Pozycjonowanie Kielce

SEO Search Engine Optimization

Pozycjonowaniem strony internetowej nazywamy usługę, która polega na poprawieniu pozycji witryny internetowej w wyszukiwarce. Profesjonalnie pozycjonowanie określane jest jako SEO (Search Engine Optimization) - w luźnym tłumaczeniu optymalizacja witryny zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki.

Co mi daje pozycjonowanie? Większa sprzedaż, lepsza rozpoznawalność i wiarygodność marki, rozwój autorytetu witryny!

Dlaczego pozycjonujemy Was w Google?

Najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa - Google - w Polsce jest wykorzystywana w codziennym życiu przez niemal 97% internautów. Pozycjonowanie stron internetowych w Kielcach na frazy lokalne jest skuteczną metodą pozyskiwania klientów poszukujących usług lub produktów w Internecie w danym obszarze.

Pozycjonując stronę:

  • Zwiększasz ilość odsłon i sprzedaż - Twoja strona jest odwiedzana przez użytkowników wyszukiwarki szukających konkretnych produktów lub usług.
  • Budujesz zaufanie i lojalność - Twoja strona jest szybka, atrakcyjna, zawiera trafne informacje, stale się rozwija.
  • Stajesz się autorytetem - rozwijasz stronę internetową, rozwiązujesz wątpliwości klientów dotyczące produktów czy usług, profesjonalizm w oczach klienta
  • Rozwijasz firmę - ciągłość pozycjonowania umacnia wyniki w wyszukiwarce, podnosisz jakość witryny i usług,

Bezpieczeństwo

Zadbamy o bezpieczeństwo Twojej strony

Optymalizacja

Usuniemy zbędny kod i przyśpieszymy stronę

Użyteczność

Zadbamy o wygodę użytkowników

Pozycjonowanie lokalne Kielce

SEO strony internetowej Kielce

Pozycjonowanie www lokalne w Kielcach będzie najkorzystniejsze dla właścicieli firm, którzy swoje usługi oferują przede wszystkim w obrębie województwa świętokrzyskiego, powiecie kieleckim jak i samej stolicy województwa.

 

Pozycjonowanie lokalne Kielce

Przykład pozycjonowania

Potrzebą potencjalnego klienta jest naprawa samochodu. Najprawdopodobniej będzie szukał w wyszukiwarce hasła: mechanik samochodowy Kielce, ponieważ zależy mu na usłudze znajdującej się w tej samej lub bliskiej lokalizacji. Zakładowi mechanicznemu nie zależy na telefonach od klientów z innego miasta czy województwa.

Zasięg SEO

Pozycjonowanie lokalne to nie tylko miasto Kielce. Można pozycjonować się lokalnie na większy obszar - np. woj. świętokrzyskie, albo na mniejszy - np. dzielnica miasta, osiedle czy nawet ulica np. ul Sienkiewicza, os. Bocianek, Centrum, Czarnów, Barwinek itd.

Lokalne frazy kluczowe:

mechanik Kielce
1300 wyświetleń / mc
mechanik samochodowy Kielce
480 wyświetleń / mc
fryzjer Kielce
3600 wyświetleń / mc
fryzjer męski Kielce
720 wyświetleń / mc

 

strony internetowe kielce
390 wyświetleń / mc
pozycjonowanie kielce
140 wyświetleń / mc
naprawa komputerów kielce
170 wyświetleń / mc
naprawa laptopów kielce
320 wyświetleń / mc

 

Korzystamy z narzędzi:
  • Ahrefs
  • Scream Frog
  • Semrush
  • Senuto
  • Surfer SEO
  • Shoper
  • Prestashop

Pozycjonowanie sklepów internetowych Kielce

Pozycjonowanie lokalne nie zawsze będzie najlepszym z możliwych rozwiązań. W przypadku pozycjonowania sklepu internetowego z Kielc, proces wygląda nieco inaczej, ponieważ właściciel oferuje swoje usługi lub produkty niezależnie od lokalizacji. W takiej sytuacji chcemy pozyskać jak najwięcej potencjalnych klientów, bez względu na to, z jakiego miasta lub kraju pochodzą.

Dowiedz się więcej na temat pozycjonowania sklepów internetowych.

SEO dla sklepu internetowego - szerokie

Przez pozycjonowanie szerokie rozumiemy podnoszenie pozycji fraz strony czy sklepu internetowego, które składają się z 3 i więcej wyrazów. Świetnym przykładem pozycjonowanej frazy, może być zielony fotel. Intencja użytkownika z takiego zapytania nie jest znana - nie wiemy, czy ktoś chce kupić zielony fotel do biura, domu czy ogrodu, może szuka konkretnego producenta.

Rodzajów zielonego fotela może być dużo więc i konkurencja jest ogromna. Pozycjonując sklep internetowy, skupmy się przede wszystkim na sprecyzowaniu zapytania: zielony fotel biurowy, zielony fotel ogrodowy.

Rozwinięcie fraz kluczowych o dodatkowe wyrazy pozwoli:

  • trafniej pozyskiwać klientów,
  • zmniejszyć konkurencję,
  • przyśpieszyć proces zdobywania klientów z SEO.

SEMLife. jako Agencja SEO Kielce dla sklepów internetowych przygotowuje bardzo szczegółowy plan zdobywania fraz kluczowych jak najbardziej zbieżnych z asortymentem sklepu klienta jak i intencjami użytkownika.

Pozycjonowanie sklepów internetowych jest bardzo czasochłonne, opisywanie produktów, kategorii, dobieranie fraz kluczowych to wszystko musi być zaplanowane tak, aby przynieść jak najszybciej poprawę statystyk sprzedaży sklepu internetowego.

Lubimy robić SEO!

SEMLife.

Pozycjonowanie lokalne Kielce

Jak SEMLife. pozycjonuje strony w Kielcach?

Dlaczego skuteczność pozycjonowania w SEMLife jest tak wysoka?

Po pierwsze - zaangażowanie i pasja. Nasza agencja SEO Kielce składa się z osób, które lubią i doceniają swoją pracę. Wyniki, które osiągamy, dają nam ogromną satysfakcję i jeszcze większą motywację do dalszego rozwoju.

Nieustannie poszerzamy horyzonty i zdobywamy wiedzę z zakresu programowania, pozycjonowania, kampanii reklamowych a także niezbędne informacje z branż zleceniodawców.

W odróżnieniu od wielu wielkich agencji SEO jesteśmy godni zaufania. Uskuteczniamy indywidualny kontakt i pełną współpracę z naszymi klientami. Jasne warunki umowy, uczciwe rozliczanie w oparciu o wykonaną pracę. Zależy nam na długofalowej współpracy z klientami, ponieważ wtedy czerpiemy z tego obopólną korzyść.

 

Jak SEMLife. pozycjonuje strony w Kielcach?

Planowanie działań

Kolejnym aspektem wpływającym na naszą skuteczność pozycjonowania są skrupulatne działania, zgodne z wytycznymi wyszukiwarek.

Stawiamy na systematyczne, rzetelne rozwijanie stron internetowych klientów. W pierwszej kolejności bierzemy pod uwagę oczekiwania potencjalnych użytkowników witryny. Nie oszukujemy algorytmów Google ani nie stosujemy niedozwolonych technik.

Tworzymy unikalne, wartościowe treści, które są pomocne dla użytkowników strony. Są to zarówno opisy produktów, poradniki czy wpisy blogowe, które przekazują wartość merytoryczną i są źródłem wiedzy.

Planowanie działań

Chcesz poznać ofertę?

Zapraszamy do kontaktu, doradzimy jaki wariant jest najlepszy

Liczy się jakość pozycjonowania

Liczy się jakość pozycjonowania:

  • systematyczne rozwijanie strony klienta
  • budowanie silnej marki w internecie
  • tworzenie wartościowych treści
  • dostosowanie do urządzeń mobilnych
  • optymalizowanie kodu strony
  • przyspieszanie działania strony internetowej
  • dbanie o niezawodność witryny
Ceny i plany działania

Ile kosztuje pozycjonowanie w Kielcach?

Pakiet minimalny

od 699 zł mc
  • około 10-15 fraz kluczowych*
  • pozycjonowanie lokalne
  • prowadzenie bloga
  • raportowanie prac
  • codzienny monitoring pozycji
  • umowa od 6 mc
  • jednorazowa optymalizacja witryny
  • stała opieka programisty
  • content marketing
  • wizytówka Google
  • raporty z zewnętrznych systemów
  • szkolenie SEO dla pracowników

Pakiet optymalny

od 990 zł mc
  • około 15 - 20 fraz kluczowych*
  • pozycjonowanie lokalne
  • prowadzenie bloga
  • raportowanie prac
  • codzienny monitoring pozycji
  • umowa od 12 mc
  • pełna optymalizacja witryny
  • stała opieka programisty
  • content marketing
  • wizytówka Google
  • raporty z zewnętrznych systemów
  • szkolenie SEO dla pracowników

Pakiet indywidualny

od 1490zł mc
  • powyżej 30 fraz kluczowych*
  • pozycjonowanie lokalne
  • pozycjonowanie long tail
  • pozycjonowanie globalne
  • prowadzenie bloga
  • raportowanie prac
  • codzienny monitoring pozycji
  • umowa od 12 mc
  • pełna optymalizacja witryny
  • stała opieka programisty
  • content marketing
  • wizytówka Google
  • raporty z zewnętrznych systemów
  • długofalowe planowanie działań
  • pozycjonowanie na podstawie sezonowość branży
  • szkolenie SEO dla pracowników

Pozycjonowanie stron Kielce cennik

Co oprócz ceny liczy się w pozycjonowaniu? Cennik pozycjonowania w różnych Agencjach SEO nie jest oczywisty i niewiele z niego wynika.

Umowy SEMLife. są przygotowane indywidualnie, w których jasno przedstawiamy warunki współpracy.

Informacje, na co może liczyć Klient z naszej strony oraz to czego my wymagamy ze strony Klienta.

Jako Klient oczekujesz szybkich efektów i trafnych działań w ustalonym wcześniej cenniku pozycjonowania.

Podczas audytu i planowania działań, klient dostaje od nas zakres prac do zrealizowania za określoną kwotę. Dlatego cennik pozycjonowania może się zmienić jeśli uznamy to za słuszne w danym momencie. Często zdarza się, że proces optymalizacji jest czasochłonny i wymaga określonych godzin pracy, wiec klient może ten czas przyśpieszyć, zwiększając budżet, który wróci do wcześniejszego poziomu po zrealizowaniu prac.

Co daje współpraca z SEMLife.?

Podczas trwania umowy skupiamy się na potrzebach Twojej firmy w Internecie.

My jesteśmy od tego, aby wykręcić jak najlepsze wyniki i wiemy jak to zrobić, ale potrzebujemy współpracy w dostarczaniu informacji na tematy z branży i Twojej firmy. Podczas naszej współpracy do Twojej dyspozycji oddajemy:

  • plan działań wyznaczony na dany miesiąc
  • raport z przeprowadzonych prac i zrealizowanych celów
  • codziennie odświeżane raporty pozycji

Oferujemy również wsparcie dla Ciebie jak i pracowników Twojej firmy:

  • pomoc techniczna z zakresu działania witryny
  • szkolenia SEO i Social Media dla pracowników

Czy pozycjonowanie w Kielcach jest trudne?

Trudność pozycjonowania jest zależna od konkurencji pod daną frazą kluczową. Pozycjonowanie w Kielcach jest na średnim poziomie trudności, ze względu na to, że stolica woj. świętokrzyskiego nie jest dużym miastem więc i konkurencja pod wieloma branżami nie jest tak obstawiona jak np. w Warszawie czy Krakowie.

  • Pozycjonowanie to proces długofalowy, efekty miesięcznej pracy często widać dopiero w kolejnym miesiącu.
  • Pozycjonowanie to proces złożony z wielu czynników, optymalizacja kodu, poprawianie i kreowanie treści, zwiększanie wydajności serwera strony internetowej, odpowiednia strategia budowania linków - to tylko najważniejsze elementy kampanii SEO.
  • Pozycjonujemy frazy kluczowe o różnej konkurencyjności.

Pozycjonowanie dla Twojej firmy

Jeśli prowadzisz firmę w Kielcach, dbasz o wysoką jakość jej usług, zapewne nie masz czasu na to, aby brać na swoje barki kolejne zadania. Nie da się być najlepszym we wszystkim!

Zaproponujemy Ci współpracę. My przyprowadzimy klientów, a Twoja firma zapewni im najlepszą jakość produktów i usług.

Systematyczność, elastyczność, wiedza i doświadczenie, kreowanie odpowiedniego planu działania - wszystkie te elementy sprawiają, że na pozycjonowaniu znamy się najlepiej. Pozwól profesjonalistom zwiększyć sprzedaż i popularność Twoich usług.

Co jest ważne w pozycjonowaniu?

Pozycjonowanie lokalne firmy w Kielcach powinno odbywać się głównie przez rozwijanie i poprawianie strony internetowej. Dlaczego? Zadbanie o użytkownika jest najważniejsze. Użytkownik, który odwiedził Twoją stronę, ale nie zadzwonił, nie skorzystał z formularza kontaktowego, jest po prostu nieprzekonany do Twojej usługi.

1. Wzbudź zaufanie swoją stroną. Prowadzenie bloga, dbanie o aktualizację treści i grafik na stronie przekona użytkownika strony do skorzystania z Twoich usług.

2. Zadbaj o techniczny aspekt strony. Czytelność treści i użyteczność witryny na wszystkich dostępnych rozdzielczościach ekranu jest bardzo ważna. W niektórych branżach nawet 70% użytkowników strony korzysta z telefonów.

3. Poprawna optymalizacja kodu strony to przede wszystkim szybkość strony. Nie można jednak zapomnieć o wygodzie używania formularzy zamówień, menu nawigacyjnego czy wyszukiwarki. Takie błędy spowodują ucieczkę użytkowników z Twojej strony do witryn konkurencji.

Jak wybrać frazy kluczowe do pozycjonowania?

Wybór fraz kluczowych w kampanii pozycjonowania (SEO) jest dość złożony, ale dzięki poprawnej analizie możemy zaoszczędzić czas i pieniądze.
Wytypowanie, a następnie pozycjonowanie fraz kluczowych, które nie przynoszą korzyści, mija się z celem. Koszt pozycjonowania się nie zwróci, domena nie będzie widoczna pod wartościowymi frazami, co przełoży się na brak sprzedaży usług.

Wybieramy fraz kluczowe, które:

  • jesteśmy w stanie wypozycjonować - zależy to przede wszystkim od konkurencyjności haseł w danej branży oraz budżetu przeznaczonego na SEO,
  • najskuteczniej i najszybciej zdobędą ruch na stronie,
  • są najbardziej trafne względem oferowanych produktów i usług,
  • są dobrane względem sezonowości oferowanych usług, produktów i zapotrzebowania klientów

 

Jak wybrać frazy kluczowe do pozycjonowania?

Jak typujemy najlepsze frazy kluczowe?

  • z pomocą wiedzy i doświadczenia naszego klienta
  • posługując się statystykami kampanii reklamowej Google Ads
  • analizując aktualne statystyki witryny klienta i witryn konkurencji
  • stosujemy specjalistyczne narzędzia do analizy fraz kluczowych, takie jak: semrush, senuto, surferseo i inne
  • korzystając z SERP Google (wyniki wyszukiwania)
  • bazując na własnym doświadczeniu

 

Jak typujemy najlepsze frazy kluczowe?

Analiza fraz kluczowych

Skutkiem wykorzystania powyższych metod jest pozyskanie bardzo cennych informacji: ilości wyszukiwań danej frazy na przestrzeni określonego czasu, sezonowości, zachowań użytkowników - konwersji.

Posługując się danymi statystycznymi na temat ruchu z TOP3, czyli pierwszych trzech witryn z wyników organicznych (niepłatnych), możemy oszacować, jak pozycjonowanie konkretnych fraz kluczowych wpłynie na pozyskanie klientów.

Witryna z pierwszej pozycji wyszukiwania zdobywa zwykle 30% ruchu, druga to już 20%, a trzecia zaledwie 10%. Niższe pozycje to równomierny spadek, aż do 9 i 10 pozycji, gdzie zwykle zdobywają one powyżej 2% kliknięć.

Kto to jest pozycjoner stron internetowych?

Zgodnie z klasyfikacją zawodów: Pracownik pozycjonowania stron internetowych (kod 351403) to osoba odpowiedzialna za szereg działań związanych z optymalizacją witryn internetowych, pod kątem osiągnięcia jak najwyższych pozycji w wyszukiwarkach.

Do zadań pozycjonera stron internetowych zaliczamy:

  • przygotowanie audytu strony
  • edycję kodu
  • redagowanie i tworzenie nowych treści
  • raportowanie prac i osiągniętych wyników
  • przygotowanie strategii linkowania

Osoba na stanowisku pozycjonera powinna posiadać wiedzę na temat architektury stron internetowych, bezpieczeństwa oraz standardów pisania kodu.

Kim jest Copywriter w pozycjonowaniu stron?

Copywriter to osoba odpowiedzialna za tworzenie unikalnych, wartościowych treści na strony internetowe. Pisanie oryginalnych tekstów wiąże się ze znajomością branży, statystyką fraz kluczowych i analizą konkurencji. Każdy profesjonalny copywriter doskonale zna powiedzenie “content is king”.

Systematyczność w rozwijaniu stron internetowych podczas pozycjonowania jest kluczowa, ponieważ to ona owocuje najlepszymi wynikami.

Serwisy internetowe działają w oparciu o różne języki programowania, standardem są również panele zarządzania CMS, które umożliwiają sprawną pracę copywriterów nad edycją treści.

Zapraszamy do kontaktu

Ciekawostki: Kielce pozycjonowanie

Pozycjonowanie to pozyskiwanie klientów strony internetowej z wyszukiwarek tj Google, Yandex czy Bing. Dlaczego warto pozycjonować strony internetowe? Przede wszystkim dlatego, że jest to najlepsza alternatywa dla płatnych wyników wyszukiwania.

Kielce liczba ludności na rok 2016 to prawie 200 tys, ilość zapytań z wyrazem "Kielce" to 90 tys. (brak zapytań lokalnych bez nazwy miasta)

Semrush jedna z najpopularniejszych aplikacji SEO zwraca aż 612 tys najpopularniejszych wariancji fraz kluczowych, a wszystkich fraz wyróżnia aż 4,9 mln

Wśród najpopularniejszych stron znajdziemy witryny Urzędu Miasta Kielce, Radia Kielce czy liczne wpisy turystyczne z regionu świętokrzyskiego.

Jeśli wykorzystamy potencjał lokalizacji Kielc w kilku procentach możemy, pozyskać stałych odbiorców naszej witryny czy usług.

Pozycjonowanie Kielce Ciekawostki

Słownik najpopularniejszych pojęć SEO i SEM

Klienci przed zawarciem umowy powinni poznać kilka pojęć z branży, ponieważ występują one między innymi w raportach, audytach czy podczas rozmów z przedstawicielem agencji SEM.

  • SEO - Search Engine Optimization - optymalizacja pod wytyczne wyszukiwarek internetowych
  • SEM - Search Engine Marketing - usługi marketingowe prowadzone w celu zwiększenia widoczności strony w wyszukiwarkach (kampanie pozycjonowania + płatne kampanie reklamowe)
  • CTR - współczynnik kliknięć do wyświetleń strony internetowej
  • CPC - koszt za kliknięcie w reklamę
  • TOP3, TOP5, TOP10 - pierwsze 3, 5, 10, stron internetowych widocznych po wpisaniu frazy kluczowej w wyszukiwarkę

Więcej pojęć znajdziesz w naszym słowniku SEO i SEM

Najczęściej zadawane pytania odnośnie pozycjonowania

Umowa trwa od 3 do 24 mc. Uzależniona jest od skomplikowania prac pozycjonerskich. Dla pozycjonowania lokalnego w Kielcach umowa nie będzie dłuższa niż 12 miesięcy, a po tym czasie klient decyduje czy kontynuujemy współpracę.

Pozycjonowanie w SEMLife. kosztuje od 650zł netto miesięcznie. Cena pozycjonowania jest uzależniona od wielu czynników, dlatego zapraszamy na spotkanie, w celu przeanalizowania konkurencji i przedstawienia trafnej oferty SEO

Audyt strony to dokument PDF zawierający najważniejsze informacje na temat strony klienta oraz najmocniejszych witryn konkurencji.

Kielce to miasto, w którym samodzielne pozycjonowanie może być drogą do sukcesu. Wszystko zależy od branży i umiejętności. Jeśli chcesz poczytać więcej, o samodzielnym pozycjonowaniu zapraszamy do kącika porad.

Prowadzimy szkolenia z zakresu pozycjonowania (optymalizacji witryny, tworzenia treści pod kątem wysokich pozycji jak również linkowania). Podpisując z nami umowę z zakresu premium, masz do dyspozycji określoną w umowie liczbę godzin szkoleń i darmowej pomocy technicznej w naszej Agencji SEO Kielce

SEMLife. Agencja SEM i SEO Kielce

Zadbaj o wizerunek w sieci

Wyszukiwarki internetowe to bardzo skuteczne narzędzia pozyskiwania klientów!