Pozycjonowanie e-commerce Magento
Pozycjonowanie sklepów internetowych Magento to usługa, która skupia się na wielu działaniach, a najważniejsza z nich to unikalność treści. Większość problemów z osiąganiem wysokich pozycji to niskiej jakości, skopiowane treści, których nie lubią zarówno użytkownicy sklepów jak i wyszukiwarki internetowe.
Audyt SEO Magento
Zaczynając współpracę, stworzymy dla Ciebie audyt sklepu Magento, przedstawiający wszystkie niedociągnięcia, błędy, braki. Audyt to dokument, na podstawie którego przygotujemy odpowiednią strategię i plan działania, którego zrealizowanie pozwoli osiągnąć założone cele, czyli przede wszystkim większa sprzedaż internetową.
Optymalizacja SEO sklepu Magento
Optymalizacja to również szerokie pojęcie w usłudze SEO. Początki optymalizacji skupiają się przede wszystkim na szybkości i wydajności sklepu internetowego, następie optymalizujemy treści i linkowanie wewnętrzne.
Kolejnym krokiem jest optymalizacja grafik, które bardzo często są za duże w stosunku do potrzeb użytkowników np. telefonów, a to powoduje wolniejsze działanie.
Optymalizacja treści Magento
Jako agencja SEO, która buduje sukcesy naszych partnerów w Google, na tworzeniu unikalnych i wartościowych treści, przygotowujemy rzetelny content plan, który pozwoli copywriterom na napisanie treści, niezbędnych w kolejnych krokach. Jest to najważniejszy aspekt pozycjonowania sklepów Magento.
Opisaniem kategorii i produktów możesz również zając się samodzielnie, to przyśpieszy cały proces, obniżając koszty pozycjonowania.
Warto zauważyć, że system wspiera procesy marketingowe, stąd też funkcje automatyzacji tytułów stron, generowanie sitemap, miniaturek czy indeksowanie treści. W przypadku dużych sklepów jest to kluczowe w przyśpieszeniu działań naszej Agencji SEO.
Linkowanie treści
Linkowanie kluczowy czynnik rankingowy we wszystkich algorytmach wyszukiwarek. W naszej Agencji SEO stawiamy na pewne źródła linków, które są wartościowe, nie narażą sklepu na kary, a także skutecznie podnoszą pozycje. Dodatkowo treści, które publikujemy poza pozycjonowanym sklepem, wzbudzają zainteresowanie i nierzadko przyciągają również ruch do witryny sklepu.
Linkowanie wewnętrzne to proces, w którym wskazujemy użytkownikom jak i wyszukiwarkom najważniejsze treści w naszej witrynie. Dzięki linkom wewnętrznym Google łatwiej rozumie, które strony chcemy przedstawiać w wyszukiwarce, a użytkownik trafia z podstrony wpisu blogowego do produktu, gdzie może dokonać zakupu.