Pozycjonowanie jubiler
Jak pozycjonować sklep jubilerski? Jakie wybrać frazy kluczowe?
Chcesz, aby Twój sklep z biżuterią również zabłysnął w sieci? SEMLife może Ci w tym pomóc!
Chcesz, aby Twój sklep z biżuterią również zabłysnął w sieci? SEMLife może Ci w tym pomóc!
Sklepy jubilerskie — jeszcze niedawno kojarzone z małymi przyulicznymi zakładami prowadzonymi przez doświadczonych złotników — obecnie przeszły kompletną metamorfozę i opanowują polski rynek. Najpopularniejsze marki biżuterii, które dosłownie i w przenośni - olśniewają i wzbudzają zazdrość - szczególnie w oczach właścicieli mniej znanych sklepów jubilerskich.
Co zrobić, aby budować własną markę? Jak korzystać z dobrodziejstw Internetu i sięgać po klientów z Google lub Facebooka?
Promuj swoją witrynę internetową, pozycjonuj się w wyszukiwarce i docieraj do ludzi zainteresowanych Twoimi produktami.
Pozycjonujesz stronę sam? Pomożemy Ci wytypować najlepsze frazy kluczowe!
Cierpisz na brak zamówień? Wyszukiwarka Google może okazać się Twoją żyłą złota, jeśli działania promocyjne, jakie podejmiesz, będą przemyślane i jasno sprecyzowane.
Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań marketingowych dobrze jest sprawdzić swoją stronę internetową. Wpłacone pieniądze na kampanie reklamowe mogą zostać szybko zmarnowane jeśli Twoja witryna nie spełnia oczekiwań klientów. Na co dzień spotykamy się ze stronami, które są wolne, niedostosowane do komórek a przede wszystkim mają trudny proces zakupowy.
Aby być pewnym, że Twoja witryna może skutecznie sprzedawać, przeprowadź audyt strony www i dowiesz się o niej wszystkiego.
Dzięki audytowi SEO można nie tylko zweryfikować treści zamieszczone na stronie internetowej, ale także dowiedzieć się:
Audyt SEO pozwala zrozumieć, dlaczego Twoja strona nie zarabia, a Twój sklep nie wykorzystuje ogromnego potencjału sprzedażowego, jaki daje obecność w Internecie. Po wykryciu wszystkich nieprawidłowości występujących w obrębie witryny, należy przejść do optymalizacji strony internetowej pod wytyczne wyszukiwarki Google.
To zadanie, podobnie jak audyt strony internetowej, najlepiej przydzielić agencji SEO. Tylko zawodowi znawcy SEO stron www potrafią naprawić Twój sklep jubilerski online i zapewnić mu popularność, na jaką zasługuje.
Chcesz poznać szczegóły? Sprawdź nasz artykuł o plusach i minusach samodzielnego pozycjonowania!
Po analizie strony SEO i dokonaniu zmian wynikających z audytu strony internetowej, usługi pozycjonowania sklepów internetowych z biżuterią zawierają takie elementy marketingu internetowego jak:
Pozycjonowanie na frazy long tail, czyli wspomniane sformułowania zawierające więcej niż trzy słowa, to jedyny sposób na osiągnięcie TOP10, a nawet zdobycie przewagi nad konkurencją. Nasza Agencja SEO wie, jak umiejętnie wybierać słowa kluczowe dla branży jubilerskiej, ponieważ w ciągu 12 lat naszej aktywności w SEO niejednokrotnie dbaliśmy o pozytywny wizerunek w sieci firm specjalizujących się w produkcji i dystrybucji artykułów jubilerskich.
Long tail w pozycjonowaniu, oznacza frazy kluczowe o mniejszym zainteresowaniu, ale dużo łatwiejsze do osiągnięcia. Jeśli zdobędziemy odpowiednio dużo takich fraz kluczowych, osiągniemy widoczność strony jak przy topowych frazach z branży.
Biznes w Internecie daje ogromne możliwości, a posiadając do tego sklep stacjonarny — należy zadbać o możliwości sprzedaży swoich produktów także lokalnie.
Bywają przecież i tacy klienci, którzy uważają, że kupowanie biżuterii online jest ryzykowne i są skorzy zapłacić każde pieniądze — byleby tylko dotknąć złoty wisiorek i upewnić się, że kamienne oczko na zawieszce jest prawdziwe.
Dla nich — warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne, czyli skupić się na klientach, którzy szukają produktów w konkretnym regionie m.in. po to, aby odwiedzić Cię osobiście.
Jubiler najchętniej z całej Polski jest wyszukiwany we Wrocławiu, a pozycjonowanie nawet lokalne może okazać się trudne jeśli nie poprzez swoich działań statystykami wyszukiwania fraz oraz analizą konkurencji.
Znane także pod pojęciem pozycjonowania na miasto, SEO lokalne poprawi pozycję Twojej witryny w SERP oraz w Mapach Google. Wszystko dzięki personalizacji wyników wyszukiwania przez Google. Jak działa algorytm, który korzysta z geolokalizacji Użytkownika? Otóż, po wpisaniu przez niego „sklepy jubilerskie Wrocław" automatycznie klasyfikuje wszystkich złotników w promieniu kilkudziesięciu kilometrów i wyświetla ich w określonej kolejności — w skrócie — Ci, którzy mają najlepsze SEO i responsywną witrynę, lądują na szczycie listy.
Pozycjonowanie lokalne to nie tylko Twoja strona internetowa. To również profil firmy w Google (wizytówka Google), która jest całkowicie darmowa, a pozwala wyświetlać Twój adres obok lub pod wynikami wyszukiwania. Do tego Twoja firma będzie oznaczona w Google Maps - lidera nawigacji GPS na telefonach.
Wizytówka Google pełna zdjęć i informacji oraz dobrych opinii to najlepszy dowód dla Twoich sąsiadów, na to, że Twój sklep z biżuterią to miejsce godne odwiedzenia.
Zadbaj o to, aby docierać do nowych jak i do powracających użytkowników Twojej witryny. Zdobywaj nowe frazy kluczowe, badaj zainteresowanie odwiedzających!
Pozyskanie użytkownika strony to połowa sukcesu. Sprawdź, jak nowe odwiedziny wpływają na sprzedaż i zaangażowanie odbiorcy.
Osiągaj sukces dzięki planowaniu działań. Przygotuj się na sprzedaż sezonową, promuj produkty i usługi w odpowiednim czasie.
Walentynki, urodziny, rocznica ślubu, zaręczyny, Boże Narodzenie… Jeśli biżuteria to tylko na prezent! Nikt nie kupuje jej przecież bezokazyjnie. To sprawia, że sklepy jubilerskie cieszą się szczytową popularnością tuż przed świętami lub innymi ważnymi okolicznościami.
Jak zgodnie wskazują analizy z Senuto i Google Trends, najwięcej zapytań o jubilera pada w grudniu, natomiast najmniej w październiku. Bacząc na nagły wzrost konwersji w poszczególnych miesiącach w roku, warto zaplanować w tym czasie Kampanię Google Ads.
Zwiększony popyt na biżuterię dla jubilera oznacza szybszą sprzedaż. Wprowadzając w tym czasie promocję np. na produkty z zeszłej kolekcji, można przysporzyć sobie jeszcze więcej klientów, przy okazji pomnażając swoje przychody.
Kampanię w Google Ads może zorganizować każdy sklep — nawet ten, który nie dysponuje czterocyfrowym budżetem na reklamę.
Google Ads pozwala na pełną kontrolę kosztów kampanii, przy jednoczesnym zachowaniu wielu form przekazów reklamowych. W ramach kampanii reklamowych w wyszukiwarce można skorzystać z różnych reklam:
Sezonowość w branży jubilerskiej to nie wada, a ogromna zaleta w prowadzeniu sklepu z biżuterią online. Przy użyciu Google Ads można generować dodatkowy ruch na stronie, zwiększyć konwersję, przyspieszyć sprzedaż i zdobyć nowych subskrybentów.
Chociaż kampanię reklamową w wyszukiwarce można przeprowadzić samodzielnie, zaleca się, aby zajęła się tym profesjonalna agencja SEO, która orientuje się, które reklamy mają najwyższy współczynnik klikalności, a które spotykają się z ogólnym odrzuceniem. Sprawimy, że po Kampanii Google Ads otrzymasz zwrot z inwestycji.
Chwilowa sława to jedno, ale ciągłe zainteresowanie — jest jak diament. Warto więc szlifować jego formę i utrzymać kontakt ze swoimi Klientami, po to, by wykreować pozytywny wizerunek swojego brandu w sieci i zbudować pozycje lidera. Najprostszym sposób, aby tego dokonać, jest content marketing.
Nic bardziej niż pisanie bloga nie zaspokaja ciekawości wirtualnych odbiorców. Jeśli nie wierzysz, warto sięgnąć do statystyk, a te jasno stwierdzają fakt, że 47% kupujących przegląda średnio od 3 do 5 wpisów blogowych na stronie przed podjęciem decyzji o zakupie!
Artykuły na temat Twojego asortymentu, trendów w jubilerstwie, doboru błyskotek do outfitu, czy biżuteryjnych propozycji prezentowych — to tylko sugestie, z jakich możesz skorzystać, tworząc własne treści. Pamiętaj, w Internecie milczenie nie jest złotem!
Nie masz czasu na pisanie? Wyręczymy Cię w tym! Nasi doświadczeni copywriterzy z chęcią stworzą dla Ciebie wartościowe pod względem merytorycznym treści, które za pomocą chwytliwego nagłówka zwabią na Twoją stronę niejednego poszukiwacza błyskotek. Według badań lepsza treść może zwiększyć ruch na blogu nawet o 2000%!