Pozycjonowanie zagraniczne

Polska to za mało? Spróbuj SEO za granicą z SEMLife.!

Systematycznie rozwijasz swoje horyzonty biznesowe, bo chcesz zaistnieć na arenie międzynarodowej? Twój plan musi się powieść! Pozwól, że przedstawimy Ci naszą ofertę pozycjonowania zagranicznego, dzięki której w każdym kraju, zarówno w Europie, jak i za oceanem Twoja Firma stanie się rozpoznawalna.

To możliwe, i to przy minimalnym wysiłku z Twojej strony. Zapomnij o długich delegacjach i nużącym czekaniu na spotkania z zagranicznymi inwestorami. SEO sprawi, że osiągniesz swoje cele marketingowe i to możliwie najniższym kosztem!

E-mail:
Telefon:
Adres Twojej strony www:
Opinie i oceny SEMLife Opinie i oceny SEMLife

O SEMLife:

  • Profesjonalna obsługa agencji SEO SEMLife! Słowa kluczowe w Top po zaledwie 6 miesiącach pozycjonowania strony. Fachowe doradztwo i bezproblemowy kontakt. Bardzo polecam!

    ~Łukasz G
  • Polecam firmę SEMLife. Obsługa rewelacyjna.

    Podejście do klienta bardzo rzeczowe i merytoryczne. Jestem bardzo zadowolona. Pan Jarek bardzo rzetelnie przygotował analizy dotyczące mojej działalności, a jego działania mogę na bieżąco weryfikować. Jestem w stałym kontakcie z SEMLife, odpowiadają bieżąco na moje pytania czy wątpliwości.

    ~Katarzyna B
  • Jarek to firma znająca się na swojej robocie w stopniu profesorskim. Bardzo dobry kontakt, polecam !

    ~Karol W
  • Jestem bardzo zadowolona, Kraków nie dał rady a Kielce jak najbardziej. Podwojenie wyników pozycjonowania w 6 miesięcy w porównaniu do agencji z Krakowa.

    ~Marta K
  • Pozycjonowanie to dla nich pestka. Polecam!

    ~Dagmara F
  • Szybka reakcja! Pierwsze efekty pozycjonowania przed skończeniem 3 mc umowy!

    ~Piotr
  • Polecam wszystkim audyt SEO.

    ~Marcin S
  • We made the translation of all English website of travel company and it was perfectly done. Highly recommended this company!

    ~Gokarna B
  • Dziękuję za wypozycjonowanie mojej strony! Jestem bardzo zadowolona z efektów, ilość klientów przerosła moje oczekiwania. Pan Jarek jak zawsze życzliwy i pomocny.

    ~Emma Lou
  • Polecam!!! Pełen profesjonalizm, bogate doświadczenie, lata współpracy za nami.

    ~Mirek Z
  • Polecam, profesjonalne podejście i szybkie efekty

    ~GR Sport

Spis treści:

Spis treści

Pozycjonowanie zagraniczne stron 

W czasach globalizacji i dynamicznego rozwoju rynków międzynarodowych coraz więcej firm decyduje się na stworzenie wielojęzycznych stron lub dedykowanych witryn obcojęzycznych. Sklepy internetowe czy inne znaczące przedsiębiorstwa, które odnoszą sukcesy w Polsce, pragną dotrzeć do szerszej grupy odbiorców i ekspandować.
Właśnie dla tego typu Klientów dedykujemy naszą najnowszą usługę pozycjonowania zagranicznych stron.

Czym jest pozycjonowanie zagraniczne?

Czym jest pozycjonowanie zagraniczne?

Pozycjonowanie zagraniczne jest procesem optymalizacji strony internetowej pod kątem
wytycznych wyszukiwarki internetowej, która jest najbardziej popularna na danym rynku zagranicznym.

Różne kraje mogą mieć specyficzne praktyki lub regulacje, które wpływają na sposób, w jaki należy optymalizować stronę. Może to obejmować określone dla danego kraju zasady dotyczące prywatności, czy wymogi dotyczące dostępności strony i inne.

 

Jakie wyszukiwarki internetowe dominują na świecie?

Google

Jako najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, Google jest często pierwszym wyborem dla wielu firm pragnących rozpocząć pozycjonowanie zagraniczne. Wytyczne Google obejmują takie aspekty jak optymalizacja treści dla słów kluczowych, utrzymanie jakości strony na wysokim poziomie, budowanie autorytetu poprzez wartościowe linki przychodzące.

Inne wyszukiwarki

W niektórych krajach, Google nie jest najczęściej używaną wyszukiwarką.

Na przykład, w Chinach dominuje Baidu, a w Korei Południowej - Naver. Każda z tych wyszukiwarek ma swoje specyficzne wytyczne, które trzeba wziąć pod uwagę podczas pozycjonowania zagranicznego.

Na czym polega pozycjonowanie zagraniczne?

Proces optymalizacji strony internetowej służy wzmocnieniu pozycji Twojej firmy w określonym regionie. Wskutek jasno sprecyzowanej strategii i systematycznie przeprowadzonych działań SEO możesz zmaksymalizować swoje zyski i to bez konieczności otwierania nowych filii Twojego przedsiębiorstwa poza granicami Polski!

Wykorzystaj potencjał pozycjonowania zagranicznego i pozwól swojej firmie na rozwój!

Od czego zaczynamy proces pozycjonowania zagranicznego?

Jeśli chcesz, by pozycjonowanie zagraniczne stało się dla Ciebie rentownym rozwiązaniem biznesowym, na początku powinieneś zrozumieć rynek, w którym niebawem chcesz zacząć działać. Wiedza o jego specyfice i funkcjonowaniu pomoże Ci skierować działania do odpowiedniej grupy docelowej, przewidzieć jej zapytania i zidentyfikować jej potrzeby.

Podczas takiej analizy, szybko można przekonać się, że ogólna charakterystyka mieszkańców różnych krajów wpływa na ich decyzje zakupowe, a także na sposób formułowania zapytań w wyszukiwarce. Podobnie, jak kultura, w której dorastamy, wpływa na nasze zachowania i to, co powinno być brane pod uwagę podczas planowania strategii pozycjonowania zagranicznego.

Google a pozycjonowanie zagraniczne stron

Nie mniej ważna jest również świadomość, że nie we wszystkich krajach świata to Google wiedzie prym wśród wyszukiwarek. W wielu częściach naszej planety to Bing lub Yahoo! wykorzystuje się na przemian z Google. Mowa tu chociażby o USA

Google, czy Bing? A może Yahoo!?

Podczas analizy i wyceny usługi, zwracamy więc szczególną uwagę na rodzaj wyszukiwarki, której najczęściej używają mieszkańcy kraju, w którym chcesz wypozycjonować Twoją stronę. Każda z nich, choć działa niemal tak samo, jest na swój sposób unikalna, stąd też strategie SEO, które sprawdzają się w Google, wcale nie muszą być skuteczne np. w Bing.

Wersja językowa strony

Język strony także ma znaczący wpływ na pozycjonowanie zagraniczne. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiednich fraz kluczowych i umiejętne tworzenie tekstów. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego podczas realizowania usługi pozycjonowania zagranicznego stron stosujemy zwroty i style pisania, które są popularne w danym regionie świata.

To naprawdę ma znaczenie! Na przykład dla Amerykanów, zachęcający opis to taki, który jest napisany językiem korzyści. Powinien także zawierać CTA, który dla mieszkańców USA bywa kluczowy w procesie podejmowania decyzji zakupowej. Dla odmiany Niemcy ponad wszystko stawiają szczegółowy opis parametrów i specyfikacji danego towaru.

Zdajemy sobie sprawę, że takie podejście może wydawać się dosyć stereotypowe, ale styl pisania naprawdę oddziałuje na SEO. Z tego względu, każdorazowo zwracamy uwagę na specyfikę języka w kraju, w którym realizujemy usługę pozycjonowania zagranicznego stron.

Dobór odpowiedniej strategii SEO

Dobór odpowiedniej strategii SEO

Ważne jest również zrozumienie, że podobne strategie SEO działają w różny sposób w poszczególnych krajach. W niektórych miejscach to linki z wartościowych źródeł mogą przynieść najlepsze rezultaty, podczas gdy w innych oczekiwany efekt przyniesie optymalizacja na stronie. Aby skutecznie wypozycjonować Twoją stronę za granicą, stale rozwijamy i doskonalimy naszą wiedzę na ten temat, mimo że posiadamy już spore, bo 15-letnie doświadczenie w SEO!

Wielojęzyczne strony internetowe

Z roku na rok współpracujemy z coraz większą liczbą Klientów, którzy decydują się na ekspansję na rynki międzynardowe. Realizujemy również wielojęzyczne projekty stron internetowych, które od początku optymalizujemy pod określone, obcojęzyczne frazy kluczowe.

Wielojęzyczne strony internetowe

Dlaczego warto postawić na SEMLife w pozycjonowaniu zagranicznym stron?

  • Sprawdzony i skuteczny plan działania

    Zapewniamy odpowiednie strategie pozycjonowania zagranicznego dopasowaną do konkretnego rynku, współpracując nie tylko z zawodowymi tłumaczami, ale też copywriterami, którzy znają wiele języków. Dlatego dobierzemy najlepsze słowa kluczowe dla Twojego biznesu i branży, w której działasz.

  • Łatwość komunikacji

    Mówimy w Twoim języku! Warto zwrócić na to uwagę podczas wyboru agencji SEO. Jeśli podpiszesz kontrakt z Agencją SEO zza granicy najprawdopodobniej nie będziesz mógł liczyć na np. spotkanie osobiste, czy konsultacje, szczególnie jeśli biegle nie posługujesz się językiem Twojego rozmówcy. Lepiej wybrać kogoś, z kim będziesz mógł porozmawiać swobodnie i bez towarzystwa tłumacza.

  • Możliwość odbycia szkolenia SEO i bezpłatne konsultacje

    Gdy zdecydujesz się na współpracę z SEMLife. dowiesz się wszystkiego, co niezbędne o pozycjonowaniu zagranicznym. Co więcej, decydując się na naszą agencję, zaoszczędzisz na kosztach usługi - bo gdybyś wybrał agencję SEO zza granicy, faktury nie byłyby tak niskie!

My wypozycjonujemy Twoją stronę na zagranicznym rynku już od 2000 złotych. Oferujemy też korzystne pakiety. Jeśli wybierzesz u nas pozycjonowanie zagraniczne stron oraz prowadzenie kampanii Google Ads, możesz liczyć na bezpłatną publikację 5 postów na Facebook!

Lubimy robić SEO!
SEMLife.
Sprawdź, co zyskasz

Koszt pozycjonowania zagranicznego stron - generuj oszczędności i zyskuj klientów zza granicy

Pozycjonowanie zagranicznych stron może być tańszą alternatywą dla tradycyjnych form ekspansji biznesowej, takich jak otwarcie nowych oddziałów czy prowadzenie kosztownych kampanii reklamowych. Zastanawiasz się „dlaczego”? Poniżej znajdziesz odpowiedź!

Oszczędność na kosztach infrastruktury i kosztach operacyjnych

Korzystając z opcji pozycjonowania zagranicznego strony internetowej, nie musisz ponosić ogromnych kosztów związanych z zakupem lub wynajmem nieruchomości, zatrudnieniem nowych pracowników, utrzymaniem fizycznego biura czy też innymi kosztami związanymi z tradycyjnymi modelami biznesowymi. Przykładowo, wydatki związane z utrzymaniem strony internetowej i dostosowania strategii pozycjonowania do jej wypromowania na zagranicznych rynkach mogą kosztować kilka tysięcy złotych miesięcznie, podczas gdy koszty utrzymania nowego oddziału firmy mogą sięgać setek tysięcy lub nawet milionów złotych rocznie.

 

Oszczędność na kosztach reklamowych

Oszczędność na kosztach reklamowych

Kampanie reklamowe, takie jak Google Ads, mogą być kosztowne, szczególnie na konkurencyjnych rynkach. Pozycjonowanie SEO jest długoterminową inwestycją, która może przynieść trwałe wyniki w postaci organicznego ruchu na stronie. Przykładowo, koszt jednego kliknięcia w Google Ads na konkurencyjnym rynku może wynieść nawet 50 zł, podczas gdy koszt pozycjonowania strony może być stały, niezależnie od liczby odwiedzin.

Skalowalność

Strona internetowa i pozycjonowanie są skalowalne. Możesz zacząć od małych, specyficznych rynków niszowych, a następnie rozszerzać swoje działania SEO na większe rynki. W przypadku fizycznej ekspansji, takiej jak otwarcie nowego oddziału, musisz z góry zainwestować duże środki finansowe.

Skalowalność

Zasięg zagranicznego SEO

Pozycjonowanie strony pozwala na dotarcie do globalnej publiczności. Możliwe jest docieranie do potencjalnych klientów niezależnie od ich lokalizacji geograficznej. W przypadku fizycznych oddziałów zasięg jest ograniczony do konkretnych lokalizacji.

Adaptacyjność usługi zagranicznego pozycjonowania stron

Strony internetowe i strategie SEO są łatwo dostosowywane do zmieniających się warunków rynkowych. Można szybko zmienić treść strony, słowa kluczowe czy strategię linkowania, co jest trudne do osiągnięcia w przypadku fizycznych placówek czy kampanii reklamowych.

Mawia się, że jeśli nic nie zmienisz, nic się nie zmieni! Z SEMLife. możesz więcej - szczególnie jeśli mowa o pozycjonowaniu! Wesprzemy Cię w drodze na TOP Google lub Bing i wypromujemy Twoją markę tak, aby była znana zarówno w Polsce, jak i za granicami naszego kraju!

 

Sprawdź nasze ostatnie projekty w ramach usługi pozycjonowania zagraniczne i przekonaj się, że warto

coelmo

 

COELMO.pl

Strona realizowana dla naszego wieloletniego Klienta, który zajmuje się dystrybucją agregatów hiszpańskiej marki COELMO. Zbudowaliśmy witrynę, a także dostosowaliśmy jej wersje do odbiorców anglojęzycznych, a także Polaków i Ukraińców.

 

fmtpolska.pl

Ta witryna podobnie, jak COELMO została stworzona z myślą o promowaniu marki producenta agregatów, czyli FMT GROUP. Zgodnie z zaleceniami Klienta, strona została zoptymalizowana tak, aby stanowiła cenne źródło informacji o albańskiej firmie zarówno na terenie naszego kraju, jak w całej Europie. 

fmtpolska.pl
Zyskaj korzystną wycenę