Dobra wycena jest podstawą współpracy z klientem. Do ustalenia prawidłowego cennika pozycjonowania musimy przeanalizować jak dużo pracy czeka nas na witrynie klienta, jakie działania prowadzi konkurencja i co musimy zrobić aby prezentować lepsze wyniki w wyszukiwarce.
Koszt pozycjonowania jest uzależniony od wielu czynników, ale najważniejszy z nich to budżet klienta przeznaczony na marketing. Dysponując kwotą rzędu 200-300 zł miesięcznie jesteśmy w stanie opłacić jedynie działania copywritera w zakresie napisania kilku artykułów.
Jeśli prowadzisz firmę, której zasięg jest ogólnopolski, sprzedajesz kilkadziesiąt produktów - budżet SEO firmy powinien być znacznie większy, aby umożliwić działania, pozwalające na wyprzedzenie konkurencji.
To najważniejszy z etapów pozycjonowania stron internetowych. Wytyczne wyszukiwarek nie są jawne w całości, ale wiele z czynników rankingowych jest oczywistych. Przede wszystkim musimy skupić się na użyteczności strony dla potencjalnego klienta - prostocie obsługi, zgodności z przeglądarkami czy szybkości działania strony.
Budowanie nowej architektury informacji na stronie, tworzenie oryginalnych treści, które będą skutecznie sprzedawać usługi czy produkty dla naszych klientów. Treści pisane przez copywriterów są tworzone na podstawie statystyk witryny oraz danych z wyszukiwarek internetowych.
Najmocniejszy czynnik rankingowy we wszystkich wyszukiwarkach internetowych. Umiejętne pozyskiwanie linków, tworzenie wartościowej treści umieszczanej poza naszą stroną pozwalają osiągać wysokie, stabilne pozycje w SERP-ach wyszukiwarek.