Pozycjonowanie Wrocław

Pozyskuj klientów tam, gdzie jest ich najwięcej

Pozycjonowanie Wrocław sklepu internetowego lub strony www zwiększy ilość odwiedzin potencjalnych klientów przy niskim koszcie pozyskania użytkownika. W dzisiejszych czasach właściciele biznesów szczególnie doceniają działania SEO, które promują firmę w wyszukiwarce Google, z której korzysta 95% osób korzystających z Internetu. To właśnie tutaj znajdują się Twoi klienci - wykorzystaj potencjał wyszukiwarki.

SEMLife. to Agencja SEO, w której znajdziesz 13 lat doświadczenia, web developerów, copywriterów, analityków i specjalistów SEO prężnie rozwijających e-commerce w całej Polsce.

E-mail:
Telefon:
Adres Twojej strony www:

Co mamy do zaoferowania?

Skoro już wiesz, że pozycjonowanie to szansa na wypromowanie Twojego biznesu i zwiększenie sprzedaży usług/produktów, pragniemy zaproponować Ci usługi naszej Agencji. Co nas wyróżnia? Przede wszystkim to, że mamy klientów z różnych branż, a nasza strategia marketingowa jest ściśle dopasowana do danej dziedziny. Zupełnie inaczej wygląda SEO lokalne fryzjera, a SEO hurtowni opon na całą Polskę. Po drugie - nie pozycjonujemy stron Twojej konkurencji. Ponadto:

Korzyści pozycjonowania

  • zwiększenie ruchu w serwisie, co przekłada się na większą ilość klientów
  • zdobycie przewagi nad konkurencją
  • budowanie i zwiększanie widoczności oraz świadomości marki
  • budowanie wizerunku eksperta
  • długofalowe efekty
  • relatywnie tani sposób reklamy w Internecie, większy zwrot z inwestycji ROI
  • mierzalność wyników
Co daje pozycjonowanie w Google?

Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław

Co to jest pozycjonowanie? To rywalizacja z konkurencją o najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google. Witryny www z TOP3 Google pozyskują 50% wejść ze wszystkich wyświetleń pod daną frazą — więc zdecydowanie, warto pozycjonować strony internetowe, zanim konkurencja rozwinie się tak bardzo, że jej nie dogonisz.

Pozycjonowanie to proces bardzo czasochłonny. Jeśli nie zaczniesz właściwie rozwijać swojej strony internetowej już teraz, to tracisz czas, pieniądze i klientów.

SEO (Search Engine Optimization) to pisanie treści, dbanie o witrynę pod każdym aspektem jak również zdobywanie linków. Skuteczna agencja SEO osiąga wysokie pozycje w Google, ale nikt nie zrobi tego w 5 minut.

Pozycjonowanie strony we Wrocławiu a konkurencja

Algorytmy wyszukiwarek internetowych są złożone, a najlepiej pozycjonowane strony internetowe to te, które od dawna dbają o wszystkie wytyczne. Skuteczne pozycjonowanie oznacza, rywalizację z wartościowymi stronami w taki sposób, aby wyszukiwarki uznały właśnie Twoją witrynę za najlepszą.

Jeśli konkurencja pozycjonuje swoje strony latami, systematycznie zdobywając nowe frazy kluczowe, prześcignięcie ich może być nierealne i nieopłacalne szczególnie dla nowych, małych witryn.

Konkurencyjne frazy kluczowe warto pozycjonować dopiero w momencie, gdy wartość Twojej witryny będzie na tyle wysoka, aby rywalizować o TOP10 z najlepszymi firmami. Pozycjonowanie to również ciągłe szukanie niszy zapytań, pozwalających wypracować takie słowa kluczowe, które są łatwe do osiągnięcia i zaczną na siebie szybko zarabiać.

Pozycjonowanie strony a konkurencja
Pozycjonowanie lokalne Wrocław

Pozycjonowanie lokalne Wrocław

Internet zdaje się nie mieć końca. Z telefonu jesteśmy w stanie sprawdzić to co dzieje się z drugiej strony kuli ziemskiej. Jednak co z usługami lokalnymi? Dla nich też jest miejsce w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie lokalne polega na wytypowaniu fraz kluczowych, które są wyszukiwane w obrębie danego miasta, dzielnicy czy nawet szerzej województwa.

Pozycjonowanie regionalne Wrocław

Skuteczne pozycjonowanie regionalne (lokalne) opiera się na budowaniu fraz kluczowych połączonych z lokalizacją świadczonej usługi np. fryzjer Wrocław, Kwiaciarnia Wrocław czy Apteka ulica Kotlarska.

Jak to działa? Google korzysta z lokalizacji urządzenia i dostarcza użytkownikowi najbardziej trafny wynik, o jaki pyta. Stąd również jeśli wpiszesz w pole wyszukiwania frazę restauracja, zobaczysz wyniki zgodne z miastem, w którym przebywasz.

Pozycjonowanie lokalne Wrocław2

Wyszukiwarki rozpoznają frazy kluczowe lokalne i stąd też podpowiadają wyniki powiązane stricte z miejscem przebywania użytkownika. Nie chcesz przecież wyszukiwać restauracji z obcego miasta, czy kwiaciarni z innej dzielnicy jeśli jakaś znajduje się za rogiem.

Pozycjonowanie we Wrocławiu powinno opierać się również o dzielnice, osiedla czy ulice. Wykorzystaj swoją lokalizację do promowania siebie w internecie i skutecznie zwiększ sprzedaż, przecież konkurencja w Twojej lokalizacji nie jest tak duża jak z całej Polski.

Widoczność

Zadbaj o to, aby docierać do nowych jak i do powracających użytkowników Twojej witryny. Zdobywaj nowe frazy kluczowe, badaj zainteresowanie odwiedzających!

  • Poprawnie typuj frazy kluczowe.
  • Zadbaj o trafne tytuły podstron.

Statystyki

Pozyskanie użytkownika strony to połowa sukcesu. Sprawdź, jak nowe odwiedziny wpływają na sprzedaż i zaangażowanie odbiorcy.

  • Analizuj ruch na stronie.
  • Sprawdzaj interakcje użytkowników.

Planowanie

Osiągaj sukces dzięki planowaniu działań. Przygotuj się na sprzedaż sezonową, promuj produkty i usługi w odpowiednim czasie.

  • Planuj swoje działania.
  • Trafnie typuj następne kroki.

Pozycjonowanie sklepów Wrocław

Sklepy internetowe a strony www różnią się od siebie znacząco. Chodzi tu przede wszystkim o proponowaną ofertę dla klienta. Sklep e-commerce to setki, a nawet tysiące produktów, dziesiątki kategorii, które mają pomagać w znalezieniu produktu, który chce kupić odwiedzający.

Pozycjonowanie sklepów z Wrocławia polega na budowaniu jak największej widoczności witryny na pierwszej stronie wyszukiwania. SEO dla sklepu www powinno się rozpoczynać od fraz kluczowych długiego ogona, które łatwo tworzyć z atrybutów produktów, które sprzedajesz.

Pozycjonowanie long tail Wrocław

Wybór słów kluczowych do pozycjonowania długiego ogona sklepu internetowego opieramy zawsze o intencje użytkownika. Wybór fraz kluczowych prowadzących do zakupu produktów jest najskuteczniejszym rozwiązaniem na podniesienie sprzedaży, zwiększenie wartości koszyka.

Jaka jest intencją użytkownika, który wpisuje w Google frazę czerwone buty? Ciężko zgadnąć, część osób szuka w ten sposób butów sportowych a część wieczorowych.

Fraza kluczowa czerwone buty nike s273 wpisze tylko osoba, która zna konkretny model i szuka sklepu internetowego, któremu może zaufać poprzez zakup produktów. Więcej o zaufaniu do sklepu internetowego znajdziesz tutaj.

Frazy kluczowe długiego ogona są łatwiejsze do pozycjonowania, ponieważ cieszą się mniejszą konkurencyjnością w porównaniu do fraz brandowych czerwone buty nike czy buty nike. Są łatwiejsze, szybciej można dotrzeć na szczyt SERP Google, a systematycznie zwiększając ilość takich fraz, podnosimy sprzedaż sklepu.

Jak pozycjonować sklepy internetowe?

Jako Agencja SEO dla firm z Wrocławia dbamy przede wszystkim o architekturę informacji witryny, czyli jasny podział na kategorie i podkategorie sklepu internetowego. Oczywiście niezbędne jest również jak najlepsze dopasowanie produktów do kategorii oraz opisanie ich w taki sposób, aby przykuły uwagę odwiedzających.

Sklepy internetowe w Polsce często aż pękają w szwach od nadmiaru kategorii, które są powtarzane na wzór hurtowni produktów. Użytkownicy wyszukiwarek oczekują czegoś innego. Konkretów. Klienci chcą jak najszybciej zrobić zakupy, jeśli każesz im analizować kategorie, używać dodatkowej wewnętrznej wyszukiwarki możesz być pewny, że stracisz klienta.

95% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google

Dane StatCounter.com z początku 2021 roku

Jakie sklepy internetowe pozycjonujemy?

Nie wszystkie sklepy internetowe są odpowiednio zoptymalizowane, aby można je skutecznie pozycjonować. Ciągle spotykamy się z witrynami, które są bardzo wolne, skrypty archaiczne i niedostosowane do najnowszych standardów tj. wersja mobilna, szybkie płatności. Dużym utrudnieniem jest także brak możliwości pracy nad opisami kategorii i produktów.

Wiele osób uruchamia swoje pierwsze sklepy bez podstawowej wiedzy na temat marketingu internetowego, dlatego powstało wiele platform e-commerce, które pozwalają zaistnieć w Google niedoświadczonym sprzedawcom.

Pozycjonowanie PrestaShop Wrocław

Pozycjonowanie PrestaShop Wrocław

PrestaShop platforma e-commerce zbudowana jako open source to oprogramowanie świetne na początek działalności sklepu internetowego. Jakość oprogramowania jest bardzo wysoka, stale aktualizowana a do tego bogata w setki jak nie tysiące rozszerzeń. Praktycznie każdy system płatności, wysyłki czy fakturowania ma rozszerzenia do PrestaShop.

Pozycjonowanie sklepów Shoper

Shoper to platforma e-commerce z Polski, zrealizowana jako usługa SaaS. Oprogramowanie jest udostępniane w rozliczeniu abonamentowym. Dzięki szybkiemu rozwojowi Shoper zdobywa ciągle nowych użytkowników. Właściciele dbają o możliwości sklepów i rozwijają je zarówno funkcjonalnie, wizualnie jak również marketingowo.

Pozycjonowanie Shoper musi być oparte całkowicie o panel zarządzania, ponieważ usługa SaaS nie zezwala na edycję plików i wprowadzanie zmian w funkcjonalności skryput sklepu. Marketing platformy Shoper jest bardzo dobrze rozwijany i odpowiada na wszystkie wymagania Google takie jak mobile friendly, page speed, UX czy umieszczanie fraz kluczowych w tytułach, nagłówkach i altach zdjęć.

Pozycjonowanie sklepów Shoper

Audyt SEO Wrocław

Pozycjonowanie to złożony proces, który bez dobrze zorganizowanego planu działania ma nikłe szanse na powodzenie. Najlepszy harmonogram prac można ustalić dzięki rzetelnie przeprowadzonemu audytowi witryny klienta oraz konkurencji.

Audyt to dokument przygotowywany przez naszą Agencję SEO Taka analiza przedstawia przede wszystkim:

  • błędy techniczne witryny
  • błędy w architekturze informacji
  • wydajność i użyteczność witryny
  • wartościowość treści
  • widoczność w wyszukiwarce na tle konkurencji
  • pozyskane i utracone linki

Audyt SEO jest wykonywany również dla najpoważniejszych konkurentów w branży. Dzięki takiej analizie szacujemy koszt pozycjonowania, zwrot inwestycji, czas pracy.

Zapraszamy do kontaktu