Ceny i plany działania
Pakiety za pozycjonowanie
Pakiet minimalny
od 650 zł mc
- około 10-15 fraz kluczowych*
- pozycjonowanie lokalne
- prowadzenie bloga
- raportowanie prac
- codzienny monitoring pozycji
- umowa od 6 mc
- jednorazowa optymalizacja witryny
- stała opieka programisty
- content marketing
- wizytówka Google
- raporty z zewnętrznych systemów
- szkolenie SEO dla pracowników
Pakiet optymalny
od 990 zł mc
- około 15 - 20 fraz kluczowych*
- pozycjonowanie lokalne
- prowadzenie bloga
- raportowanie prac
- codzienny monitoring pozycji
- umowa od 12 mc
- pełna optymalizacja witryny
- stała opieka programisty
- content marketing
- wizytówka Google
- raporty z zewnętrznych systemów
- szkolenie SEO dla pracowników
Pakiet indywidualny
od 1500zł mc
- powyżej 30 fraz kluczowych*
- pozycjonowanie lokalne
- pozycjonowanie long tail
- pozycjonowanie globalne
- prowadzenie bloga
- raportowanie prac
- codzienny monitoring pozycji
- umowa od 12 mc
- pełna optymalizacja witryny
- stała opieka programisty
- content marketing
- wizytówka Google
- raporty z zewnętrznych systemów
- długofalowe planowanie działań
- pozycjonowanie w oparciu o sezonowość branży
- szkolenie SEO dla pracowników

Cennik pozycjonowania
Dlaczego wycena pozycjonowania jest skomplikowana?
Dobra wycena jest podstawą współpracy z klientem. Do ustalenia prawidłowego cennika pozycjonowania musimy przeanalizować jak dużo pracy czeka nas na witrynie klienta, jakie działania prowadzi konkurencja i co musimy zrobić aby prezentować lepsze wyniki w wyszukiwarce.
TOP 1-3
Wycena pozycjonowania
Koszt pozycjonowania jest uzależniony od wielu czynników, ale najważniejszy z nich to budżet klienta przeznaczony na marketing. Dysponując kwotą rzędu 200-300 zł miesięcznie jesteśmy w stanie opłacić jedynie działania copywritera w zakresie napisania kilku artykułów.
Jeśli prowadzisz firmę, której zasięg jest ogólnopolski, sprzedajesz kilkadziesiąt produktów - budżet SEO firmy powinien być znacznie większy, aby umożliwić działania, pozwalające na wyprzedzenie konkurencji.
01. Optymalizacja
To najważniejszy z etapów pozycjonowania stron internetowych. Wytyczne wyszukiwarek nie są jawne w całości, ale wiele z czynników rankingowych jest oczywistych. Przede wszystkim musimy skupić się na użyteczności strony dla potencjalnego klienta - prostocie obsługi, zgodności z przeglądarkami czy szybkości działania strony.
02. Content marketing
Budowanie nowej architektury informacji na stronie, tworzenie oryginalnych treści, które będą skutecznie sprzedawać usługi czy produkty dla naszych klientów. Treści pisane przez copywriterów są tworzone na podstawie statystyk witryny oraz danych z wyszukiwarek internetowych.
03. Linkbuilding - pozyskiwanie linków
Najmocniejszy czynnik rankingowy we wszystkich wyszukiwarkach internetowych. Umiejętne pozyskiwanie linków, tworzenie wartościowej treści umieszczanej poza naszą stroną pozwalają osiągać wysokie, stabilne pozycje w SERP-ach wyszukiwarek.