Pozycjonowanie Toruń

Czy wiesz, że 33,9% użytkowników internetu odkrywa nowe firmy w Google?

To oznacza, że nie musisz prowadzić dużego przedsiębiorstwa, aby zaistnieć i cieszyć się uznaniem! Pozycjonowanie to dla Ciebie szansa na pozyskanie klientów i poprawę wyników sprzedażowych.

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch
CEO SEMLife. Search Engine Marketing
Nie osiągasz wysokich pozycji? Zleć to nam!

Optymalizacja stron Toruń

SEO (search engine optimization) to skomplikowany i złożony proces, który polega na aktualizacji zawartości strony internetowej tak, aby zajęła ona wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Wyższa pozycja wygeneruje większy ruch i przyczyni się do większej sprzedaży Twojej witryny.

Celem optymalizacji witryny pod SEO jest znalezienie się na pierwszej stronie w Google dla fraz kluczowych, które mają największe znaczenie dla Twoich klientów.

Sprzedajesz buty w Toruniu? Chcesz, aby po wpisaniu w wyszukiwarkę obuwniczy Toruń Twój sklep wyświetlał się w TOP5? Zadzwoń do nas, a niedługo będziesz musiał uzupełnić zapasy w magazynie, bo nie nadążysz ze sprzedażą swoich produktów!

Pozycjonowanie lokalne Toruń

46% zapytań trafiających do Google to wyszukiwania lokalne. Z tego względu oferujemy tzw. local SEO.

Pozycjonowanie lokalne pozwoli Ci wypromować swoją markę pod frazami kluczowymi związanymi z Twoim miastem, powiatem i województwem.

Pozycjonowanie lokalne Toruń

Czy zastanawiałeś się, dlaczego po wpisaniu frazy pozycjonowanie Toruń trafiłeś właśnie na tę stronę?

To właśnie moc pozycjonowania lokalnego! Pozycjonowanie fraz lokalnych opiera się na content marketingu, czyli treściach zawierających odniesienie do lokalizacji.

Dzięki odpowiedniemu doborowi fraz kluczowych na Twoją stronę internetową zaczną trafiać osoby ,,z sąsiedztwa”, które zainteresowane są ściśle określonymi usługami.

W ramach pozycjonowania lokalnego warto umieścić informacje o lokalizacji także w URL. To detal, który również pozytywnie wpływa na pozycjonowanie lokalne i pozwoli Ci szybciej zdobyć wirtualny rozgłos i zaistnieć w Twoim najbliższym otoczeniu.

Równie istotnym aspektem pozycjonowania lokalnego jest wizytówka Google Moja Firma. Gdy uzupełnisz te dane i skonfigurujesz wizytówkę, pozyskasz więcej klientów dzięki personalizacji wyników wyszukiwania w Google. Ten prosty zabieg pozwoli dotrzeć do Ciebie osobom, które szukają w sieci określonych obiektów w miejscu, w którym zlokalizowane jest urządzenie, z którego wysyłali zapytanie.

Pozycjonowanie sklepów internetowych Toruń

Jeśli zależy Ci na większej sprzedaży, bo prowadzisz sklep internetowy, możemy zaproponować pozycjonowanie szerokie. SEO dla branży e-commerce opiera się na znalezieniu i zwiększeniu znaczenia fraz kluczowych dla danego sklepu online.

Dzięki niemu na Twoją stronę trafią potencjalni klienci, którzy realnie zainteresują się Twoją ofertą i będą gotowi na sfinalizowanie transakcji.

Jak skutecznie pozycjonujemy sklepy internetowe?

Jak skutecznie pozycjonujemy sklepy internetowe?

To proste. Działamy on-site i off-site. Przed pozycjonowaniem przeprowadzamy audyt SEO strony tak, aby właściwie dostosować Twoją witrynę do wymagań wyszukiwarki. Nim zaczniemy linkować do Twojej strony z innych źródeł, tak aby wzmocnić jej pozycje w Google, zadbamy o to, aby technicznie ją zoptymalizować i poprawić strukturę Twojego sklepu.

W tym celu sprawdzamy, czy treści, które dotychczas opublikowałeś, nie są duplikowane, grafiki są odpowiednio skompresowane, a URL ma właściwy status.
W Google mierzymy wysoko, więc podczas audytu zwracamy uwagę na każdy element — począwszy od meta opisów na mikrodanych skończywszy.

Jak długo utrzymują się wyniki pozycjonowania?

W pozycjonowaniu liczy się czas. Ruch organiczny z Google wymaga cierpliwości. Kilka miesięcy oczekiwania na wyniki rekompensuje jednak trwałość efektów naszej pracy.

Systematyczne i skrupulatnie przeprowadzone pozycjonowanie może zapewnić Ci wysoką pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania bardzo długo, nawet latami. Pomyśl tylko, ile będziesz mógł zyskać przez ten czas, jeśli wykorzystasz potencjał sprzedażowy pozycjonowania.

Koszt pozycjonowania

Optymalizacja witryny pod kątem SEO nie jest zwykłą usługą. Pozycjonowanie należy rozpatrywać bardziej w kategorii inwestycji, z której po pewnym czasie można czerpać realne korzyści materialne.

Aby osiągnąć zyski i cieszyć się wysoką pozycją w Google, trzeba jednak ustroić się w cierpliwość i wyznaczyć budżet na podstawie możliwości finansowych swojej firmy.

W przypadku prowadzenia sklepów internetowych lub większych firm zalecamy płacenie stałej kwoty abonamentowej, ponieważ tylko taka forma rozliczenia pozwoli na uzyskanie zamierzonych wyników w określonym czasie.

Cennik pozycjonowania

Pozycjonowanie to skomplikowany i czasochłonny proces, który wymaga od agencji SEO wiele godzin pracy a to przekłada się na ceny SEO. Płacąc za SEO, pokrywasz koszty za:

  • opracowanie strategii pozycjonowania,
  • optymalizację treści,
  • link building,
  • analizę konkurencji,
  • uzupełnienie profilu na Google Moja Firma,
  • stałe raportowanie zawierające analizę efektywności naszej pracy.

Zawierając z nami umowę, możesz mieć pewność, że na Twój sukces w sieci będzie pracował kilkuosobowy zespół profesjonalistów, którzy zajmują się programowaniem, copywritingiem i pozycjonowaniem i grafiką komputerową.

Co wpływa na cenę pozycjonowania?

Budżet, jaki zamierzasz przeznaczyć na pozycjonowanie, wzrasta w zależności od Twoich oczekiwań. Innymi aspektami, które wpływają na cenę pozycjonowania, jest:

  • konkurencja
    Zasada jest prosta: im mocniejszą masz konkurencję, tym więcej będziesz musiał poświecić na to, aby ją wyprzedzić.
  • branża, w której działasz
    Sektor, w którym działasz, może zaniżyć lub zawyżyć cenę pozycjonowania. Jeśli reprezentujesz jedną z najbardziej popularnych branży w Polsce, bo np. sprzedajesz odzież w sieci, możesz spodziewać się wyższych stawek za SEO.
  • aktualna sytuacja, w której znajduje się Twoje przedsiębiorstwo oraz prowadzona przez Was strona internetowa
    W kontekście SEO niezwykle ważny jest etap, na jakim znajduje się Twoja witryna. Jeśli niedawno założyłeś firmę i wykupiłeś domenę, która ma dobrą historię, koszty pozycjonowania będą niższe. W odmiennej sytuacji stawka za SEO może wzrosnąć. Z uwagi na mnogość sytuacji nie posiadamy stałego cennika pozycjonowania. Każdą umowę wyceniamy indywidualnie.
  • czas trwania umowy
    Aby uzyskać pożądane efekty biznesowe, współpraca z agencją SEO powinna trwać około 12 miesięcy lub dłużej.
    Dla nowych klientów, którzy nigdy wcześniej nie współpracowali z agencjami SEO, przygotowaliśmy ofertę specjalną. Pierwsza umowa z SEMlife trwa 3 miesiące. Uważamy, że 12 tygodni to wystarczający okres na to, aby przekonać się do naszych usług i zaufać marce SEMlife.
    Po 3 miesiącach mają Państwo możliwość wyboru — albo podpisujemy standardową umowę na rok, albo rezygnujemy z dalszej współpracy.

Optymalny koszt pozycjonowania sklepu internetowego w SEMlife wynosi około 2 tysiące złotych miesięcznie.

W zależności od oczekiwań, branży, konkurencji oraz stanu strony — podana stawka może ulec zmianie.

Audyt SEO Toruń

Zanim przejdziemy do pracy nad optymalizacją Twojej strony internetowej, dokonujemy audytu SEO. Jest to analiza zawartości strony internetowej i szczegółowe sprawdzenie jej indeksowania przez Google. Audyt SEO pozwala wykryć błędy związane z linkowaniem wewnętrznym, przekierowaniami oraz contentem.

Podczas audytu wykorzystujemy sprawdzone narzędzia takie jak Google Search Console, Google Analytics, Google Keyword Planner, Screaming Frog, Senuto oraz Excel.

Co sprawdzamy w audycie SEO?

Aspekty techniczne strony internetowej, które bierzemy pod uwagę, dokonując audytu SEO to:

  • zbadanie aktualnej widoczności strony w Google pod nazwą własnej marki oraz głównymi frazami kluczowymi, na które pozycjonowana jest Twoja firma
  • responsywność strony, czyli to, czy jej układ automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości okna przeglądarki
  • zawartość podstron, na które składa się content, przejrzystość struktury menu oraz ogólny wygląd strony
  • certyfikat SSL
  • metaopisy, czyli zawartość meta-title i meta-descripton
  • pliki sitemap oraz pliki robots
  • linki kanoniczne i wewnętrzne
  • wydajność strony
  • ilość zindeksowanych podstron

Dlaczego audyt SEO jest potrzebny?

Audyt SEO to konieczność. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jakie kroki należy podjąć, aby wypozycjonować stronę internetową. Analiza zawartości strony internetowej pomaga nam zaplanować strategię pozycjonowania oraz obliczyć czas potrzebny na dokonanie zmian i ,,naprawienie błędów” w obrębie witryny.

Kiedy najlepiej wykonać audyt SEO?

Audyt SEO przynosi najlepsze efekty przed rozpoczęciem pozycjonowania strony internetowej. To jednak nie wszystko. Audyty SEO zaleca się również w trakcie zmiany firmy pozycjonującej, a także przed przebudową obecnej witryny. Dobrym momentem na audyt jest także czas poprzedzający etap wdrożenia nowej strony internetowej.

Jak działa nasza Agencja SEO?

Pierwszą umowę możesz podpisać na 3 miesiące, tak aby przekonać się, na co nas stać i czy pozycjonowanie to usługa, której potrzebujesz.

Przed podpisaniem umowy:

  • przygotowujemy dla Ciebie analizę pozycjonowania (lokalnego lub szerokiego) z branży, którą reprezentujesz
  • przeanalizujemy statystyki wyszukiwań fraz,
  • pozycję konkurencji
  • oszacujemy Twój zwrot z inwestycji pozycjonowania.

Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi takich jak Google Keyword Planer, Google Search Console oraz aplikacji Senuto i SurferSEO.

Co zyskasz dzięki SEO?

  1. Będziesz mógł dotrzeć do potencjalnych klientów zainteresowanych Twoimi produktami,
  2. Zdobędziesz przewagę konkurencyjną, o której zawsze marzyłeś,
  3. Zbudujesz swoją widoczność w sieci,
  4. Zwiększysz świadomość marki i staniesz się rozpoznawalny,
  5. Będziesz mógł cieszyć się długofalowymi efektami.

Pamiętaj tylko 0,78% użytkowników Google przechodzi na drugą stronę wyszukiwań! Nie bez powodu, w branży pozycjonerskiej żartuje się, że witryna bez SEO jest jak Yeti, ponieważ nikt nigdy jej nie widział…

Zapraszamy do kontaktu
Sprawdź e-commerce

Pozycjonowanie Shoper

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch -

Jak pozycjonować sklep typu SaaS na przykładzie Shoper?