Pozycjonowanie Szczecin

Postaw na marketing internetowy!

Wiesz, że 80% osób korzystających z wyszukiwarki Google pomija wyniki sponsorowane? To oznacza, że tylko 1 na 5 osób, kliknie Twoją reklamę jeśli oczywiście ją wykupisz.

Pozycjonowanie wydaje się bezkonkurencyjne jeśli chodzi o pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki.

Jarosław Snoch
Jarosław Snoch
CEO SEMLife. Search Engine Marketing

Pozycjonowanie sklepów i stron Szczecin

Jako Agencja SEO w Szczecinie pozycjonujemy klientów posiadających strony internetowe oraz sklepy internetowe na różnych platformach. Jesteśmy zgranym i doświadczonym zespołem, który marketingiem internetowym zajmuje się prężnie od 12 lat.

Pozycjonowanie stron to usługa polegająca na podniesieniu pozycji fraz kluczowych, które pozwolą zdobywać klientów. Dobre i skuteczne pozycjonowanie to takie, którego efekty są szybkie i utrzymują się stabilnie długimi miesiącami.

Bezpieczeństwo
Zadbamy o bezpieczeństwo Twojej strony
Optymalizacja
Usuniemy zbędny kod i przyśpieszymy stronę
Użyteczność
Zadbamy o wygodę użytkowników

Pozycjonowanie sklepów Szczecin

SEO dla sklepów internetowych polega na pozycjonowaniu nawet kilkuset fraz kluczowych, dobranych odpowiednio do podstron e-commerce. Pozycjonujemy frazy kluczowe długiego ogona (long tail), które charakteryzują się wysoką skutecznością sprzedaży oraz łatwością uzyskania TOP3 wyszukiwarki internetowej.

Pozycjonowanie sklepów Szczecin

Pozycjonowanie PrestaShop Szczecin

Pozycjonując sklepy internetowe, zwracamy uwagę na platformę, w jakiej nasz klient prowadzi sprzedaż. Z łatwością odnajdujemy się w plikach PrestaShop czy WooCommerce. Sklepy dedykowane, które są stworzone indywidualnie pod wytyczne klienta, również nie stanowią dla nas trudności, jednak kluczowa w takim wypadku okazuje się dokumentacja techniczna.

Pozycjonowanie Shoper Szczecin

Pozycjonując sklepy Shoper lub podobne zrealizowane na platformach SaaS (Software as Service) wypracowaliśmy własne metody i strategie działania SEO, które sprawdzają się wtedy gdy nie możemy wpływać na kod źródłowy witryny.

Na szczęście wraz z rozwojem oprogramowania SaaS, świadomość użytkowników i właścicieli odnośnie pozycjonowania rośnie i z każdą nowszą wersją sklepu staje się to przyjemniejsze, łatwiejsze i skuteczniejsze.

Sprawdź, co pomoże Twojej stronie w Google!

Pozycjonowanie wizytówki Google

Google umożliwia stworzenie profilmu Twojej firmy, który może się wyświetlać w wynikach wyszukiwania. Często klienci pytają, dlaczego warto mieć wizytówkę Google? Jest kilka powodów, dla których wizytówka Google jest bardzo wartościowa, chociaż jej prowadzenie dokłada nam pracy marketingowej.

 

Wizytówka Google to dodatkowe miejsce w SERP

Jeśli Twoja wizytówka wyświetla się wysoko w wynikach wyszukiwania, to zyskujesz możliwość pozyskania dodatkowych klientów. A co jeśli wyświetlasz się w Google Ads, wizytówkach firmy oraz w wynikach organicznych? To jest wyjątkowo dobre rozwiązanie na pozyskiwanie ruchu z Google.

Wizytówka Google to dodatkowe miejsce w SERP

Wizytówka Google to miejsce do oceniania i komentowania firmy

Wszyscy lubimy komentarze i oceny, przed dokonaniem zakupu. Potwierdzają one wiarygodność produktu, a także firmy. Rzetelnie prowadzona wizytówka to dobre źródło informacji i opinii, które możemy kontrolować.

Wizytówka Google to miejsce do oceniania i komentowania firmy

Wizytówka Google wspiera pozycjonowane lokalne

Wyniki dla lokalnych fraz kluczowych zawsze zawierają wizytówki. A co jeśli korzystam z wyszukiwania w mapach? Wtedy właśnie kluczowe są wyniki profili firm. Zwracamy uwagę wtedy już nie tylko na oceny, ale również na odległość dzielącą nas od danej firmy.

Wizytówka Google wspiera pozycjonowane lokalne
Prostota zarządzania wizytówką Google

Prostota zarządzania wizytówką Google

Możesz zrobić to sam, możesz zlecić to również naszej Agencji SEM. W ramach usługi pozycjonowania firm w Szczecinie zadbamy również o Twoją wizytówkę Google.

Dodawanie wpisów, rozszerzanie oferty czy informowanie klientów o godzinach otwarcia np. w dni świąteczne — to wszystko można zrobić prosto z wyników wyszukiwania bądź ze specjalnego menadżera wizytówek.

Pozycjonowanie w statystykach

  • 91.8% fraz kluczowych to long tail.
  • 97% internautów w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google.
  • 46% zapytań do wyszukiwarki dotyczy lokalizacji użytkownika.

Agencja SEO SEMLife. doskonale zna te dane, a także wykorzystujemy je na co dzień. Pozycjonowanie long tail świetnie się sprawdza w pozycjonowaniu sklepów internetowych i usług dedykowanych. Wyobraź sobie, jak precyzyjne jest zapytanie: “czerwona bluza ciążowa z kapturem”. Jeśli Twój sklep internetowy ma taki produkt i to w porównywalnej cenie do konkurencji, to klient jest już Twój.

Zarówno w Polsce jak i na świecie Google nie ma sobie równej konkurencji. Dlatego pozycjonując strony internetowe, zwracamy uwagę głównie na wytyczne giganta z Mountain View. To Google rozdaje karty w temacie wyszukiwania, dlatego nie czekamy z optymalizacją stron i wprowadzamy systematycznie ulepszenia.

Wprowadzamy microformaty, które wyróżnią Twoją witrynę w SERP, usprawniamy działanie sklepów, aby użytkownicy nie musieli błądzić i w zaledwie kilku krokach dokonali zakupu.

Jak pozycjonować strony internetowe?

Jak pozycjonować strony internetowe?

SEMLife. to agencja SEO stawiająca na rozwój stron internetowych. Poprawność kodu źródłowego, szybkość witryny a przede wszystkim dobrej jakości teksty są kluczem do wysokich pozycji.

Pozycjonując strony internetowe w Szczecinie, borykamy się głównie ze stronami, które wyglądają atrakcyjnie, jednak ich treść to zlepek fraz kluczowych, które nie przekonują klientów do sprzedawanych produktów lub usług.

Pozycjonowanie to proces, który zwraca się latami. Pisząc jeden dobry artykuł na temat sztukaterii styropianowej, mechaniki pojazdowej możemy cieszyć się pozyskiwaniem klientów wiele lat. Jeden artykuł, którego cena jednostkowa będzie w okolicach 200-300zł w skali roku czy dwóch może okazać się tak skuteczny, że koszt pozyskania klienta będzie sięgał zaledwie kilku złotych, a sam artykuł zwróci się niemal po pierwszej transakcji.

Ile kosztuje pozycjonowanie w Szczecinie?

Koszt pozycjonowania Twojej strony internetowej nie jest zależny od miasta, a od aktualnego stanu witryny oraz statystyk wyszukiwania jej w wyszukiwarce. Im więcej pracy ma Agencja SEO tym wyższe będą rachunki za pozycjonowanie.

W SEMLife. pierwsza umowa jest podpisywana na 3 miesiące. W tym czasie możesz przekonać się, jak działamy i dlaczego pozycjonowanie nazywamy współpracą, a nie jednostronnym zleceniem.

Jeśli zdecydujesz się przedłużyć umowę, a 98% firm tak robi, to w ciągu 12 kolejnych miesięcy poprawimy Twoje pozycje w wyszukiwarce, naprawimy błędy napotkane na stronie, a przede wszystkim zbudujemy autorytet Twojej domeny w oczach odbiorców.

Ceny i plany działania

Cennik pozycjonowania Szczecin

Pakiet minimalny

od 699 zł mc
  • około 10-15 fraz kluczowych*
  • pozycjonowanie lokalne
  • prowadzenie bloga
  • raportowanie prac
  • codzienny monitoring pozycji
  • umowa od 6 mc
  • jednorazowa optymalizacja witryny
  • stała opieka programisty
  • content marketing
  • wizytówka Google
  • raporty z zewnętrznych systemów
  • szkolenie SEO dla pracowników

Pakiet optymalny

od 990 zł mc
  • około 15 - 20 fraz kluczowych*
  • pozycjonowanie lokalne
  • prowadzenie bloga
  • raportowanie prac
  • codzienny monitoring pozycji
  • umowa od 12 mc
  • pełna optymalizacja witryny
  • stała opieka programisty
  • content marketing
  • wizytówka Google
  • raporty z zewnętrznych systemów
  • szkolenie SEO dla pracowników

Pakiet indywidualny

od 1490zł mc
  • powyżej 30 fraz kluczowych*
  • pozycjonowanie lokalne
  • pozycjonowanie long tail
  • pozycjonowanie globalne
  • prowadzenie bloga
  • raportowanie prac
  • codzienny monitoring pozycji
  • umowa od 12 mc
  • pełna optymalizacja witryny
  • stała opieka programisty
  • content marketing
  • wizytówka Google
  • raporty z zewnętrznych systemów
  • długofalowe planowanie działań
  • pozycjonowanie na podstawie sezonowość branży
  • szkolenie SEO dla pracowników

W pozycjonowaniu liczy się strategia!

Pozycjonowanie strony zaczynam od rzetelnego audytu SEO i audyt konkurencji. Jest to dokument tworzony przez naszych specjalistów z różnych dziedzin, który ujawnia wszystkie mankamenty Twojej witryny oraz wszystkie czynniki, które budują przewagę konkurencji.

Audyt SEO to przede wszystkim plan pracy dla Agencji SEO. Czarno na białym wypisujemy sobie, co jest potrzebne do osiągnięcia celu, jakim jest wysoka sprzedaż płynąca z wyszukiwarki internetowej.

Bardzo szczegółowej analizie podlegają:

  1. Kod HTML, CSS i JS witryny
  2. Architektura informacji
  3. Walidacja kodu przez systemy
  4. Szybkość i użyteczność elementów strony
  5. Zawartość witryny
  6. Widoczność w wyszukiwarce
  7. Logi serwerowe

Audyt SEO w pozycjonowaniu

To jeden z dokumentów, który towarzyszy nam przez całą współpracę. Każdy etap prac jest wyznaczany na podstawie audytu i zmian, które zostały wprowadzone. Dzięki temu nasza skuteczność jest na wysokim poziomie, a zwrot z inwestycji w pozycjonowanie pojawia się dużo szybciej niż u naszej konkurencji.

Audyt SEO jest dostępy również dla naszych klientów. Dzięki czemu na bieżąco mogą śledzić postępy prac oraz sprawdzać ich wyniki. Niczego nie ukrywamy! Wszystkie etapy prac są szczegółowe omawiane z naszymi klientami, tak aby byli oni świadomi potrzeb zmian.

Dlaczego wybrać SEMLife jako Agencję SEO?

  1. Postaw na jasne warunki współpracy.
  2. Podpisz umowę, która chroni również Ciebie.
  3. Oczekuj realnych wyników, o które zadbamy razem.

Musimy być na bieżąco z informacjami w Twojej firmie. Rekrutujesz pracowników, zmieniasz siedzibę, jedziesz na targi, powiedz nam o tym, przygotujemy odpowiednie wpisy na stronie, będziemy dbali o wizerunek Twojej marki w Internecie.

Zapraszamy do kontaktu