Ile kosztuje pozycjonowanie stron?
Optymalizacja witryny pod kątem SEO nie jest zwykłą usługą. Pozycjonowanie należy rozpatrywać bardziej w kategorii inwestycji, z której po pewnym czasie można czerpać realne korzyści materialne.
Aby osiągnąć zyski i cieszyć się wysoką pozycją w Google, trzeba jednak ustroić się w cierpliwość i wyznaczyć budżet na podstawie możliwości finansowych swojej firmy.
W przypadku prowadzenia sklepów internetowych lub większych firm zalecamy płacenie stałej kwoty abonamentowej, ponieważ tylko taka forma rozliczenia pozwoli na uzyskanie zamierzonych wyników w określonym czasie.
Cennik pozycjonowania
Proces pozycjonowania jest skomplikowany i czasochłonny. Wymaga od agencji SEO wiele godzin pracy, a to przekłada się na ceny SEO. Płacąc za działania SEO, pokrywasz koszty za:
- opracowanie strategii pozycjonowania,
- optymalizację treści,
- link building,
- analizę konkurencji,
- uzupełnienie profilu na Google Moja Firma,
- stałe raportowanie zawierające analizę efektywności naszej pracy.
Zawierając z nami umowę, możesz mieć pewność, że na Twój sukces w sieci będzie pracował kilkuosobowy zespół profesjonalistów, którzy zajmują się programowaniem, copywritingiem i pozycjonowaniem i grafiką komputerową.