
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Sprzedawaj jak najwięcej
Jeśli prowadzisz sklep, chcesz sprzedawać jak najwięcej - to oczywiste. Takie założenia dotyczą zarówno sklepów stacjonarnych jak i internetowych.
Różnica polega na sposobie pozyskiwania nowych i utrzymania pozytywnych relacji ze stałymi klientami.
Dane StatCounter.com z początku 2021 roku
Pozycjonowanie sklepu w wyszukiarkach
Prowadzenie sklepu internetowego i pozycjonowanie w wyszukiwarkach wiąże się z kosztami. Po pewnym czasie dochody uzyskiwane przez naszą witrynę powinny być znacznie wyższe niż ponoszone koszty - współczynnik ROI.
Powierzając nam sklep internetowy do pozycjonowania dążymy do maksymalizacji przychodu ze sprzedaży. Cel ten osiągamy poprzez uzyskanie wysokich pozycji na frazy, które pasują do asortymentu Twoich produktów i są często wyszukiwane przez potencjalnych klientów.
Rozwijając treści na sklepie internetowym, rozszerzamy wachlarz słów kluczowych, które pozwalają nam dotrzeć do klientów, a tym samym sprzedawać jak najwięcej produktów.
Jak pozycjonować sklep internetowy
Doświadczenie w marketingu internetowym wielu branż zaowocowało ogromną wiedzą w kwestii pozycjonowania sklepów internetowych. Jesteśmy świadomi tego:
- w jaki sposób i pod jakimi zapytaniami klienci poszukują produktów lub usług z Twojego sklepu,
- jak powinna wyglądać droga użytkownika od przeglądania produktu do złożenia zamówienia
- jak utrzymać relacje z pozyskanymi klientami i co zrobić, aby chętnie do Ciebie wracali
- co zrobić, aby przekonać użytkownika do kupienia produktów właśnie w tym sklepie
Audyt pozwoli na skontrolowanie strony pod kątem użyteczności w wyszukiwarce. Znajdziesz błędy, które należy niezwłocznie poprawić, a także podpowiedź co poprawi Twoja pozycję.
Różnorodność sklepów internetowych
Rozwój Internetu i potrzeby klientów zaowocowały różnorodnymi skryptami sklepów internetowych:
- Prestashop - najpopularniejszy skrypt sklepu internetowego
- Shoper - platforma sprzedażowa SaaS
- Magento
- RedCart
- WooCommerce
- Quick.Cart
- OpenCart
Podczas wieloletniej pracy nad pozycjonowaniem z naszymi klientami mieliśmy okazję poznać powyższe systemy dość dokładnie. Wypracowaliśmy własne metody na pozycjonowanie sklepów internetowych poprzez:
- tworzenie własnych rozszerzeń,
- indywidualne modyfikacje,
- rozwój wyglądu zwiększający użyteczność
- przyspieszenie działania sklepu
I choć nie ma idealnego systemu e-commerce, warto wspomnieć o tym, że algorytmy stale się zmieniają, a nasze poprawki i pomysły zawsze owocowały pozytywnymi rezultatami w osiąganych pozycjach.
Przebieg umowy pozycjonowania sklepu internetowego
Pozycjonowanie to bardzo złożona usługa. Nie jesteśmy w stanie osiągnąć maksymalnych efektów bez pomocy naszego klienta. Każdy miesiąc pracy nad sklepem internetowym to dla nas nowy plan działania, który jest układany w zależności od etapu prac, osiągniętych pozycji jak również informacji od naszego klienta
Jak wspieramy klientów?
- optymalizujemy sklepy internetowe,
- tworzymy treści na potrzeby opisów w kategoriach i produktach,
- podpowiadamy jak korzystnie wpływać na zachowanie odwiedzających,
- omawiamy możliwości pozyskiwania klientów innymi kanałami - nie tylko SEO,
- tworzymy slogany reklamowe
Czego oczekujemy od klientów?
- przydzielenia dostępu do panelu administracyjnego sklepu, plików witryny,
- udzielania statystyk sprzedaży, konwersji, ROI,
- aktywnego udziału w typowaniu najlepszych produktów i kategorii np. podczas sezonowych sprzedaży (prezenty na święta),
- jak największej ilości informacji na temat oferowanych usług
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. dolnośląskie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. kujawsko-pomorskie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. lubelskie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. lubuskie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. łódzkie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. małopolskie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. mazowieckie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. opolskie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. podkarpackie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. podlaskie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. pomorskie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. śląskie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. świętokrzyskie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. warmińsko-mazurskie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. wielkopolskie
- Pozycjonowanie stron i sklepów woj. zachodniopomorskie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. dolnośląskie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. kujawsko-pomorskie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. lubelskie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. lubuskie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. łódzkie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. małopolskie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. mazowieckie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. opolskie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. podkarpackie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. podlaskie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. pomorskie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. warmińsko-mazurskie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. wielkopolskie
Pozycjonowanie stron i sklepów woj. zachodniopomorskie
Cena pozycjonowania sklepu internetowego
Pozycjonowanie jest usługą, którą wykonujemy przez czas określony w umowie. Koszty związane z SEO sklepu internetowego to stały i niezmienny abonament oraz wynagrodzenie dodatkowe za osiągnięte wyniki tj. pozycje fraz, zwiększenie konwersji, podniesienie ilości sprzedaży lub przychodu. Każda umowa jest sporządzana indywidualnie ze względu na oczekiwania klienta i nasze propozycje fraz kluczowych. Cena pozycjonowania sklepu internetowego zależy między innymi od:
- aktualnego stanu i statystyk sklepu,
- ilości asortymentu, kategorii i podstron takich jak blog/aktualności,
- możliwości systemu sprzedażowego,
- doboru fraz kluczowych,
- konkurencyjności w danej branży
Poznaj naszą podstronę Cennik pozycjonowania, aby zobaczyć różnice między pakietami naszych usług. Budżet klienta jest decydujący w podejmowanych działaniach. Jeśli chcesz konkurować z firmami, które w branży ogólnopolskiej są od lat, konkurencja budowała swój brand, strony i sklepy internetowe długimi miesiącami musisz być świadomy, że nie da się tego zrobić w kilka godzin miesięcznie.
Na szczęście w takich przypadkach można zaczynać od pozycjonowania lokalnego, pozycjonowania na długi ogon, pozycjonowania produktowego - to również przyniesie pozytywny odzew od strony klientów.