Facebook Ads

Kampania reklamowa na Facebooku - największym portalu social media na świecie

Reklama w Internecie jest nie tylko niezwykle skutecznym sposobem na pozyskanie klientów, ale także wypromowanie swojej marki wśród użytkowników sieci.

W ciągu miesiąca z Facebooka - największego portalu social media - korzysta ponad 2 miliardy osób. Bez względu na to, w jakiej branży pracujesz i jakie oferujesz usługi - odbiorcy, na których Ci zależy, na pewno się tam znajdują.

Czym jest Facebook Ads?

Facebook Ads to płatne kampanie reklamowe, które wyświetlają się na platformie Facebook, Instagram, Messenger i Audience Network Facebooka(?).

Taka forma reklamy jest skutecznym sposobem na budowanie zainteresowania Twoimi usługami czy produktami, a także kreowanie rozpoznawalności firmy.

Statystyki są zdumiewające, a zasięgi reklam w popularnych social mediach stale rosną.



  • 16 mln użytkowników - zasięg reklam na Facebooku w Polsce
  • 7,3 mln użytkowników - zasięg reklam na Instagramie w naszym kraju
    *wg raportu Hootsuite

Korzyści z reklamy na Facebooku

Zasięg - powyższe dane są potwierdzeniem, że reklamy na Facebooku docierają do ogromnej ilości użytkowników. Widoczne są w różnych lokalizacjach, a także dostosowane do wyświetlania się w każdej rozdzielczości ekranu - na komputerach, laptopach, tabletach, smartfonach itp.

Trafność - użytkownicy Facebooka dzielą się wieloma informacjami na swój temat. Dzięki temu łatwo dopasować wyświetlanie się reklam konkretnej grupie odbiorców pod kątem:

  • demograficznym,
  • lokalizacji,
  • zainteresowań,
  • zachowań,
  • interakcji z reklamami.

Konwersje - dzięki zasięgowi i trafności Facebook Ads zachęcają potencjalnych klientów do wykonania pożądanego działania - np. kupienia produktu lub usługi, odwiedzenia punktu stacjonarnego czy skontaktowanie się (telefon, e-mail).

Mierzalność - statystyki uzyskane dzięki analitycznym narzędziom FB pozwalają na analizę zachowań użytkowników na konkretnych podstronach, a także mierzenie efektów i kosztów kampanii reklamowej.

Szybkość rezultatów - reklamy zostają wyświetlone niemal od razu, a algorytmy Facebooka od pierwszej chwili zbierają wyniki kampanii.

Zysk - zastosowany wskaźnik ROAS umożliwia dokładny wgląd w korzyści z zainwestowania każdej złotówki w kampanię Facebook Ads.

Świadomość - budowanie rozpoznawalności marki jest jednym ze skutków wykorzystania potencjału reklam na Facebooku.

Zainteresowany kampanią PPC ?

Wyprzedź konkurencję

SEMLife. Agencja SEM i SEO Kielce

Zadbaj o wizerunek w sieci

Wyszukiwarki internetowe to bardzo skuteczne narzędzia pozyskiwania klientów!