Facebook Ads

Kampania reklamowa na Facebooku - największym portalu social media na świecie

Reklama w Internecie jest nie tylko niezwykle skutecznym sposobem na pozyskanie klientów, ale także wypromowanie swojej marki wśród użytkowników sieci.

W ciągu miesiąca z Facebooka - największego portalu social media - korzysta ponad 2 miliardy osób. Bez względu na to, w jakiej branży pracujesz i jakie oferujesz usługi - odbiorcy, na których Ci zależy, na pewno się tam znajdują.

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch
CEO SEMLife. Search Engine Marketing

Czym jest Facebook Ads?

Facebook Ads to płatne kampanie reklamowe, które wyświetlają się na platformie Facebook, Instagram, Messenger i Audience Network Facebooka(?).

Taka forma reklamy jest skutecznym sposobem na budowanie zainteresowania Twoimi usługami czy produktami, a także kreowanie rozpoznawalności firmy.

Statystyki są zdumiewające, a zasięgi reklam w popularnych social mediach stale rosną.



  • 16 mln użytkowników - zasięg reklam na Facebooku w Polsce
  • 7,3 mln użytkowników - zasięg reklam na Instagramie w naszym kraju
    *wg raportu Hootsuite

Korzyści z reklamy na Facebooku

Zasięg - powyższe dane są potwierdzeniem, że reklamy na Facebooku docierają do ogromnej ilości użytkowników. Widoczne są w różnych lokalizacjach, a także dostosowane do wyświetlania się w każdej rozdzielczości ekranu - na komputerach, laptopach, tabletach, smartfonach itp.

Trafność - użytkownicy Facebooka dzielą się wieloma informacjami na swój temat. Dzięki temu łatwo dopasować wyświetlanie się reklam konkretnej grupie odbiorców pod kątem:

  • demograficznym,
  • lokalizacji,
  • zainteresowań,
  • zachowań,
  • interakcji z reklamami.

Konwersje - dzięki zasięgowi i trafności Facebook Ads zachęcają potencjalnych klientów do wykonania pożądanego działania - np. kupienia produktu lub usługi, odwiedzenia punktu stacjonarnego czy skontaktowanie się (telefon, e-mail).

Mierzalność - statystyki uzyskane dzięki analitycznym narzędziom FB pozwalają na analizę zachowań użytkowników na konkretnych podstronach, a także mierzenie efektów i kosztów kampanii reklamowej.

Szybkość rezultatów - reklamy zostają wyświetlone niemal od razu, a algorytmy Facebooka od pierwszej chwili zbierają wyniki kampanii.

Zysk - zastosowany wskaźnik ROAS umożliwia dokładny wgląd w korzyści z zainwestowania każdej złotówki w kampanię Facebook Ads.

Świadomość - budowanie rozpoznawalności marki jest jednym ze skutków wykorzystania potencjału reklam na Facebooku.

Zainteresowany kampanią PPC ?
Wyprzedź konkurencję!