Pozycjonowanie (SEO)
Koszt pozycjonowania strony internetowej różnić w zależności od wielu czynników, takich jak ilość i jakość konkurencyjnych witryn w branży, liczba i rodzaj fraz kluczowych, które chcesz pozycjonować, oraz stan techniczny i zawartość Twojej strony.
Masz określony budżet na SEO? Dostosujemy naszą strategię do Twoich możliwości finansowych.
Sprawdź nasz cennik. Aby uzyskać sprecyzowaną wycenę, skontaktuj się ze mną - Jarek Snoch, tel. +48 881 493 134
Pozycjonowanie jest sposobem na zwiększenie widoczności Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google, która jest najważniejszym źródłem ruchu na stronach internetowych. Wysokie pozycje słów kluczowych w wynikach wyszukiwania oznacza więcej odwiedzin na stronie, a to przekłada się na większe zainteresowanie oferowanymi przez Ciebie produktami czy usługami, czyli większą sprzedaż.
W zależności od tego, co chcesz osiągnąć (zwiększenie sprzedaży, zwiększenie ilości kontaktów, budowanie rozpoznawalności i zaufania do marki, tytuł eksperta w branży) dostosujemy strategię pozycjonowania tak, aby skutecznie osiągać Twoje cele.
Jeżeli Twój sklep internetowy nie wyświetla się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google, istnieje duża szansa, że potencjalni klienci nawet nie dowiedzą się o jego istnieniu. Wg statystyk z 2022 roku, 77% użytkowników internetu kupuje online. Tym bardziej warto pokazać się tam, gdzie są klienci.
Twoja konkurencja prawdopodobnie już korzysta z SEO, aby zwiększyć sprzedaż online. Jeśli nie prowadzisz działań SEO, ryzykujesz utratę dużej liczby potencjalnych klientów na rzecz konkurencji.
Korzyści z pozycjonowania sklepu www jest znacznie więcej. Sprawdź pod podanym odnośnikiem.
Pierwszym krokiem jest kontakt. Podczas rozmowy omówimy Twoje cele, potrzeby i oczekiwania. Następnie przeprowadzimy gruntowny audyt SEO Twojej strony (który wykaże, o które obszary witryny należy zadbać) oraz analizę skutecznych fraz kluczowych (dostosowanych do Twojej oferty). Na podstawie tych danych przygotujemy i wspólnie omawiamy strategię pozycjonowania. Po Twojej akceptacji podpisujemy umowę i zaczynamy działać!
Przeczytaj: Jak wygląda współpraca z SEMLife.?
Jak najbardziej! W rzeczywistości najlepiej zacząć pozycjonowanie już na etapie projektowania strony, aby zbudować jej strukturę i treści w sposób zoptymalizowany pod kątem SEO.
Nie masz jeszcze strony? SEMLife. stworzy dla Ciebie witrynę. Skontaktuj się z nami - podpisując umowę pozycjonowania, możesz liczyć na wysoką zniżkę na zbudowanie strony www.
W ramach naszych usług SEO oferujemy pomoc w optymalizacji technicznej strony. Pełne wsparcie programistyczne zależy od indywidualnej umowy.
Tak. Będziemy potrzebować dostępu do Twojej strony internetowej i zintegrowanych narzędzi (jeśli są) np. Google Search Console oraz do systemu zarządzania treścią (- CMS, jeśli jest).
Oprócz tego istotne będą informacje na temat Twojego biznesu, branży, produktów/usług, grupy docelowej, Twoich celów i oczekiwań, a także wszelkie aktualności tj. nowe produkty i usługi, promocje, wydarzenia, realizacje czy zmiany w branży.
Audyt SEO pozwala na identyfikację błędów i możliwości optymalizacji na Twojej stronie internetowej. To pierwszy krok w procesie pozycjonowania.
Czas pojawienia się efektów pozycjonowania jest bardzo zróżnicowany. W niszowych branżach, gdzie konkurencja jest mniejsza, efekty SEO mogą być widoczne relatywnie szybko, czasami nawet z dnia na dzień. Jednak w przypadku branż, gdzie konkurencja jest duża, proces ten może zająć więcej czasu - kilka tygodni, a nawet miesięcy. Wiele także zależy od aktualnego stanu Twojej witryny i jej historii.
Dlaczego tak jest? Google indeksuje zmiany wprowadzone na stronie, a następnie algorytm musi przeprowadzić ocenę tych zmian. Nie na wszystko mamy bezpośredni wpływ. W miarę jak wprowadzamy zmiany, monitorujemy efekty, a następnie dostosowujemy strategię tak, aby uzyskać jak najlepsze rezultaty.
W SEO nigdy nie ma 100% gwarancji, ponieważ pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od wielu czynników, w tym od działania algorytmów Google, które nie są upublicznione. Jednak nasze doświadczenie i metody pracy pozwalają nam skutecznie poprawiać widoczność stron naszych klientów. Sprawdź nasze case study.
Efekty SEO możesz sprawdzić w dedykowanych narzędziach od Google - możemy przeszkolić Cię z ich obsługi.
Jednak dla naszych klientów przygotowaliśmy specjalny system do monitorowania postępów SEO - SEMLife.App. Przydzielimy Ci login i hasło do panelu, gdzie w każdej chwili możesz sprawdzić nie tylko pozycje fraz kluczowych, ale także szereg innych statystyk oraz wszystkie działania, które podjęliśmy i zadania, które planujemy wykonać. Zapewniamy także szkolenie z obsługi!
Dla naszych klientów przygotowaliśmy specjalny system do monitorowania postępów SEO - SEMLife.app. Przydzielimy Ci login i hasło do panelu, gdzie w każdej chwili możesz sprawdzić nie tylko pozycje fraz kluczowych, ale także szereg innych statystyk oraz wszystkie działania, które podjęliśmy i zadania, które planujemy wykonać. Zapewniamy także szkolenie z obsługi!
Teksty na stronie to jeden z najważniejszych aspektów pozycjonowania. Google ceni witryny z bogatą, unikalną i wartościową treścią, która odpowiada na pytania użytkowników.
Tak - tworzenie specjalistycznych treści SEO zależy jednak od umowy pozycjonowania.
Fraza kluczowa to słowo lub wyrażenie, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę, aby znaleźć określone informacje, produkty lub usługi. W ramach umowy przeprowadzimy badanie słów kluczowych (keywords research) dla Twojej strony internetowej i wytypujemy dochodowe frazy, które warto pozycjonować, aby przyciągnąć odpowiednią grupę odbiorców.
TOP 10 to pierwsza strona wyników wyszukiwania Google. Właśnie w tym miejscu - za pomocą SEO - ma być widoczna Twoja strona internetowa na frazy kluczowe związane z branżą.
Pozycja frazy w wynikach wyszukiwania zależy od wielu czynników, takich jak jakość treści na stronie, optymalizacja techniczna witryny, liczba linków do strony z innych źródeł, wiek domeny, czy ruch na stronie. Czynników jest bardzo dużo i nie wszystkie są ujawnione, jednak dzięki naszemu doświadczeniu, nauce i eksperymentom posiadamy wiedzę, która pozwala nam skutecznie pozycjonować.
Pozycjonowanie strony to przede wszystkim zadbanie o techniczne aspekty tj. szybkość, responsywność czy "czysty" kod, a także tworzenie i wprowadzanie wartościowych treści. SEO obejmuje także m.in. pozyskiwanie linków przychodzących z innych stron wysokiej rangi, a także monitorowanie i analiza statystyk, które umożliwiają tworzenie skutecznej strategii SEO.
Tak, technicznie rzecz biorąc, można zrobić przerwę w pozycjonowaniu. Jednak warto przemyśleć kilka kwestii.
Roboty Google regularnie crawlują (sprawdzają) strony internetowe, szukając aktualizacji i zmian. Jeśli przerwiesz działania SEO, Twoja strona może stracić pozycje w wynikach wyszukiwania, ponieważ konkurencja nadal będzie działać i rosnąć w siłę.
Algorytmy są także stale aktualizowane, co oznacza, że coś, co działało kilka miesięcy temu, może nie działać dzisiaj. Jeśli zrobisz przerwę, optymalizacja Twojej strony może być przestarzała, co negatywnie wpłynie na pozycje.
Natomiast po powrocie do SEO może minąć trochę czasu, zanim zobaczysz poprawę pozycji swojej strony, ponieważ potrzebujesz zrekompensować czas, w którym brakowało działań SEO.
Zamiast rezygnować, możesz zmniejszyć budżet!
Content to wszelaka treść na Twojej stronie - teksty, obrazy, filmy, infografiki itd.
To zależy od Twoich celów i rodzaju biznesu, który prowadzisz. Google Ads to płatna reklama, która może przynieść szybkie efekty, ale przestaje działać, gdy przestajesz płacić. Pozycjonowanie jest procesem długoterminowym, który może przynieść długotrwałe efekty.
Skontaktuj się ze mną, a pomogę Ci wybrać najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy - Jarek Snoch, tel. +48 881 493 134.
Wizytówka w Google to darmowy profil firmy w Google, który wyświetla się zwykle po prawej stronie wyników wyszukiwania Google na komputerach stacjonarnych, natomiast na urządzeniach mobilnych pojawia się na górze (po wpisaniu określonego zapytania).
Profil firmy pozwala na aktualizowanie informacji takich jak godziny otwarcia, adres, numer telefonu, link do strony internetowej oraz na dodawanie zdjęć, odpowiadanie na recenzje czy publikowanie aktualizacji lub ofert.
Wizytówka jest bardzo istotna w kontekście lokalnego SEO, ponieważ pomaga firmom zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania - szczególnie dla użytkowników poszukujących firm lub usług w lokalizacji, w której aktualnie się znajdują.
Dzięki wizytówce dane o Twojej firmie wyświetlają się w wynikach wyszukiwania oraz mapach Google.