Wizytówka Google

Google Moja Firma - profesjonalne i bezpłatne narzędzie

Google oferuje wiele narzędzi oraz aplikacji, które pomogą Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji pozyskiwać klientów, wypromować brand, a przede wszystkim lepiej prezentować się w wynikach wyszukiwania.

Jednym z takich narzędzi jest Google Moja Firma. Za jego pomocą możemy w prosty, a zarazem profesjonalny sposób przedstawić informacje na temat firmy w wyszukiwarce stron oraz Mapach Google.

Google Moja Firma
SEMLife.
SEO i SEM Kielce

Koszt wizytówki Google

Google Moja Firma to całkowicie darmowe narzędzie pozwalające stworzyć wizerunek firmy poprzez wykreowanie indywidualnej wizytówki. Posiadanie takiej wizytówki jest niezmiernie istotne i atrakcyjne dla właścicieli firm, ponieważ ponad 95% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google, której wyniki możemy podzielić na kilka różnych sekcji występujących bardzo często naprzemiennie:

  • reklamy płatne - Google Ads, występujące jako 4 wyniki na górze lub/i na dole
  • wyniki Google Moja Firma - dodatek prezentujący się zwykle po wyszukaniu fraz lokalnych bardzo często pod górnymi reklamami a wynikami organicznymi
  • wyniki organiczne - wyniki stron internetowych osiągnięte naturalnie
  • wyniki wideo / grafiki - dodatkowe multimedia wprowadzone do SERP
Koszt wizytówki Google
Marketing Internetowy
Zadbaj o wizytówkę Google Twojej firmy

Jakie są największe zalety korzystania z Google Moja Firma?

Jeżeli prowadzisz sklep lub działalność, bardzo istotne jest to, aby użytkownicy wyszukiwarki - potencjalni Klienci - mogli odnaleźć właśnie Twoją firmę. Wizytówka Google to doskonałe narzędzie do wspierania pozycjonowania lokalnego na dane miasto. Nasza strona / dane kontaktowe mogą widnieć w wynikach organicznych oraz jako dodatkowe rozszerzenie z prawej strony wyszukiwania bądź z TOP 10

  • Wizytówka Google wyświetla się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu nazwy (brandu) Twojej firmy, a także wtedy, gdy użytkownicy szukają konkretnego produktu lub usługi związanych z Twoją branżą.
  • Profil Google Moja Firma wyświetla wszystkie najważniejsze informacje na temat Twojej działalności natychmiast - numer telefonu, adres, lokalizację, godziny otwarcia.
  • Wizytówka firmowa w Google umożliwia także bezpośrednie nawigowanie użytkownika pod wskazany adres za pomocą Mapy Google.
    Dodatkowymi zaletami wizytówki są opcje: napisania wiadomości, zaprezentowania usług i produktów, przedstawienia galerii i wpisów firmowych

Dzięki Google Moja Firma ułatwiamy wszystkim potencjalnym Klientom możliwość skontaktowania się z nami oraz zdobycia najważniejszych informacji w prosty i szybki sposób. Jeżeli firma nie posiada wizytówki, oddaje szerokie pole możliwości pozyskiwania klientów w swojej branży dla konkurencji, która takową zarządza.

Prowadzenie wizytówki Google

Prowadzenie wizytówki Google

Systematyczne prowadzenie profilu Google Moja Firma pozwala na wyświetlanie się coraz większej liczbie użytkowników wyszukiwarki. Marka naszej firmy staje się bardziej rozpoznawalna i wiarygodna, a dobrze prowadzony profil, skierowany do odpowiednich osób będzie na pewno ciekawym kanałem pozyskiwania klientów.

Trudność prowadzenia wizytówki Google

Google Moja Firma to narzędzie stale aktualizowane i rozwijane. Często zmienia się tam interfejs i pojawiają nowe funkcje. Przez to niedoświadczeni użytkownicy mogą mieć problemy z odnalezieniem się w niektórych opcjach a kursy dostępne na stronach internetowych szybko stają się nieaktualne.

Bardzo ważne jest systematyczność jak i trafność dodawanych na wizytówce informacji. Profil Google nie jest profilem takim jak Facebook czy Instagram, tutaj użytkownicy wyszukiwarki skupiają się bardziej na szybkim zdobyciu informacji o firmie, danych kontaktowych.

Jakie informacje można udostępnić za pomocą Google Moja Firma?

  • godziny pracy firmy,
  • kategorie i podkategorie firmy,
  • obsługiwane obszary,
  • opis działalności firmy,
  • zdjęcia: logo, zdjęcia wewnątrz i na zewnątrz, zespół firmy, wideo,
  • data powstania firmy,
  • inne - sposoby płatności, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, informacje na temat dostawy czy dostępności WI-Fi.
  • przycisk CTA - Call To Action - wezwanie do działania np. poproś o wycenę, wypełnij formularz kontaktowy
Chcesz poznać ofertę?

Zapraszamy do kontaktu, doradzimy jaki wariant jest najlepszy

Wpisy

Wpisy odgrywają dużą rolę w wizytówce Google Moja Firma. W ten sposób możemy udostępniać różne informacje, zmiany czy oferty sezonowe, budując przy okazji autorytet i zaufanie do firmy. Potencjalny Klient uzyskuje informacje bez konieczności wchodzenia na stronę internetową.

  • Wpisy dzielą się na kategorie: można by to rozpisać szerzej
  • Nowości - taki wpis określa to, co nowego możemy zaoferować.
  • Produkt/Usługa - takie wpisy służą do wypromowania konkretnego produktu lub usługi i zachęcenia do jego kupna.
  • Wydarzenia - do informowania na temat nadchodzących wydarzeń dotyczących firmy.
  • Oferta - wpisy ofertowe dotyczące na przykład przecen produktów w tym sezonie.
Wpisy

Statystyki

Narzędzie Google Moja Firma poza promowaniem naszej firmy pozwala także na uzyskanie bardzo pomocnych statystyk dotyczących wyszukiwań. Dzięki statystykom widzimy, pod jakimi hasłami użytkownicy wyszukiwarki szukają firm, produktów czy usług z naszej branży. Dostajemy także konkretne informacje na temat ilości wyświetleń naszej wizytówki z podziałem na urządzenia mobilne i stacjonarne. Widzimy liczbę kliknięć w zdjęcia i ilość ich wyświetleń.

Statystki pokazują trendy wyszukiwania oraz działania klientów i wykonywane konwersje:

  • kliknięcie w nawigacje,
  • wybranie nr tel.
  • ilość wizyt na stronie.
Statystyki

Produkty i usługi

Możliwość dodania produktów, które wyświetlane są pod wizytówką to także wielka zaleta narzędzia od Google. Możemy w ten sposób zwrócić uwagę Klientów na topowe produkty naszego sklepu bez wchodzenia na stronę. Po kliknięciu rozwija się opis produktu, z możliwością bezpośredniego przejścia do strony, na której można dokonać jego zakupu.

Produkty i usługi
Zapraszamy do kontaktu