Pozycjonowanie stron Warszawa

Dlaczego warto skorzystać z usługi SEO w Warszawie?

Czy wiesz, że aż 1/3 użytkowników Google klika w pierwszy organiczny wynik wyszukiwania, a 80% ignoruje treści sponsorowane i od razu przechodzi do SERP-ów? To sprawia, że warto postawić na pozycjonowanie Warszawa, aby pozyskać więcej e-klientów i pomnożyć swoje zyski ze sprzedaży!

Agencja SEO Warszawa może pomóc Ci osiągnąć zamierzone cele marketingowe i osiągnąć upragniony zwrot z inwestycji! Pierwsza umowa to tylko trzy miesiące. Tyle czasu wystarczy, abyś przekonał się o naszej skuteczności. 98% Klientów przedłuża z nami umowę! Sprawdź sam, co oferuje SEMLife.

Skorzystaj z wyceny:

E-mail:
Telefon:
Adres Twojej strony www:

Pozycjonowanie i optymalizacja Warszawa

Zobacz co możesz zyskać zlecając pozycjonowanie (SEO) własnie nam!

  • Wzrost widoczności strony www w wynikach organicznych,
  • Zwiększenie ruchu w serwisie,
  • Szansa zdobycia leadów i wzrostu konwersji,
  • Możliwość dotarcia do potencjalnych klientów zainteresowanych konkretną ofertą,
  • Zdobycie przewagi konkurencyjnej,
  • Zwiększanie widoczności oraz świadomości marki,
  • Budowanie wizerunku eksperta w branży 

Chcesz rywalizować z największą konkurencją? Wiemy jak to zrobić!

Pozycjonowanie stron www Warszawa

Pozycjonowanie Warszawa może odmienić przyszłość Twojej firmy i z małoznanego sklepu uczynić prosperujący biznes, cieszący się dużym zainteresowaniem i to nie tylko wśród tutejszych.

Jesteś gotowy na pozytywne zmiany? Postaw na naszą Agencję SEO Warszawa!

Pozycjonowanie stron www Warszawa

Optymalizacja SEO

Celem pozycjonowania stron w Warszawie jest zwiększenie widoczności Twojej witryny internetowej pod wybranymi słowami kluczowymi. Pozycjonowanie wpływa na wyniki organiczne, czyli w ranking w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Wyższą pozycję w Google uzyskuje się dzięki m.in. optymalizacji wszystkich treści na stronie zgodnie z dobrymi praktykami SEO. Działania te, należy przeprowadzać zarówno w obrębie strony internetowej, czyli on-site, jak również off-site.

Warto również dodać, że wraz z rozwojem algorytmów Google coraz większy nacisk kładzie się również na UX Experience, czyli ogólne wrażenie Internauty związane z użytkowaniem strony.

Optymalizacja SEO

SEO na czym to polega?

Wiele definicji pozycjonowania stron www zaczyna się od stwierdzenia, że to złożony i długotrwały proces. Jako profesjonalna Agencja SEO Warszawa z 12- letnim stażem uważamy jednak, że praca nad zwiększeniem ruchu na stronie nie jest ani trudna, ani mozolna.

Wręcz przeciwnie — pierwsze efekty naszych działań można dostrzec tuż po aktualizacjach tekstów czy edycji skryptu strony. Podejmowanie działań on-site i off-site jest dla nas niezwykle mobilizujące, szczególnie kiedy, tuż po dokonaniu zmian w obrębie strony, domena zaczyna rankować w Google.

Skuteczne pozycjonowanie Warszawa

Nasza Agencja SEO Warszawa oferuje korzystne i przejrzyste warunki współpracy.

Pierwszą umowę SEO możesz zawrzeć z nami właśnie na wspomniane 3 miesiące.

W tym okresie dokonujemy gruntownego audytu SEO strony internetowej, ustalamy główne cele strategii marketingowej, po czym przechodzimy do jej wdrożenia i optymalizacji strony internetowej.

Skuteczne pozycjonowanie Warszawa

Na czym polega usługa pozycjonowanie stron internetowych Warszawa?

Audyt SEO

Każdy sukces poprzedza staranne planowanie. To sprawia, że zanim zaczniemy realizować usługę pozycjonowania strony Warszawa, przeprowadzamy audyt SEO, dzięki któremu możemy wykryć wszystkie nieprawidłowości w obrębie witryny.

  • Audyt SEO jest elementem koniecznym, ponieważ na jego podstawie wyceniamy usługę pozycjonowania strony www Warszawa oraz ustalamy strategię SEO.
  • Audyt SEO pozwala nam podjąć konieczne działania on-site i off-site, które w niedługiej perspektywie podniosą pozycje Twojej witrynie w Google i zwiększą ruch na stronie.

W ramach audytu sprawdzamy takie czynniki jak:

  • widoczność strony w Google
  • meta-opisy
  • certyfikat SSL
  • content
  • architektura menu
  • responsywność

 

  • wydajność strony
  • linki wewnętrzne
  • linki kanoniczne
  • pliki sitemap i robots
  • ilość zindeksowanych podstron
  • grafiki
  • konkurencyjność witryny

Działania on-site i off-site

Działania on-site i off-site, które wchodzą w skład optymalizacji SEO, polegają na dokonaniu modyfikacji technicznych i zmian treści na i poza witryną.

Działania on-site obejmują takie czynności jak m.in.:

  • przyspieszenie ładowania strony, co można uzyskać dzięki odpowiedniemu skompresowaniu plików,
  • poprawa lub dodanie meta - opisów
  • opracowanie odpowiedniej hierarchii nagłówków

Działania off-site natomiast opierają się na link buildingu, w skład którego wchodzi:

  • ustawienie odpowiednich profili linków
  • pozyskanie wartościowych linków do witryny
  • pisanie artykułów sponsorowanych
  • budowanie wartości marki poza jej witryną

SEO Warszawa — kompleksowa usługa Agencji SEO SEM

Agencja SEO Warszawa oferuje pozycjonowanie lokalne oraz pozycjonowanie sklepów.

Agencja pozycjonowania stron
My lubimy robić SEO!

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne (regionalne) to promowanie firmy w jej najbliższym otoczeniu, czyli na terenie województwa lub miasta, w którym funkcjonuje.

Pozycjonowanie lokalne to świetny sposób na zyskanie rozgłosu i duża szansa dla firm, które dopiero rozpoczęły swoją działalność.

Jak się okazuje, zdecydowana większość, bo aż 86% Użytkowników sprawdza lokalizację firmy w Google Maps.

Oznacza to, że przedsiębiorstwa usługowe i biznesy działające na skalę miejską lub regionalną powinny:

  • uzupełnić Wizytówkę Google Moja Firma
    Posiadanie profilu Google Moja Firma jest niezwykle korzystne i… co więcej bezpłatne! Google bazuje na geolokalizacji wyników, stąd obecność firmy w Google Maps korzystnie wpływa na jej pozycję w Google.
  • uwzględnić w metatitle i metadescription informacje dotyczące lokalizacji firmy
    Strategia pozycjonowania lokalnego polega na wyświetlaniu informacji dotyczących miejsca, w którym użytkownicy właśnie się znajdują. Z tego względu warto dodać do ogólnej frazy kluczowej nazwę miasta, w którym funkcjonuje dana firma.
  • dostosować stronę do urządzeń mobilnych
    Obecnie już ponad 30 milionów Polaków korzysta z urządzeń mobilnych, przeglądając sieć. 93% z nich wykorzystuje do tego smartfony. To wystarczający argument, który sprawia, że Twoja strona powinna być responsywna.

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. kujawsko-pomorskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. lubelskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. lubuskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. małopolskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. opolskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. podkarpackie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. podlaskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. warmińsko-mazurskie

Pozycjonowanie stron i sklepów woj. zachodniopomorskie

Pozycjonowanie sklepu internetowego

E-commerce bazuje na SEO. Dla większości sklepów internetowych pozyskiwanie klienta z wyszukiwarki to najlepszy sposób na sprzedaż. Ruch organiczny jest tańszy niż jakakolwiek inna reklama, a cechuje go bardzo wysoka konwersja. Dlaczego się tak dzieje? Ponieważ odpowiadamy na konkretne zapytania użytkowników internetu!

 

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Frazy long-tail dla sklepu internetowego

To zdumiewające, ale około 55% zapytań trafiających do Google składa się z co najmniej trzech słów. Wobec tego można uznać, że pozycjonowanie sklepów, czyli tzw. pozycjonowanie szerokie opiera się na frazach długiego ogona.

Optymalizacja SEO witryny pod frazy, które składają się z co najmniej 3 słów, pozwala dotrzeć do mniej liczebnego, ale bardziej zorientowanego na zakup grona klientów - skuteczna sprzedaż!

Kolejnym atutem pozycjonowania typu long tail jest fakt, że zdecydowanie mniej firm o nie rywalizuje. Dzięki pozycjonowaniu na frazy długiego ogona można więc szybko zyskać przewagę nad konkurencją, nawet jeśli jest to znacznie większa i dłużej istniejąca na rynku firma.

Nasza Agencja SEO w Warszawie rozpoczyna pozycjonowanie szerokie od właściwego doboru słów kluczowych, które najtrafniej określają rodzaj sprzedawanego asortymentu, po czym przechodzi do edytowania kategorii i opisów produktów, tak aby zawierały one wybrane frazy kluczowe.

UX — User Experience w pozycjonowaniu

Poza stworzeniem unikatowych opisów dla każdej kategorii, czy produktu i dodaniem do nich słów kluczowych długiego ogona, dbamy również o zapewnienie użytkownikom komfortu korzystania z witryny, co odpowiada założeniom UX.

W związku z UX opracowujemy odpowiednią architekturę informacji, tak, aby struktura menu była intuicyjna, a realizacja zamówienia prosta, ale także funkcjonalna.

Skuteczne pozycjonowanie pisząc bloga

Specjalnie z myślą o sklepach internetowych, nasza Agencja SEO Warszawa wprowadziła usługę — pisanie wpisów blogowych.

Polecamy ją absolutnie każdemu sklepowi internetowemu, ponieważ pisanie bloga sprzyja lepszemu ruchowi na stronie i korzystnie wpływa na wizerunek danej marki w sieci.

Jeśli więc chcesz, aby Internauci postrzegali Cię w roli eksperta w Twojej dziedzinie — pomożemy Ci w tym i stworzymy dla Ciebie oryginalne treści, które przysporzą Ci nowych klientów! To możliwe, bacząc na fakt, że niemal 34% użytkowników internetu odkrywa nieznane im dotąd marki w Google.

Pozycjonowanie sklepu internetowego — Agencja SEO

Specjalizujemy się w pozycjonowaniu sklepów działających na różnych platformach takich jak m.in.:

Pozycjonowanie sklepu internetowego — Agencja SEO

Doświadczenie w pozycjonowaniu stron i sklepów

12 lat praktyki pozwoliło nam na wypracowanie skutecznego modelu pozycjonowania sklepów. Nasza metoda polega na wprowadzaniu indywidualnych modyfikacji, tworzeniu własnych rozszerzeń i przyspieszaniu działania sklepu nie tylko przez kompresje plików, ale także inne sprawdzone zabiegi pozycjonerskie.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

SEO to nie jest zwyczajna usługa, którą zleca się przypadkowemu pozycjonerowi.
Pozycjonowanie należy raczej rozpatrzyć w kategorii inwestycji, która z czasem się zwróci i to z kilkurazowa nadpłatą.

Aby tak się stało, powinniśmy jednak traktować Agencje SEO jako swojego partnera biznesowego, z którym wspólnie pracujemy na swój sukces.

Agencja SEO Warszawa — proste zasady współpracy

  1. Dostępy do witryny i statystyki
  2. Osoba kontaktowa w sprawach branżowych
  3. Dostarczenie materiałów tj. katalogi produktów, prasa branżowa czy choćby newsletter.

Początek współpracy to zwykle dostarczenie wszystkich dostępów i statystyk. Mile widziane jest również przydzielenie osoby kontaktowej z firmy, która odpowie nam na pytania związane z branżą i sprawdzi treści, które przygotujemy.

Nie obawiaj się o sprawy techniczne witryny. Jesteśmy zespołem, który posiada również doświadczonych programistów. Skuteczne pozycjonowanie to systematyczna praca nad witryną, dlatego im płynniej będzie przebiegał kontakt między nami tym szybciej osiągniemy efekty.

Pozycjonowanie stron Warszawa - cena

Rozliczamy się w ramach abonamentu lub za tzw. abonament + efekty.

Cena za pozycjonowanie, czyli pracę pozycjonera, copywriterów, analityka i programistów z agencji SEO w Warszawie jest uzależniona od ilości godzin, które musimy przepracować, aby osiągnąć sukces. W jednej branży wystarczy 3 może 6 miesięcy, a nierzadko będzie to i 12 miesięcy.

Każdy projekt jest inny, dlatego w kwestii wyceny, warto skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo.

Przypominamy — Na początku oferujemy niezobowiązującą 3-miesięczną umowę. Przetestuj nas!

Dlaczego SEO się opłaca?

Liczby nie kłamią. Na przykładzie każdej inwestycji w SEO można zauważyć, że jej tendencja jest wzrostowa. Analogicznie jest z wartością pozycjonowania — SEO także zyskuje na wartości, a dla firm, które chcą prosperować — bywa nawet konieczne.

Obecnie 8 na 10 użytkowników sieci to typowi e-klienci, którzy w sieci poszukują sklepów i witryn, gdzie mogą dokonać zakupów. Wykorzystaj to!

Jeśli więc aktywnie prowadzisz firmowe konto w social mediach i zastanawiasz się, dlaczego nie docierasz do szerszej grupy odbiorców — nadeszła pora na pozycjonowanie.

Zapraszamy do kontaktu