Pozycjonowanie cateringu dietetycznego

Przez SEO do serca! Trafiaj do Klientów prosto z Google!

Na fit boxa nie trzeba nikogo namawiać. I to właśnie problem właścicieli firm cateringowych zajmujących się dietami pudełkowymi… Jak przemówić do głodomorów po drugiej stronie monitora i zachęcić ich do skosztowania własnych dań? No i jak odradzić im pudełka od konkurencji? Jeśli nie znasz odpowiedzi - wybierz SEMLife.! Mamy przepis na Twój sukces w branży cateringowej!

Co zyskasz dzięki współpracy z Agencją SEO SEMLife.?

  • większe zainteresowanie nowych smakoszy,
  • zwrot z inwestycji,
  • przewagę konkurencyjną.

E-mail:
Telefon:
Adres Twojej strony www:

Pudełka „w pigułce"

Znaleźć przepis, iść na zakupy, ugotować i (dopiero!) zjeść ze smakiem! A gdyby tak od razu zacząć od degustacji? Czy nie byłoby lepiej, smaczniej i przede wszystkim szybciej? Właśnie za to kochamy diety pudełkowe!

Nie dziwi więc fakt, że w ostatnich latach w branży cateringowej zrobiło się naprawdę tłoczno. Wszystko zaczęło się w marcu pamiętnego 2020 roku, kiedy to wybuch pandemii wywołał… plagę pudełek. Przenosząc biuro do domu, wielu Polaków straciło apetyt na codzienne pichcenie, tym bardziej że w sklepach brakowało produktów, a samo wyjście do piekarni było, po prostu, ryzykowne. Do tego dochodziły jeszcze obawy przed przybraniem na wadze… Dieta pudełkowa i fitness przed telewizorem okazał się więc znakomitym rozwiązaniem na domową rutynę. 

I tak popyt stworzył podaż. Obecnie cateringi dietetyczne to codzienność. Statystyczni zjadacze pudełek masowo wykupują abonamenty i nerwowo odliczają czas do kolejnej świeżej dostawy.

W tym miejscu warto zastanowić się, co sprawia, że wybierają akurat danego dostawcę? Przychylne opinie? Niskie ceny, a może rekomendacja influencera? Hm… W tym przypadku to SEO decyduje o ilości Klientów

SEO dla firmy cateringowej

SEO dla firmy cateringowej

Pozycjonowanie cateringów dietetycznych to działania mające na celu poprawienie widoczności strony internetowej firmy oferującej tego typu usługi w wynikach wyszukiwania, tak aby była ona bardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów.

Zakres pozycjonowania fit boxów

Pozycjonowanie strony firmy cateringowej obejmuje takie działania jak:

Celem pozycjonowania jest zwiększenie widoczności strony  w wyszukiwarce Google, co w perspektywie czasu ma przełożyć się na wzrost liczby zamówień cateringów dietetycznych.

Pozycjonowanie na miasto

Osoba, która szuka w sieci diety pudełkowej, zwykle wpisuje w pole wyszukiwania „catering dietetyczny Kielce”, czy nazwę innego miasta, z którego pochodzi. W ten sposób uzyskuje lokalne wyniki wyszukiwania związane z interesującym ją zapytaniem. Co oczywiste, użytkownik klika w pierwsze trzy, cztery linki ukazujące się na szczycie organików, po to, by przejrzeć strony firm cateringowych i dowiedzieć się więcej o ich menu. I tym sposobem czołowi gracze zyskują ruch na stronie, a jeden z nich zwiększa nawet swój współczynnik konwersji. Inni natomiast, muszą obejść się smakiem…

Właśnie z tego powodu, warto być na TOPie w Google. Co jeszcze sprawia, że pozycjonowanie cateringu dietetycznego jest korzystnym rozwiązaniem dla biznesu? Podsumujmy.

 

Korzyści pozycjonowania cateringu dietetycznego

  • SEO poprawia wizerunek firmy na tle innych konkurencyjnych biznesów: Dzięki działaniom SEO i np. kampanii reklamowej PPC, firma cateringowa może poprawić swój wizerunek i zyskać pozytywne wrażenie w oczach potencjalnych klientów.
  • SEO zwiększa ruch na stronie: Pozycjonowanie może zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie internetowej firmy cateringowej, co z kolei przekłada się na większe szanse na pozyskanie nowych zleceń.
  • SEO pozwala na zdobycie przewagi konkurencyjnej: Pozycjonowanie cateringu dietetycznego gwarantuje zdobycie lepszej widoczności w porównaniu z niektórymi  konkurentami, dzięki czemu można stać się liderem w branży. 
  • SEO to stopniowy wzrost przychodów: W konsekwencji poprawy widoczności i wizerunku, pozycjonowanie może przyczynić się do wzrostu przychodów firmy cateringowej. To znów przyniesie oczekiwany zwrot z inwestycji w pozycjonowanie. Satysfakcjonujące rezultaty z pozycjonowania uzyskuje się zwykle po 6 miesiącach systematycznych działań SEO. 

Kampanie Google Ads

Zwykle promowanie diet pudełkowych w sieci kojarzy się z reklamami w Google Ads. Trzeba przyznać, że jest to dobry kanał reklamowy, ale… tylko na pewien czas. Kampanie PPC to dobry sposób na rozgłos, który zaleca się szczególnie nowym brandom, a także firmom, które chcą wykorzystać sezonowość w branży. 

WARTO WIEDZIEĆ! Widoczność w płatnych wynikach wyszukiwania nie powinna być jednak być stałym elementem strategii pozycjonowania, a jedynie doraźną czynnością, które napędza sprzedaż raz na kilka tygodni.

Agencja pozycjonowania stron
Skorzystaj z Kampanii Google Ads

Działania Agencji SEO - pozycjonowanie strony firmy cateringowej

Kluczowe działania SEO, którymi nasza Agencja SEO zajmuje się w ramach pozycjonowania cateringu dietetycznego to:

  • Optymalizacja treści na stronie: Firmowa strona oferująca dietę pudełkową powinna zawierać unikalne i wartościowe treści, które będą odpowiadać na potrzeby i pytania użytkowników. Konieczne jest także właściwe dopasowanie tytułów i opisów strony, aby były one atrakcyjne zarówno dla Użytkowników, jak i robotów Google. 
  • Dobór adekwatnych słów kluczowych: Należy zidentyfikować i użyć odpowiednich słów kluczowych w treściach na stronie, aby umożliwić wyszukiwarkom internetowym zrozumienie, o jakiej jest ona tematyce. Przemyślane użycie i odpowiednie zagęszczenie słów kluczowych (zarówno fraz ogólnych, jak i fraz długiego ogona) w znaczny sposób wpływa także na pozycje w wyszukiwarce. Warto więc stosować typowe nazewnictwo, którego używają klienci. 
  • Link building: Polega na budowaniu zewnętrznych linków do strony, co może poprawić jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Można to osiągnąć poprzez tworzenie wartościowych treści i udostępnianie ich na innych stronach internetowych lub poprzez stworzenie stron zapleczowych. 
  • Analiza i monitorowanie: Pozycjonowanie cateringu dietetycznego to nie tylko rozwijanie witryny i budowa nowych treści, ale również jej nieustanny monitoring. Należy regularnie analizować działania SEO, aby ocenić ich skuteczność. Nawet jeśli wyniki są dobre, staramy się wprowadzać ewentualne zmiany po to, by poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania.

 

Audyt SEO

Zanim wyznaczymy strategię pozycjonowania, poświęcamy czas na audyt SEO. Sprawdzenie zawartości Twojej strony internetowej pod kątem SEO stanie się podstawą do dalszych działań. 

Dzięki audytowi dowiemy się, czy Twoja strona z cateringiem dietetycznym:

  • jest wydajna i ładuje się wystarczająco szybko, by Użytkownicy chętnie z niej korzystali,
  • została zindeksowaną przez Google,
  • wykazuje pewne błędy np. nieprawidłowe przekierowania,
  • była pozycjonowana i jeśli tak, to na jakie frazy,
  • posiada metaopisy i poprawnie uzupełnione np. atrybuty ALT. 
Audyt SEO

Cel pozycjonowania

Na początku współpracy z Agencją SEO, ustalamy również cel pozycjonowania, który w zależności od oczekiwań danej firmy cateringowej może się różnić. Niektórzy klienci chcą za wszelką cenę wyprzedzić konkurencję, inni natomiast wolą podwoić liczbę klientów w najbliższym otoczeniu, a są jeszcze tacy, którzy zadowolą się lepszą widocznością.

W SEMLife. mamy długie menu z SEO - wybierzemy dla Ciebie taki zestaw, który sprawi, że osiągniesz sukces w biznesie.

koszt pozycjonowania

Cena za pozycjonowanie strony firmy cateringowej

W zależności od oczekiwań dostosowujemy nasz plan działań SEO do priorytetów Klienta. Podczas rozmowy o preferencjach, nie tylko oszacujemy średni budżet na pozycjonowanie, co też omówimy zakres pracy naszego teamu: począwszy od pozycjonera, przez analityka i copywritera.

Jesteśmy elastyczni cenowo - pomożemy Ci wypozycjonować Twoją stronę nawet przy budżecie mniejszym niż 1500 zł.

 

Oprogramowanie - nasz autorski specjał

Jako Agencja SEO z długoletnim doświadczeniem, dbamy o komfort Klienta i oferujemy pełną transparentność. Nasze wyniki z resztą można sprawdzać - logując się do profilu Klienta w naszym autorskim oprogramowaniu SEO.app. Znajdziesz tam statystyki, grafik pracy, a także pełen wykaz realizowanych przez nas zadań SEO, a także raporty. 

Pozycjonowanie w mapach

Pozycjonowanie firm oferujących diety pudełkowe zwykle opiera się na promocji w najbliższym otoczeniu. Wówczas Agencja SEO skupia się na pozycjonowaniu lokalnym w jednym bądź kilku wyznaczonych miastach. Pozycjonowanie na miasto wspieramy także pozycjonowaniem wizytówki, co jest istotne ze względu na uzyskanie lepszej widoczności również w Mapach Google.

 

Pozycjonowanie w mapach

Zdawać by się mogło, że pozycjonowanie wizytówki w przypadku cateringu, czyli firmy działającej mobilnie, nie jest konieczne, jednak nic bardziej mylnego - należy równolegle rozwijać Profil Google Moja Firma po to, by Klienci mogli czerpać z niego informacje o firmie i, oczywiście, komentować pyszne posiłki!

Pozycjonowanie ogólne

Jeśli prowadzisz biznes na szeroką skalę, a Twój catering dietetyczny trafia do Klientów od Helu aż po samo Zakopane, wówczas proponujemy opcję pozycjonowania ogólnego. Dla tak rozwiniętych firm jesteśmy w stanie stworzyć również indywidualną platformę sprzedażową wyposażoną w wiele przydanych rozwiązań typowych dla branży e-commerce. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu sklepów internetowych, więc możesz nam zaufać! Sprawdź nasze case-study i dowiedz się, co potrafimy! 

Masz smaka na własną platformę e-commerce?

Daj nam spróbować!

Chętnie pomożemy Ci zbudować e-sklep! Zostaw nam kontakt, a omówimy szczegóły!

Prowadzenie social media - catering dietetyczny 

Social media - czy istnieje coś bardziej zajmującego? Jeśli tak, to tylko świeży i jeszcze ciepły obiad z „pudełka”! Wiemy, jak odpowiednio wypromować Twój catering dietetyczny, aby apetycznie prezentował się na Instagramie i Facebooku. Jeśli ciągle masz ręce pełne roboty, a podsmażane pyszności nie pozwolą oderwać Ci się od kuchni- możesz powierzyć nam prowadzenie Twoich kont na social mediach. Będziemy publikować same zjadliwe treści! 

Korzyści z pozycjonowania firmy cateringowej,

czyli dlaczego Twoi Klienci będą dzwonić po dokładkę ;-)

  • Staniesz się postrachem dla konkurencji
  • Zaprezentujesz całe swoje menu i opcję zestawów
  • Zyskasz możliwość nawiązania kontaktu z zainteresowanymi
  • Zbudujesz trwałą świadomość swojej marki
  • Zaczniesz sprzedawać więcej pakietów
  • Znajdziesz grupę docelową, która będzie śledziła Twój blog
  • Poznasz preferencje smakowe Twoich Klientów
  • Zdobędziesz liczne opinie i rekomendacje
  • Szybko i skutecznie przedstawisz nowości, promocje, wydarzenia
Zapraszamy do kontaktu

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. kujawsko-pomorskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. lubelskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. lubuskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. małopolskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. opolskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. podkarpackie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. podlaskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. warmińsko-mazurskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. zachodniopomorskie