Pozycjonowanie VirtueMart
Zwiększaj sprzedaż sklepu internetowego
To oznacza, że nie musisz prowadzić dużego przedsiębiorstwa, aby zaistnieć i cieszyć się uznaniem! Pozycjonowanie strony w Toruniu to dla Ciebie szansa na pozyskanie klientów i poprawę wyników sprzedażowych.
Nie osiągasz wysokich pozycji w wyszukiwarce Google? Zleć to nam!
Przekonaj się do nas, dzięki nietypowym warunkom współpracy!
46% zapytań trafiających do Google to wyszukiwania lokalne. Z tego względu oferujemy tzw. lokalne SEO.
Marketing internetowy trzeba prowadzić w różnych kanałach, wyszukiwarka Google, social media, fora internetowe itd. SEO jest tylko jednym z elementów, ale przez wielu uważanych za najlepsze źródło pozyskiwania klientów.
Pozycjonowanie lokalne (regionalne) na Toruń pozwoli Ci wypromować swoją markę dla słów kluczowych związanymi z Twoim miastem, powiatem i województwem. Wystarczy przygotować Twoją stronę tak, aby algorytm Google uznał ją za wartościową, a klienci mogli z niej skorzystać, wpisując lokalne frazy kluczowe w wyszukiwarkę.
Czy zastanawiałeś się, dlaczego po wpisaniu frazy "Toruń pozycjonowanie stron" trafiłeś właśnie na tę stronę?
To właśnie moc pozycjonowania lokalnego! Pozycjonowanie fraz lokalnych (regionalnych) opiera się na content marketingu, czyli treściach zawierających odniesienie do lokalizacji.
Skuteczne pozycjonowanie stron jest możliwe dzięki odpowiedniemu doborowi fraz kluczowych i skrupulatnego planowania procesu pozycjonowania. Wtedy na Twoją stronę internetową zaczną trafiać osoby ,,z sąsiedztwa”, które zainteresowane są ściśle określonymi usługami.
Nie osiągasz wysokich pozycji? Zleć to nam!
W ramach marketingu internetowego a konkretniej pozycjonowania lokalnego warto umieścić informacje o lokalizacji także w URL. To detal, który również pozytywnie wpływa na pozycjonowanie lokalne i pozwoli Ci szybciej zdobyć wirtualny rozgłos i zaistnieć w lokalnych wynikach wyszukiwania.
Równie istotnym aspektem procesu pozycjonowania lokalnego jest wizytówka Google Moja Firma. Gdy uzupełnisz te dane i skonfigurujesz wizytówkę, pozyskasz więcej klientów dzięki personalizacji wyników wyszukiwania w Google. Ten prosty zabieg pozwoli dotrzeć do Ciebie osobom, które szukają w sieci określonych obiektów w miejscu, w którym zlokalizowane jest urządzenie, z którego wysyłali zapytanie.
Podczas pozycjonowania profilu firmy w Google liczy się zarówno Twoja witryna jak również to co udostępniasz na wizytówce. Publikuj systematycznie, z każdego obszaru firmy. Produkty, usługi, newsy ze świata biznesu. Obszerna wizytówka Google to podstawa do zbudowania dobrego wizerunku w Google.
SEO (search engine optimization) to skomplikowany i złożony proces, który polega na aktualizacji zawartości strony internetowej tak, aby zajęła ona wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Wyższa pozycja wygeneruje większy ruch i przyczyni się do większej sprzedaży Twojej witryny.
Celem optymalizacji witryny www pod SEO jest znalezienie się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania Google dla fraz kluczowych, które mają największe znaczenie dla Twoich klientów, korzystając z poznanych czynników, które algorytm Google uznaje za najlepsze.
Sprzedajesz buty w Toruniu? Chcesz, aby po wpisaniu w wyszukiwarkę obuwniczy Toruń Twój sklep wyświetlał się w TOP5? Zadzwoń do nas, a niedługo będziesz musiał uzupełnić zapasy w magazynie, bo nie nadążysz ze sprzedażą swoich produktów!
Jeśli zależy Ci na większej sprzedaży sklepu internetowego, możemy zaproponować pozycjonowanie szerokie. SEO dla branży e-commerce opiera się na znalezieniu i zwiększeniu znaczenia fraz kluczowych dla danego sklepu online.
Dzięki niemu na Twoją stronę trafią potencjalni klienci, którzy realnie zainteresują się Twoją ofertą i będą gotowi na sfinalizowanie transakcji.
Chcesz założyć szybko sklep i skupić się na marketingu i sprzedaży? Rozwiązaniem Twojego problemu jest system e-commerce w modelu SaaS Shoper. Platforma sprzedażowa Shoper jest liderem na polskim rynku, można śmiało powiedzieć, że rozwija się najprężniej i najszybciej reaguje na potrzeby swoich klientów.
Shoper pozwala się łątwo pozycjonować! Sklepy Shoper są proste w obsłudze, a wprowadzanie zmian pod SEO nie jest skomplikowane dzięki rozbudowanemu panelowi zarządzania sklepu.
Twój pierwszy sklep to open source? PrestaShop to najpoważniejsza platforma e-commerce w tym modelu oprogramowania. Pozycjonowanie PrestaShop opiera się w głównej mierze na optymalizacji szablonu, content marketingu i przede wszystkim rozwijaniu witryny pod kątem fraz długiego ogona.
Skuteczność pozycjonowania Presty jest bardzo wysoka jeśli tylko mamy do dyspozycji dostęp do konta FTP i najnowsze oprogramowanie, które jest bezpieczne.
To proste. Działamy on-site i off-site. Przed pozycjonowaniem sklepu internetowego przeprowadzamy audyt SEO strony tak, aby właściwie dostosować Twoją witrynę do wymagań wyszukiwarki. Nim zaczniemy linkować do Twojej strony z innych źródeł, tak aby wzmocnić jej pozycje w Google, zadbamy o to, aby technicznie ją zoptymalizować i poprawić strukturę Twojego sklepu.
W tym celu sprawdzamy, czy treści, które dotychczas opublikowałeś, nie są duplikowane, grafiki są odpowiednio skompresowane, a URL ma właściwy status.
W tym celu sprawdzamy, czy treści, które dotychczas opublikowałeś, nie są duplikowane, grafiki są odpowiednio skompresowane, a URL ma właściwy status.
W Google mierzymy wysoko, więc podczas audytu zwracamy uwagę na każdy element — począwszy od meta opisów na mikrodanych skończywszy.
W pozycjonowaniu sklepów i stron firm z Torunia liczy się czas. Ruch organiczny z Google wymaga cierpliwości. Kilka miesięcy oczekiwania na wyniki rekompensuje jednak trwałość efektów naszej pracy.
Systematyczne i skrupulatnie przeprowadzone pozycjonowanie może zapewnić Ci wysoką pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania bardzo długo, nawet latami. Pomyśl tylko, ile będziesz mógł zyskać przez ten czas, jeśli wykorzystasz potencjał sprzedażowy pozycjonowania.
Optymalizacja witryny pod kątem SEO nie jest zwykłą usługą. Pozycjonowanie należy rozpatrywać bardziej w kategorii inwestycji, z której po pewnym czasie można czerpać realne korzyści materialne.
Aby osiągnąć zyski i cieszyć się wysoką pozycją w Google, trzeba jednak ustroić się w cierpliwość i wyznaczyć budżet na podstawie możliwości finansowych swojej firmy.
W przypadku prowadzenia sklepów internetowych lub większych firm zalecamy płacenie stałej kwoty abonamentowej, ponieważ tylko taka forma rozliczenia pozwoli na uzyskanie zamierzonych wyników w określonym czasie.
Proces pozycjonowania jest skomplikowany i czasochłonny. Wymaga od agencji SEO wiele godzin pracy, a to przekłada się na ceny SEO. Płacąc za działania SEO, pokrywasz koszty za:
Zawierając z nami umowę, możesz mieć pewność, że na Twój sukces w sieci będzie pracował kilkuosobowy zespół profesjonalistów, którzy zajmują się programowaniem, copywritingiem i pozycjonowaniem i grafiką komputerową.
Budżet, jaki zamierzasz przeznaczyć na pozycjonowanie, wzrasta w zależności od Twoich oczekiwań. Innymi aspektami, które wpływają na cenę pozycjonowania, jest:
Optymalny koszt pozycjonowania sklepu internetowego w SEMlife wynosi około 2 tysiące złotych miesięcznie.
W zależności od oczekiwań, branży, konkurencji oraz stanu strony — podana stawka może ulec zmianie.
Nie zlecaj pozycjonowania swojej strony internetowej przypadkowej agencji SEO. W naszym przypadku rzetelna praca zaczyna się od pełnego audytu SEO i optymalizacji strony internetowej. Jest to analiza zawartości strony internetowej i szczegółowe sprawdzenie jej indeksowania przez Google. Audyt pozwala wykryć błędy związane z linkowaniem wewnętrznym, przekierowaniami oraz contentem. Strategia pozycjonowania strony oraz jej realizacja zależy od rodzaju twojej strony internetowej, branży, a także działań SEO prowadzonych wcześniej.
Podczas audytu wykorzystujemy sprawdzone narzędzia takie jak Google Search Console, Google Analytics, Google Keyword Planner, Screaming Frog, Senuto oraz Excel.
Aspekty techniczne strony internetowej, które bierzemy pod uwagę, dokonując audytu SEO to:
Audyt SEO to konieczność i w chodzi w zakres pozycjonowania. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jakie kroki należy podjąć, aby wypozycjonować stronę internetową. Analiza zawartości strony internetowej pomaga nam zaplanować strategię pozycjonowania oraz obliczyć czas potrzebny na dokonanie zmian i ,,naprawienie błędów” w obrębie witryny.
Audyt SEO witryn z Torunia przynosi najlepsze efekty przed rozpoczęciem pozycjonowania strony internetowej. To jednak nie wszystko. Audyty SEO zaleca się również w trakcie zmiany firmy pozycjonującej, a także przed przebudową obecnej witryny. Dobrym momentem na audyt jest także czas poprzedzający etap wdrożenia nowej strony internetowej.
Jesteśmy zdalną agencją pozycjonowania Toruń. Tylko u nas pierwszą umowę możesz podpisać na 3 miesiące, tak aby przekonać się, na co nas stać i czy pozycjonowanie to usługa, której potrzebujesz.
Przed podpisaniem umowy:
Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi takich jak Google Keyword Planer, Google Search Console oraz aplikacji Senuto i SurferSEO.
Pamiętaj, tylko 0,78% użytkowników Google przechodzi na drugą stronę wyszukiwań! Nie bez powodu, w branży pozycjonerskiej żartuje się, że witryna bez SEO jest jak Yeti, ponieważ nikt nigdy jej nie widział…
Zwiększaj sprzedaż sklepu internetowego
Optymalizacja sklepów internetowych Magento
Jakie korzyści osiągniesz dzięki pozycjonowaniu IdoSell?