybsze efekty i pozyskanie klienta, który jest zainteresowany właśnie Twoimi produktami. Radio, telewizja czy prasa to reklamy kierowane do wszystkich odbiorców, natomiast użytkownicy wyszukiwarek nie używają jej przypadkowo.
Pozycjonowanie to złożona usługa, która poprawia widoczność Twojej strony internetowej w wyszukiwarce. Jednak, aby praca Agencji SEO była skuteczna, niezbędne jest również gruntowna analiza, przebudowa i rozwój Twojej witryny internetowej.
Analiza strony to podstawa. Nie można budować strategii SEO, jeśli Twoja strona nie jest bliska ideału, nie przewyższa jakością konkurencji, rywalizacja w Google będzie bardzo utrudniona i a przede wszystkim nieopłacalna.
Skuteczna agencja SEO to taka, która współpracuje z klientami. Usługa pozycjonowania firm w Google jest oparta na wzajemnych korzyściach. Klient zarabia więcej, ponieważ Google generuje mu kaloryczny ruch, a agencja SEO/SEM może walczyć o lepsze wynagrodzenie, tylko jeśli przynosi rezultaty finansowe.
Jako Agencja SEO SEMLife. naszą współpracę opieramy o:
Najlepsze rezultaty osiągamy w pozycjonowaniu e-commerce. Platformy sprzedażowe jak systemy rezerwacji, sklepy internetowe świetnie to idealne miejsca do prowadzenia marketingu internetowego.
Jeśli odpowiednio zadbasz o architekturę sklepu, masz szansę na to, aby zyskać tysiące fraz kluczowych w Google.
Pozycjonowanie sklepów opieramy o frazy kluczowe long tail, które są rzadziej szukane, ale ich skuteczność w pozyskiwaniu transakcji jest bardzo wysoka.
Wyobraź sobie, jaka jest intencja osoby szukającej w Google frazy buty sportowe. Nie wiadomo czy użytkownik chce kupić buty czy jest zdecydowany na model, markę, nie wiemy też nic o cenie produktu.
Biorąc pod uwagę ilość sklepów internetowych sprzedających buty sportowe, można przyjąć, że taka fraza jest nieopłacalna w pozycjonowaniu ani w reklamach Google Ads ze względu na wysokie budżety.
W pozycjonowaniu rozwiązaniem tego problemu są frazy kluczowe long tail - długi ogon zapytań. Tworzymy je, rozwijając frazy bazowe (główne) o cechy produktów, marki itd:
Te frazy są prostsze do osiągnięcia wyników w TOP10 a przy tym zapewniają klientów zdecydowanych na konkretne produkty z naszej oferty.
Lista stron, które widzisz po wyszukaniu frazy kluczowej nazywana jest SERP-em (Search Engine Results Page). Wynik wyszukiwania zawiera oprócz reklam i wyników organicznych różne rozszerzenia.
Najpopularniejszym z nich jest wynik lokalnych firm, które prowadzą swój profil w Google. Wyniki te, również można pozycjonować. Zasada działania jest podobna jak podczas pozycjonowania strony internetowej, jednak ogranicza nam grono konkurencji tylko do lokalnych firm — więc rezultaty są na wyciągnięcie ręki.
Pozycjonowanie lokalne, czyli opierające się na frazach kluczowych zawierających nazwę miasta, dzielnicy czy ostatecznie województwa. Przykładem są frazy kluczowe takie jak: