Pozycjonowanie VirtueMart
Zwiększaj sprzedaż sklepu internetowego
Magento jest platformą sprzedażową e-commerce, która umożliwia tworzenie i zarządzanie sklepami internetowymi. Na tle konkurencji wyróżnia się rozbudowaną funkcjonalnością, przejrzystością i wydajnością. Platforma Magento to multum możliwości, które pozwalają na dostosowanie sklepu internetowego do indywidualnych potrzeb każdego biznesu.
Wdrożenie działań SEO do sklepu Magento przynosi efekty w postaci:
Pozycjonowanie Magento - e-commerce należącego do najwydajniejszych tego typu systemów na świecie jest szansą na długofalowe przychody ze sklepu internetowego.
Magento to platforma e-commerce pozwalająca na stworzenie, dostosowanie i zarządzanie sklepem internetowym. System umożliwia personalizację i skalowalność projektu, dzięki czemu spełnia wymagania zarówno potencjalnych klientów, jak i właścicieli sklepu. Magento posiada rozbudowane narzędzia do zarządzania produktami, kategoriami, zamówieniami, płatnościami i dostawą, a także umożliwia integrację z innymi aplikacjami i platformami.
Wdrożenie sklepu na Magento to dobry wybór dla osób, które planują rozbudowany projekt e-commerce z licznymi kategoriami i produktami, a także z różnymi kanałami sprzedaży.
Dokumentacja i proces instalacyjny Magento 2 znajdziesz pod linkiem: https://devdocs.magento.com/guides/v2.3/install-gde/install-flow-diagram.html
Magento weszło na rynek w 2007 roku i należało różnych firm, natomiast od 2018 roku platforma jest własnością Adobe. W 2015 roku wydano Magento 2, który zaktualizowano o wiele usprawnień, co uczyniło go jeszcze bardziej wydajnym. W nowym wydaniu dodano wiele funkcjonalności związanych ze skutecznym pozycjonowaniem Magento, ulepszono wyszukiwanie produktów oraz wersję na rozdzielczości mobilne. Od tamtej pory firma całą swoją uwagę skupia na Magento 2.
Magento jest dostępne w trzech wersjach.
Warto wiedzieć, że koszt implementacji, konfiguracji i utrzymania platformy Magento może się różnić w zależności od dodatkowych funkcjonalności, usług hostingowych czy doradczych. Ostateczny koszt zależy od indywidualnych potrzeb i wymagań przedsiębiorstwa, które planuje wdrożyć Magento do prowadzenia swojego sklepu internetowego.
Pozycjonowanie sklepów internetowych Magento to usługa, która skupia się na wielu działaniach, a najważniejsza z nich to unikalność treści. Większość problemów z osiąganiem wysokich pozycji to niskiej jakości, skopiowane treści, których nie lubią zarówno użytkownicy sklepów jak i wyszukiwarki internetowe.
Zaczynając współpracę, stworzymy dla Ciebie audyt sklepu Magento, przedstawiający wszystkie niedociągnięcia, błędy, braki. Audyt to dokument, na podstawie którego przygotujemy odpowiednią strategię i plan działania, którego zrealizowanie pozwoli osiągnąć założone cele, czyli przede wszystkim większa sprzedaż internetową.
Optymalizacja to również szerokie pojęcie w usłudze SEO. Początki optymalizacji skupiają się przede wszystkim na szybkości i wydajności sklepu internetowego, następie optymalizujemy treści i linkowanie wewnętrzne.
Kolejnym krokiem jest optymalizacja grafik, które bardzo często są za duże w stosunku do potrzeb użytkowników np. telefonów, a to powoduje wolniejsze działanie.
Jako agencja SEO, która buduje sukcesy naszych partnerów w Google, na tworzeniu unikalnych i wartościowych treści, przygotowujemy rzetelny content plan, który pozwoli copywriterom na napisanie treści, niezbędnych w kolejnych krokach. Jest to najważniejszy aspekt pozycjonowania sklepów Magento.
Opisaniem kategorii i produktów możesz również zając się samodzielnie, to przyśpieszy cały proces, obniżając koszty pozycjonowania.
Warto zauważyć, że system wspiera procesy marketingowe, stąd też funkcje automatyzacji tytułów stron, generowanie sitemap, miniaturek czy indeksowanie treści. W przypadku dużych sklepów jest to kluczowe w przyśpieszeniu działań naszej Agencji SEO.
Linkowanie kluczowy czynnik rankingowy we wszystkich algorytmach wyszukiwarek. W naszej Agencji SEO stawiamy na pewne źródła linków, które są wartościowe, nie narażą sklepu na kary, a także skutecznie podnoszą pozycje. Dodatkowo treści, które publikujemy poza pozycjonowanym sklepem, wzbudzają zainteresowanie i nierzadko przyciągają również ruch do witryny sklepu.
Linkowanie wewnętrzne to proces, w którym wskazujemy użytkownikom jak i wyszukiwarkom najważniejsze treści w naszej witrynie. Dzięki linkom wewnętrznym Google łatwiej rozumie, które strony chcemy przedstawiać w wyszukiwarce, a użytkownik trafia z podstrony wpisu blogowego do produktu, gdzie może dokonać zakupu.
Wybór pomiędzy tymi platformami nie powinien być przypadkowy. Jeśli prowadzisz sprzedaż internetową i wiesz, że potrzebujesz szybkiego sklepu internetowego z ogromnym asortymentem, wypróbuj Magento. Ta platforma stawia na procesy sprzedażowe, liczne subkonta do obsługi zamówień i lepszy przepływ informacji o zamówieniu.
Natomiast jeśli masz mniejszy asortyment i zależy Ci na łatwiejszym pozyskaniu wsparcia programistycznego, lepszym rozwiązaniem będzie PrestaShop, która jest dużo bardziej popularna.
Magento to platforma o ogromnych możliwościach e-commerce. Natomiast WooCommerce oferuje tylko podstawowe funkcjonalności w porównaniu do wcześniej wspomnianej platformy. Jednak i założenia budowy WooCommerce były zupełnie inne, prostota, szybka instalacja, zarządzanie małym asortymentem.
Podsumowując porównianie, Magento to prawdziwy kombajn sprzedażowy, skalowalny, wydajny i niezwodny. PrestaShop jest łatwiejszym zamiennikiem i jest przewidziana raczej dla średnich i małych biznesów. WooCommerce powinny wykorzystać osoby, które nie chcą budować dużych sklepów internetowych, a sprzedawać jedynie pojedyncze produkty.
Zwiększaj sprzedaż sklepu internetowego
Jakie korzyści osiągniesz dzięki pozycjonowaniu IdoSell?
Jak pozycjonować sklep internetowy z platformy Sky-Shop?