Cena pozycjonowania sklepu internetowego
Pozycjonowanie jest usługą, którą wykonujemy przez czas określony w umowie. Koszty związane z SEO sklepu internetowego to stały i niezmienny abonament oraz wynagrodzenie dodatkowe za osiągnięte wyniki tj. pozycje fraz, zwiększenie konwersji, podniesienie ilości sprzedaży lub przychodu. Każda umowa jest sporządzana indywidualnie ze względu na oczekiwania klienta i nasze propozycje fraz kluczowych. Cena pozycjonowania sklepu internetowego zależy między innymi od:
- aktualnego stanu i statystyk sklepu,
- ilości asortymentu, kategorii i podstron takich jak blog/aktualności,
- możliwości systemu sprzedażowego,
- doboru fraz kluczowych,
- konkurencyjności w danej branży
Poznaj naszą podstronę Cennik pozycjonowania, aby zobaczyć różnice między pakietami naszych usług. Budżet klienta jest decydujący w podejmowanych działaniach. Jeśli chcesz konkurować z firmami, które w branży ogólnopolskiej są od lat, konkurencja budowała swój brand, strony i sklepy internetowe długimi miesiącami musisz być świadomy, że nie da się tego zrobić w kilka godzin miesięcznie.
Na szczęście w takich przypadkach można zaczynać od pozycjonowania lokalnego, pozycjonowania na długi ogon, pozycjonowania produktowego - to również przyniesie pozytywny odzew od strony klientów.