Ceny i plany działania

Pakiety za pozycjonowanie

Pakiet minimalny

od 650 zł mc
  • około 10-15 fraz kluczowych*
  • pozycjonowanie lokalne
  • prowadzenie bloga
  • raportowanie prac
  • codzienny monitoring pozycji
  • umowa od 6 mc
  • jednorazowa optymalizacja witryny
  • stała opieka programisty
  • content marketing
  • wizytówka Google
  • raporty z zewnętrznych systemów
  • szkolenie SEO dla pracowników

Pakiet optymalny

od 990 zł mc
  • około 15 - 20 fraz kluczowych*
  • pozycjonowanie lokalne
  • prowadzenie bloga
  • raportowanie prac
  • codzienny monitoring pozycji
  • umowa od 12 mc
  • pełna optymalizacja witryny
  • stała opieka programisty
  • content marketing
  • wizytówka Google
  • raporty z zewnętrznych systemów
  • szkolenie SEO dla pracowników

Pakiet indywidualny

od 1500zł mc
  • powyżej 30 fraz kluczowych*
  • pozycjonowanie lokalne
  • pozycjonowanie long tail
  • pozycjonowanie globalne
  • prowadzenie bloga
  • raportowanie prac
  • codzienny monitoring pozycji
  • umowa od 12 mc
  • pełna optymalizacja witryny
  • stała opieka programisty
  • content marketing
  • wizytówka Google
  • raporty z zewnętrznych systemów
  • długofalowe planowanie działań
  • pozycjonowanie w oparciu o sezonowość branży
  • szkolenie SEO dla pracowników

Cennik pozycjonowania

Dlaczego wycena pozycjonowania jest skomplikowana?

Dobra wycena jest podstawą współpracy z klientem. Do ustalenia prawidłowego cennika pozycjonowania musimy przeanalizować jak dużo pracy czeka nas na witrynie klienta, jakie działania prowadzi konkurencja i co musimy zrobić aby prezentować lepsze wyniki w wyszukiwarce.

 

84 %
Skuteczność
TOP 1-3
93%
Skuteczność
TOP 4-10
98 %
Przedłużanych
umów

Wycena pozycjonowania

Koszt pozycjonowania jest uzależniony od wielu czynników, ale najważniejszy z nich to budżet klienta przeznaczony na marketing. Dysponując kwotą rzędu 200-300 zł miesięcznie jesteśmy w stanie opłacić jedynie działania copywritera w zakresie napisania kilku artykułów.

Jeśli prowadzisz firmę, której zasięg jest ogólnopolski, sprzedajesz kilkadziesiąt produktów - budżet SEO firmy powinien być znacznie większy, aby umożliwić działania, pozwalające na wyprzedzenie konkurencji.

01. Optymalizacja

To najważniejszy z etapów pozycjonowania stron internetowych. Wytyczne wyszukiwarek nie są jawne w całości, ale wiele z czynników rankingowych jest oczywistych. Przede wszystkim musimy skupić się na użyteczności strony dla potencjalnego klienta - prostocie obsługi, zgodności z przeglądarkami czy szybkości działania strony.

02. Content marketing

Budowanie nowej architektury informacji na stronie, tworzenie oryginalnych treści, które będą skutecznie sprzedawać usługi czy produkty dla naszych klientów. Treści pisane przez copywriterów są tworzone na podstawie statystyk witryny oraz danych z wyszukiwarek internetowych.

03. Linkbuilding - pozyskiwanie linków

Najmocniejszy czynnik rankingowy we wszystkich wyszukiwarkach internetowych. Umiejętne pozyskiwanie linków, tworzenie wartościowej treści umieszczanej poza naszą stroną pozwalają osiągać wysokie, stabilne pozycje w SERP-ach wyszukiwarek.

Oferta pozycjonowania lokalnego

Chcesz poznać ofertę?

Zapraszamy do kontaktu, doradzimy jaki wariant jest najlepszy