Pozycjonowanie gabinetu stomatologicznego 

Nie zaciskaj zębów! Z SEMLife. bez trudu pokonasz konkurencje!

„Do zobaczenia na następnej wizycie" - mówisz na pożegnanie do swoich pacjentów. Nikt lepiej niż stomatolodzy nie zna definicji słowa „systematyczność"! Gdyby nie regularne leczenie - na nic Twoja praca. Podobnie jest z pozycjonowaniem. SEO dla gabinetu stomatologicznego również opiera się na cyklicznych działaniach w obrębie firmowej strony internetowej. Tym sposobem osiągamy zdumiewające efekty. Są niemal tak dobre, jak wyniki kontroli stomatologicznej Twoich długoletnich pacjentów.

Dzięki pozycjonowaniu stomatologa zyskasz:

  • przewagę konkurencyjną,
  • lokalną popularność,
  • nowych pacjentów.

     

E-mail:
Telefon:
Adres Twojej strony www:

Spis treści:

Spis treści
Opinie i oceny SEMLife Opinie i oceny SEMLife

Opinie o SEMLife.

  • Profesjonalna obsługa agencji SEO SEMLife! Słowa kluczowe w Top po zaledwie 6 miesiącach pozycjonowania strony. Fachowe doradztwo i bezproblemowy kontakt. Bardzo polecam!

    ~Łukasz G
  • Polecam firmę SEMLife. Obsługa rewelacyjna.

    Podejście do klienta bardzo rzeczowe i merytoryczne. Jestem bardzo zadowolona. Pan Jarek bardzo rzetelnie przygotował analizy dotyczące mojej działalności, a jego działania mogę na bieżąco weryfikować. Jestem w stałym kontakcie z SEMLife, odpowiadają bieżąco na moje pytania czy wątpliwości.

    ~Katarzyna B
  • Jarek to firma znająca się na swojej robocie w stopniu profesorskim. Bardzo dobry kontakt, polecam !

    ~Karol W
  • Jestem bardzo zadowolona, Kraków nie dał rady a Kielce jak najbardziej. Podwojenie wyników pozycjonowania w 6 miesięcy w porównaniu do agencji z Krakowa.

    ~Marta K
  • Pozycjonowanie to dla nich pestka. Polecam!

    ~Dagmara F
  • Szybka reakcja! Pierwsze efekty pozycjonowania przed skończeniem 3 mc umowy!

    ~Piotr
  • Polecam wszystkim audyt SEO.

    ~Marcin S
  • We made the translation of all English website of travel company and it was perfectly done. Highly recommended this company!

    ~Gokarna B
  • Dziękuję za wypozycjonowanie mojej strony! Jestem bardzo zadowolona z efektów, ilość klientów przerosła moje oczekiwania. Pan Jarek jak zawsze życzliwy i pomocny.

    ~Emma Lou
  • Polecam!!! Pełen profesjonalizm, bogate doświadczenie, lata współpracy za nami.

    ~Mirek Z
  • Polecam, profesjonalne podejście i szybkie efekty

    ~GR Sport

Czym jest pozycjonowanie w kontekście gabinetu stomatologicznego?

Jako zawodowy stomatolog zapewne doskonale zdajesz sobie sprawę, jak ważne jest terminowe monitorowanie postępów w leczeniu. Od tego zależy stan zdrowia Twoich pacjentów i... Twoja reputacja. W końcu ich uśmiech to Twoja wizytówka! SEO działa podobnie. My również poświęcamy mnóstwo uwagi analizie oraz realizacji wyznaczonych założeń. Wszystko po to, by wywindować strony internetowe naszych klientów na jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce.

SEO dla strony stomatologa

Optymalizacja strony internetowej pod określone frazy kluczowe, bo tak brzmi pełna definicja pozycjonowania, polega na systematycznym i wieloaspektowym procesie dostosowywania zawartości, struktury oraz technicznych aspektów strony internetowej w celu zwiększenia jej widoczności w wynikach wyszukiwania dla tych fraz kluczowych, co przekłada się na lepsze pozycje w rankingach wyszukiwarek, a tym samym zwiększenie ruchu na stronie, poprawę wizerunku marki oraz wzrost konwersji.

 

Dobór słów kluczowych do pozycjonowania strony gabinetu stomatologicznego

„Stomatolog Kielce", „gabinet dentystyczny Kraków", „dentysta Łódź", „stomatologia Warszawa" to typowe frazy, jakie wpisują w wyszukiwarce osoby zainteresowane skorzystaniem z usług dentysty w swoim mieście. Ze względu na zakres usług, Internauci równie często stosują także bardziej wyspecjalizowane słownictwo takie jak np. „Wybielanie zębów Katowice", „piaskowanie zębów Bydgoszcz", „skaling Gliwice".

Jak pozycjonujemy stronę dentysty

W pierwszym etapie współpracy zadaniem Agencji SEO jest znalezienie jak najwięcej takich słów kluczowych, których używają Internauci w celu odnalezienia lokalnego stomatologa.

Następnie optymalizujemy treści na stronie pod te frazy, tak, aby po ich wpisaniu w pole wyszukiwania to strona Twojego gabinetu wyświetlała się na jednej z pierwszych pozycji - zarówno w mapach Google, jak i w wynikach organicznych.

Warto dodać w tym miejscu, że podczas doboru słów kluczowych, niejednokrotnie korzystamy też z wiedzy klienta. Oznacza to, że samodzielnie będziesz mógł wybrać grupę słów kluczowych, na które Twoja Firma będzie widoczna w Google lub wyszukiwarce Bing.

Audyt SEO dla dentysty

Choć dobór i ustalenie fraz kluczowych to niezwykle istotna kwestia niezbędna do odpowiedniego pozycjonowania strony gabinetu stomatologicznego, to dopiero początek prac optymalizacyjnych. Kolejnym etapem w SEO dla dentysty jest audyt strony.

Audyt SEO ma na celu zidentyfikowanie mocnych i słabych stron strony oraz wskazanie możliwości jej usprawnienia, by zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania dla fraz kluczowych związanych z usługami stomatologicznymi.

 

Bezpieczeństwo
Zadbamy o bezpieczeństwo Twojej strony
Optymalizacja
Usuniemy zbędny kod i przyśpieszymy stronę
Użyteczność
Zadbamy o wygodę użytkowników

Audyt SEO dla strony gabinetu stomatologicznego może obejmować następujące aspekty:

  • Analiza techniczna: Sprawdzenie szybkości ładowania strony, responsywności na różnych urządzeniach, poprawności kodu źródłowego oraz optymalizacji dla wyszukiwarek. Weryfikacja struktury linków wewnętrznych i zewnętrznych, a także sprawdzenie indeksacji strony przez wyszukiwarki.
  • Analiza treści: Ocena jakości i unikalności treści na stronie, ich wartości dla użytkowników oraz optymalizacji pod kątem fraz kluczowych związanych z usługami stomatologicznymi. Sprawdzenie struktury nagłówków, obecności znaczników alt w obrazkach oraz czytelności tekstów.
  • Analiza słów kluczowych: Zbadanie konkurencyjności i potencjału wybranych fraz kluczowych, które są istotne dla gabinetu stomatologicznego. Określenie strategii pozycjonowania, uwzględniającej zarówno frazy o wysokim, jak i niskim poziomie konkurencji.
  • Analiza konkurencji: Zbadanie stron internetowych konkurencyjnych gabinetów stomatologicznych pod kątem ich strategii SEO, mocnych i słabych stron. Poznanie działań konkurencji może pomóc w wypracowaniu skutecznej strategii pozycjonowania.
  • Rekomendacje i plan działania: Na podstawie przeprowadzonego audytu, opracowanie konkretnych rekomendacji oraz planu działania w celu usprawnienia strony gabinetu stomatologicznego pod kątem SEO, co przyczyni się do zwiększenia widoczności w wynikach wyszukiwania oraz zdobycia większej liczby pacjentów.

Przeprowadzenie gruntownego audytu SEO to konieczność. Taka weryfikacja pozwala na opracowanie efektywnej strategii pozycjonowania gabinetu dentystycznego, która w przeciągu najbliższych miesięcy przyczyni się do osiągnięcia lepszych wyników w wyszukiwarkach.

Pierwsze efekty można zauważyć już po 3-4 miesiącach, które zwykle mijają pod znakiem on-site SEO.

 

Wysyłając do nas zapytanie o wycenę, bezpłatnie przeprowadzimy dla Ciebie audyt SEO!

Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami!

Działania on-site - pozycjonowanie stomatologa

On-site SEO, czyli optymalizacja wewnętrzna, to proces ulepszania elementów na stronie internetowej tak, aby była przyjazna dla wyszukiwarek i użytkowników. Aby łatwiej było zrozumieć, o czym mowa, warto posłużyć się w metaforą.

Tak jak w przypadku stomatologii, zdrowy uśmiech to rezultat regularnych wizyt u dentysty, stosowania odpowiednich środków higieny jamy ustnej oraz dbania o dietę, tak też w podobny sposób, on-site SEO obejmuje różne działania na stronie internetowej np. optymalizacja treści, struktury oraz technicznych aspektów, które razem wpływają na atrakcyjność i widoczność strony w wynikach wyszukiwania.

W obu przypadkach sukces zależy od kompleksowego podejścia, a regularne dbanie o poszczególne elementy prowadzi do osiągnięcia pożądanych rezultatów, czy to zdrowego i pięknego uśmiechu pacjenta, czy lepszej pozycji strony internetowej gabinetu stomatologicznego w wyszukiwarkach.

 

 

Tworzenie stron internetowych

Tworzenie stron internetowych

Twoja strona została zbudowana kilka, a nawet kilkanaście lat temu? Nie nadaje do pozycjonowania dentysty?

Zgłoś się do nas! Agencja SEO SEMLife. zajmuje się również tworzeniem stron internetowych od podstaw!

Opracujemy dla Ciebie witrynę pełną funkcjonalnych rozwiązań - z kalendarzem rezerwacji, opcją logowania dla pacjentów, a nawet sklepem internetowym.

W pakiecie z pozycjonowaniem ceny za stronę www są niższe nawet o 50%!

Google Moja Firma - SEO dla dentysty

Profil Firmy w Google (kiedyś nazywany wizytówką Google) wpływa przede wszystkim na widoczność gabinetu stomatologicznego w lokalnych wynikach wyszukiwania, a także na budowanie zaufania wśród potencjalnych pacjentów, zarządzanie reputacją online oraz konkurencyjność na lokalnym rynku.

A jeśli o konkurencji mowa - pewnie jej nie brakuje! Z roku na rok niemal w każdym polskim mieście jest coraz więcej stomatologów, którzy walczą o pacjentów. Ważne więc, aby Twój Profil Firmy w Google był na bieżąco aktualizowany, uzupełniany i kontrolowany.

Tylko w ten sposób przyciągniesz do siebie więcej nowych Klientów dzięki wyszukiwarce. Widząc mnóstwo pozytywnych komentarzy, zdjęcia uśmiechniętych pacjentów oraz posty o dostępnych usługach, nowościach i dyżurujących lekarzach, potencjalni pacjenci na pewno poczują się zachęceni do skorzystania z usług Twojego gabinetu - i to nawet jeśli panicznie boją się wizyt u stomatologa!

 

01. Kampanie PPC dla gabinetu stomatologicznego 

Kampania PPC (Pay-Per-Click) to rodzaj reklamy internetowej, w której płacisz za każde kliknięcie w Twoją reklamę. W kontekście gabinetu stomatologicznego, kampanie PPC mogą być prowadzone za pomocą Google Ads i mają na celu szybkie zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

02. Optymalizacja wizytówki Google

Chociaż pozycjonowanie lokalne uchodzi za stosunkowo najtańszą i jednocześnie najskuteczniejszą formę reklamy w Internecie, zdarzają się sytuacje, w których warto zainwestować w dodatkową promocję. Mowa tu, oczywiście, o kampaniach PPC, dzięki którym szybko można znaleźć się na TOPie w Google.

03. Kampanie Google Ads to świetne rozwiązanie, w sytuacjach, w których:

Właśnie otwarłeś nowy gabinet stomatologiczny: Kampania PPC np. w Google Ads może przyspieszyć zdobywanie nowych pacjentów, szczególnie gdy strona gabinetu nie jest jeszcze wysoko pozycjonowana w wynikach organicznych. Chcesz wypromować konkretne usługi: Jeśli gabinet wprowadza nową usługę lub chce promować konkretną specjalizację, PPC może pomóc w skierowaniu większej liczby zainteresowanych użytkowników. Musisz szybko zareagować na działania konkurencji: Jeśli konkurenci mają silną pozycję w wynikach wyszukiwania, kampania PPC może pozwolić na bieżące konkurowanie z nimi i utrzymanie widoczności gabinetu. Masz zamiary wykorzystać sezonowość w branży: W przypadku usług stomatologicznych o charakterze sezonowym (np. wybielanie zębów przed wakacjami), kampanie PPC mogą być skutecznym narzędziem promocji.

Czy reklamowanie usług medycznych jest zakazane w sieci?

Istnieje wiele mitów, o tym, czy można promować usługi medyczne w sieci. Jako specjaliści w kampaniach PPC i oficjalny partner Google Ads, pragniemy rozwiać Twoje wątpliwości w tej kwestii. Mianowicie, reklamowanie usług medycznych w Google nie jest zakazane, jednak Google Ads ma szczegółowe zasady dotyczące reklamy w sektorze zdrowotnym. W związku z tym należy upewnić się, że reklamy spełniają te wymogi, aby uniknąć odrzucenia kampanii czy nawet zawieszenia konta.

Aby tego uniknąć, warto powierzyć prowadzenie kampanii PPC profesjonalistom. SEMLife. może pomóc Ci zaplanować i wdrożyć kampanię w Google Ads lub Facebook Ads.

 

Reklamowanie usług medycznych

Zgodnie z uchwałą nr 29/11/VI Naczelnej Rady Lekarskiej z 16 grudnia 2011r., dopuszcza się publikowanie treści obejmujących:

• tytuł zawodowy,
• imię i nazwisko,
• miejsce oraz godziny przyjęć pacjentów.

Dentysta czy lekarz może udostępniać publicznie takie informacje, jak:

• rodzaj wykonywanej praktyki zawodowej,
• tytuł oraz stopień naukowy,
• specjalizacje,
• specjalizacje w ramach węższych obszarów medycyny,
• oferowane usługi zdrowotne,
• szczególne kwalifikacje,
• numer telefonu,
• cennik i metody płatności.

Przy tworzeniu treści zamieszczanych na stronach internetowych gabinetów dentystycznych lub używanych podczas innych działań marketingowych online (np. kampanii reklamowych) należy mieć na uwadze powyższe wytyczne.

Gabinet dentystyczny na Facebooku

Podobnie, jak reklamy PPC, w branży zdrowotnej równie kontrowersyjnie traktuje się obecność przychodni, poradni, czy klinik stomatologicznych w mediach społecznościowych. A zatem, czy gabinet stomatologiczny powinien mieć konto na Facebooku?

Oczywiście!

Prowadzenie kont w mediach społecznościowych może przynieść szereg korzyści dla Twojego gabinetu stomatologicznego. Poniżej znajdziesz kilka powodów, dla których Twój gabinet stomatologiczny powinien być aktywny w mediach społecznościowych:

  • Budowanie marki i świadomości: Aktywność w mediach społecznościowych pozwala na budowanie marki oraz zwiększenie jej rozpoznawalności wśród potencjalnych pacjentów. Regularne publikowanie wartościowych treści sprawi, że gabinet może wyróżni się na tle konkurencji i zbuduje pozytywny wizerunek w sieci.
  • Komunikacja z pacjentami: Media społecznościowe pozwalają na bezpośredni kontakt z pacjentami, co ułatwia komunikację, pozwala szybko odpowiadać na pytania, a także zbierać opinie i sugestie. Dzięki temu gabinet może lepiej dostosowywać swoje usługi do potrzeb pacjentów.
  • Wsparcie dla pozycjonowania: Aktywność w mediach społecznościowych może mieć pozytywny wpływ na pozycjonowanie gabinetu stomatologicznego. Udostępnianie wartościowych treści oraz zdobywanie linków prowadzących do strony gabinetu może wpłynąć na jego pozycję w wynikach wyszukiwania.
  • Pozyskiwanie nowych pacjentów: Dzięki aktywności w mediach społecznościowych, gabinet stomatologiczny może dotrzeć do większej liczby osób, które poszukują usług stomatologicznych. Poprzez publikowanie interesujących treści i angażujących postów, gabinet może przyciągnąć uwagę potencjalnych pacjentów.
  • Promocja usług i ofert specjalnych: Media społecznościowe to idealne miejsce do promowania usług, nowości czy ofert specjalnych. Dzięki temu gabinet może zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą.

Blog firmowy - SEO gabinetu stomatologicznego

SEMLife. działa kompleksowo. Dla naszych Klientów oferujemy nie tylko prowadzenie kont w social mediach takich jak: Facebook i Instagram, ale także pisanie bloga firmowego. Nasi copywriterzy doskonale radzą sobie z opracowywaniem materiałów o różnych branżach i o rozmaitym przeznaczeniu - oprócz blogów tworzymy także artykuły sponsorowane do pism branżowych.

Pisaliśmy już o motoryzacji, przemyśle, przepisach prawnych, a także na tematy finansowe. W razie potrzeby możemy konsultować stworzone treści przed publikacją, tak abyś zyskał pełną kontrolę nad prezentowanymi informacjami.

Możemy też przeszkolić Twoją kadrę, aby to oni pisali artykuły blogowe i publikowali je we własnym zakresie. Wówczas będą mieli bezpośredni wpływ na pozycjonowanie gabinetu stomatologicznego, w którym pracują! Wspieramy takie rozwiązania, dlatego szkolenia SEO są u nas nieodpłatne. Interesuje Cię skorzystanie ze szkolenia SEO? Zapraszamy do rozmowy!

 

Blog firmowy
84 %
Skuteczność
TOP 1-3
93%
Skuteczność
TOP 4-10
98 %
Przedłużanych
umów

 Pozycjonuj z SEMLife. 

Pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych oraz innych placówek medycznych może być nieco bardziej skomplikowane ze względu na panujące rozporządzenia, jednak to nie oznacza, że jest to sprzeczne z prawem. Wręcz przeciwnie! Jeśli zdecydujesz się na współpracę z doświadczonym i godnym zaufania zespołem składającym się z pozycjonerów, copywriterów, programistów i analityków SEO, możesz mieć pewność, że witryna Twojego gabinetu stomatologicznego będzie w odpowiednich rękach i przyniesie oczekiwane rezultaty.

Umowa 3 miesiące? Ty decydujesz! 

Oferujemy korzystne warunki umowy, która początkowo obejmuje zaledwie 3 miesiące. To czas, w którym będziesz mógł się przekonać, czy pozycjonowanie gabinetu stomatologicznego to usługa dla Ciebie.

Jeśli uznasz, że nie, po upływie wspomnianych 3 miesięcy, będziesz mógł zrezygnować - bez żadnych zobowiązań. 98% klientów jednak przedłuża z nami umowę o kolejne 12 miesięcy, bo... „zjedliśmy zęby" na pozycjonowaniu i wiemy, jak wypromować Twój biznes w sieci! Sprawdź nas!

 

Zapraszamy do kontaktu