Pozycjonowanie Magento

Optymalizacja sklepów internetowych Magento

Magento jest platformą sprzedażową e-commerce, która umożliwia tworzenie i zarządzanie sklepami internetowymi. Na tle konkurencji wyróżnia się rozbudowaną funkcjonalnością, przejrzystością i wydajnością. Platforma Magento to multum możliwości, które pozwalają na dostosowanie sklepu internetowego do indywidualnych potrzeb każdego biznesu.

Wdrożenie działań SEO do sklepu Magento przynosi efekty w postaci:

  • zwiększenia sprzedaży produktów,
  • wyprzedzenia branżowej konkurencji,
  • pozytywnego wizerunku marki,
  • wiarygodności firmy i zaufania potencjalnych klientów,
  • wartościowych statystyk,
  • większej ilości użytkowników na stronie.

Pozycjonowanie Magento - e-commerce należącego do najwydajniejszych tego typu systemów na świecie jest szansą na długofalowe przychody ze sklepu internetowego.

Oferta SEO dla Magento

E-mail:
Telefon:
Adres Twojej strony www:

Co to jest Magento?

Magento to platforma e-commerce pozwalająca na stworzenie, dostosowanie i zarządzanie sklepem internetowym. System umożliwia personalizację i skalowalność projektu, dzięki czemu  spełnia wymagania zarówno potencjalnych klientów, jak i właścicieli sklepu. Magento posiada rozbudowane narzędzia do zarządzania produktami, kategoriami, zamówieniami, płatnościami i dostawą, a także umożliwia integrację z innymi aplikacjami i platformami.

Wdrożenie sklepu na Magento to dobry wybór dla osób, które planują rozbudowany projekt e-commerce z licznymi kategoriami i produktami, a także z różnymi kanałami sprzedaży.

Dokumentacja i proces instalacyjny Magento 2 znajdziesz pod linkiem: https://devdocs.magento.com/guides/v2.3/install-gde/install-flow-diagram.html

Opinie i oceny SEMLife Opinie i oceny SEMLife

O SEMLife:

  • Profesjonalna obsługa agencji SEO SEMLife! Słowa kluczowe w Top po zaledwie 6 miesiącach pozycjonowania strony. Fachowe doradztwo i bezproblemowy kontakt. Bardzo polecam!

    ~Łukasz G
  • Polecam firmę SEMLife. Obsługa rewelacyjna.

    Podejście do klienta bardzo rzeczowe i merytoryczne. Jestem bardzo zadowolona. Pan Jarek bardzo rzetelnie przygotował analizy dotyczące mojej działalności, a jego działania mogę na bieżąco weryfikować. Jestem w stałym kontakcie z SEMLife, odpowiadają bieżąco na moje pytania czy wątpliwości.

    ~Katarzyna B
  • Jarek to firma znająca się na swojej robocie w stopniu profesorskim. Bardzo dobry kontakt, polecam !

    ~Karol W
  • Jestem bardzo zadowolona, Kraków nie dał rady a Kielce jak najbardziej. Podwojenie wyników pozycjonowania w 6 miesięcy w porównaniu do agencji z Krakowa.

    ~Marta K
  • Pozycjonowanie to dla nich pestka. Polecam!

    ~Dagmara F
  • Szybka reakcja! Pierwsze efekty pozycjonowania przed skończeniem 3 mc umowy!

    ~Piotr
  • Polecam wszystkim audyt SEO.

    ~Marcin S
  • We made the translation of all English website of travel company and it was perfectly done. Highly recommended this company!

    ~Gokarna B
  • Dziękuję za wypozycjonowanie mojej strony! Jestem bardzo zadowolona z efektów, ilość klientów przerosła moje oczekiwania. Pan Jarek jak zawsze życzliwy i pomocny.

    ~Emma Lou
  • Polecam!!! Pełen profesjonalizm, bogate doświadczenie, lata współpracy za nami.

    ~Mirek Z
  • Polecam, profesjonalne podejście i szybkie efekty

    ~GR Sport

Ile kosztuje Magento?

Magento weszło na rynek w 2007 roku i należało różnych firm, natomiast od 2018 roku platforma jest własnością Adobe. W 2015 roku wydano Magento 2, który zaktualizowano o wiele usprawnień, co uczyniło go jeszcze bardziej wydajnym. W nowym wydaniu dodano wiele funkcjonalności związanych ze skutecznym pozycjonowaniem Magento, ulepszono wyszukiwanie produktów oraz wersję na rozdzielczości mobilne. Od tamtej pory firma całą swoją uwagę skupia na Magento 2.

Magento jest dostępne w trzech wersjach.

  • Magento Open Source (dawniej Magento Community Edition) - bezpłatny i dostępny do pobrania ze strony internetowej, co oznacza, że można go zainstalować i używać bez ponoszenia kosztów licencyjnych. Dedykowany jest dla mniejszych biznesów. W tej opcji hostingiem trzeba się zająć na własną rękę - serwer, na którym umieszczony jest sklep, również odgrywa istotną rolę w kontekście pozycjonowania Magento.
  • Magento Commerce - Adobe Commerce (dawniej Magento Enterprise Edition) - płatna wersja, a jak podaje Magento, koszt wynosi ponad 22 tysiące dolarów rocznie. Tutaj także kwestie hostingowe leżą po stronie nabywcy. Magento Commerce jest dedykowane firmom, które planują otworzenie dużego sklepu internetowego.
  • Magento (Adobe) Commerce Cloud z kolei kosztuje, jak podają twórcy, od 40 tysięcy dolarów rocznie. Hostingiem zajmuje się Magento, zatem jest to system PaaS. To najbardziej rozbudowana wersja systemu dedykowana dla największych sklepów internetowych. Umożliwia zarządzanie kodem źródłowym, co uskutecznia rozwój i zmiany deweloperskie.

Warto wiedzieć, że koszt implementacji, konfiguracji i utrzymania platformy Magento może się różnić w zależności od dodatkowych funkcjonalności, usług hostingowych czy doradczych. Ostateczny koszt zależy od indywidualnych potrzeb i wymagań przedsiębiorstwa, które planuje wdrożyć Magento do prowadzenia swojego sklepu internetowego.

Pozycjonowanie e-commerce Magento

Pozycjonowanie sklepów internetowych Magento to usługa, która skupia się na wielu działaniach, a najważniejsza z nich to unikalność treści. Większość problemów z osiąganiem wysokich pozycji to niskiej jakości, skopiowane treści, których nie lubią zarówno użytkownicy sklepów jak i wyszukiwarki internetowe.

Audyt SEO Magento

Zaczynając współpracę, stworzymy dla Ciebie audyt sklepu Magento, przedstawiający wszystkie niedociągnięcia, błędy, braki. Audyt to dokument, na podstawie którego przygotujemy odpowiednią strategię i plan działania, którego zrealizowanie pozwoli osiągnąć założone cele, czyli przede wszystkim większa sprzedaż internetową.

Optymalizacja SEO sklepu Magento

Optymalizacja to również szerokie pojęcie w usłudze SEO. Początki optymalizacji skupiają się przede wszystkim na szybkości i wydajności sklepu internetowego, następie optymalizujemy treści i linkowanie wewnętrzne.

Kolejnym krokiem jest optymalizacja grafik, które bardzo często są za duże w stosunku do potrzeb użytkowników np. telefonów, a to powoduje wolniejsze działanie.

Optymalizacja treści Magento

Jako agencja SEO, która buduje sukcesy naszych partnerów w Google, na tworzeniu unikalnych i wartościowych treści, przygotowujemy rzetelny content plan, który pozwoli copywriterom na napisanie treści, niezbędnych w kolejnych krokach. Jest to najważniejszy aspekt pozycjonowania sklepów Magento.

Opisaniem kategorii i produktów możesz również zając się samodzielnie, to przyśpieszy cały proces, obniżając koszty pozycjonowania.

Warto zauważyć, że system wspiera procesy marketingowe, stąd też funkcje automatyzacji tytułów stron, generowanie sitemap, miniaturek czy indeksowanie treści. W przypadku dużych sklepów jest to kluczowe w przyśpieszeniu działań naszej Agencji SEO.

Linkowanie treści

Linkowanie kluczowy czynnik rankingowy we wszystkich algorytmach wyszukiwarek. W naszej Agencji SEO stawiamy na pewne źródła linków, które są wartościowe, nie narażą sklepu na kary, a także skutecznie podnoszą pozycje. Dodatkowo treści, które publikujemy poza pozycjonowanym sklepem, wzbudzają zainteresowanie i nierzadko przyciągają również ruch do witryny sklepu.

Linkowanie wewnętrzne to proces, w którym wskazujemy użytkownikom jak i wyszukiwarkom najważniejsze treści w naszej witrynie. Dzięki linkom wewnętrznym Google łatwiej rozumie, które strony chcemy przedstawiać w wyszukiwarce, a użytkownik trafia z podstrony wpisu blogowego do produktu, gdzie może dokonać zakupu.

Magento vs Prestashop

Wybór pomiędzy tymi platformami nie powinien być przypadkowy. Jeśli prowadzisz sprzedaż internetową i wiesz, że potrzebujesz szybkiego sklepu internetowego z ogromnym asortymentem, wypróbuj Magento. Ta platforma stawia na procesy sprzedażowe, liczne subkonta do obsługi zamówień i lepszy przepływ informacji o zamówieniu.

Natomiast jeśli masz mniejszy asortyment i zależy Ci na łatwiejszym pozyskaniu wsparcia programistycznego, lepszym rozwiązaniem będzie PrestaShop, która jest dużo bardziej popularna.

Magento vs WooCommerce

Magento to platforma o ogromnych możliwościach e-commerce. Natomiast WooCommerce oferuje tylko podstawowe funkcjonalności w porównaniu do wcześniej wspomnianej platformy. Jednak i założenia budowy WooCommerce były zupełnie inne, prostota, szybka instalacja, zarządzanie małym asortymentem.

Podsumowując porównianie, Magento to prawdziwy kombajn sprzedażowy, skalowalny, wydajny i niezwodny. PrestaShop jest łatwiejszym zamiennikiem i jest przewidziana raczej dla średnich i małych biznesów. WooCommerce powinny wykorzystać osoby, które nie chcą budować dużych sklepów internetowych, a sprzedawać jedynie pojedyncze produkty.

84 %
Skuteczność
TOP 1-3
93%
Skuteczność
TOP 4-10
98 %
Przedłużanych
umów

Zalety platformy Magento

  • Elastyczność i personalizacja
    Magento oferuje szerokie możliwości personalizacji sklepu internetowego, co umożliwia optymalizację pod kątem potrzeb i wymagań klientów. Można dostosować wiele elementów strony, takich jak np. nagłówki, treści, meta tagi, a także zoptymalizować prędkość ładowania strony, co wpływa pozytywnie na jej użytkowanie i widoczność w wynikach wyszukiwania Google.
  • Szeroki zakres funkcjonalności
    Magento to platforma e-commerce, która oferuje wiele wbudowanych narzędzi i funkcjonalności, które umożliwiają zarządzanie produktami, kategoriami, zamówieniami, płatnościami i dostawą, a także integrację z innymi aplikacjami i platformami. Platforma ta oferuje także wiele dodatkowych modułów i rozszerzeń, które pozwalają na rozszerzenie funkcjonalności sklepu internetowego.
  • Skalowalność: Magento to platforma, która pozwala na łatwe skalowanie projektu e-commerce. Oznacza to stałą możliwość rozwoju dla Twojej firmy. Magento to platforma, która obsłuży z dużą wydajnością setki tysięcy produktów z licznymi powiązaniami to przy maksymalnym ruchu na sklepie, co w przypadku PrestaShop, osCommerce może być nieosiągalne.
  • Narzędzia SEO: Magento oferuje wbudowane narzędzia i funkcjonalności, które pomagają w pozycjonowaniu sklepu internetowego. Do najważniejszych narzędzi należą np. automatyczne generowanie map strony, zoptymalizowane URL-i, meta tagi, czy sitemap-y. Wszystkie te narzędzia umożliwiają lepsze pozycjonowanie sklepu internetowego i zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania.
  • Wsparcie techniczne: Magento oferuje wsparcie techniczne, które pomaga w rozwiązywaniu problemów technicznych i wdrożeniowych. Dzięki temu, że platforma ta jest popularna i szeroko stosowana, można znaleźć wiele forów i społeczności, które oferują pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych i wdrożeniowych.
  • Bezpieczeństwo: Magento oferuje wysoki poziom bezpieczeństwa, co jest szczególnie ważne w przypadku sklepów internetowych, które przetwarzają dane osobowe i finansowe użytkowników. Platforma ta regularnie aktualizowana jest i stosuje się do standardów bezpieczeństwa, aby zminimalizować ryzyko ataków hakerskich i naruszeń prywatności.
Zyskaj korzystną wycenę
Pozycjonowanie sklepów
Sprawdź e-commerce

Pozycjonowanie Allegro

W minionym roku Allegro zanotowało przychód blisko 7 mld złotych! Ty też możesz na tym zyskać!