Rodzaje kampanii w Microsoft Ads
Microsoft Ads oferuje wiele różnorodnych kampanii. Analogicznie do Google Ads, możliwe jest nie tylko uruchomienie reklam tekstowych, ale również reklam produktowych, reklam displayowych czy dynamicznych reklam tekstowych.
Reklamy tekstowe
Reklamy tekstowe w Microsoft Ads to najczęściej wybierane kampanie. Polegają na prezentowaniu w wyszukiwarce Bing linków z treścią reklamową.
Reklamy displayowe
Reklamy displayowe to najlepsze rozwiązanie, dla tych, którzy pragną zwiększyć zasięg reklamy i zbudować świadomości marki. Ten typ reklamy jest wyświetlany na stronach należących do sieci Microsoft Audience Network (Bing, Yahoo, MSN).
Dynamiczne reklamy tekstowe
Dynamiczne reklamy tekstowe pojawiają się w wynikach wyszukiwania bezpośrednio w odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Bazują przy tym na treści reklamowanej strony www.
Remarketing
Kampanie remarketingowe to świetne narzędzie, gdy chcemy ponownie zaangażować użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę internetową czy sklep, ale nie dokonali oczekiwanej akcji, jak na przykład zakupu produktu. Dzięki remarketingowi w Bing możemy skierować do nich spersonalizowane komunikaty, które zachęcą do powrotu na stronę i finalizacji transakcji.
Reklamy produktowe
Ten typ reklam produktowych składa się z obrazu oraz ceny oferowanego towaru. W przypadku tego typu kampanii można wybrać dwie opcje formatu reklamy: standard shopping (dający większą kontrolę i możliwość dokonywania zmian w zakresie kampanii), oraz smart shopping (to model korzystający ze wsparcia algorytmów, co zmniejsza stopień kontroli nad kampanią).